trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

brummeline

idag den 15 okt, har vi været til scanning, for lige at få tjekket op på de små trolle. vi er nu i 16 uge, og de er ca 16 cm og deres hoved mål er 35mm. de følges godt ad alle 3, ingen forskel i størrelse eller længde, de er super aktive og laver en masse ballade.  de sparker en del, og det er bare så dejligt. vi fik desværre ingen scanningsbillede denne gang. vi er bare glade for de alle har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Tullepigen90

brummeline skriver:

av det vil jeg ikke gøre mig klog på. de har ikke nævnt noget om at vi skulle føde på et universitets hospital. men jeg går ud fra jeg er i de bedste hænder da den ene af overlægerne kommer fra det svenske karolinska institutet og den anden er fra flensborg

Det lyder helt bestemt til at i  er i gode hænder, og det må også være rart at være i trygge og mindre omgivelser som Sønderborg sygehus end hvis i skulle til Odense Universitetshospital - især nu hvor i også har 3 små børn i forvejen er alting jo nemmere når det skal foregå i sønderborg og tæt på hvor i bor 

Anmeld

15. oktober 2012

Tullepigen90

brummeline skriver:

idag den 15 okt, har vi været til scanning, for lige at få tjekket op på de små trolle. vi er nu i 16 uge, og de er ca 16 cm og deres hoved mål er 35mm. de følges godt ad alle 3, ingen forskel i størrelse eller længde, de er super aktive og laver en masse ballade.  de sparker en del, og det er bare så dejligt. vi fik desværre ingen scanningsbillede denne gang. vi er bare glade for de alle har det godt

Hvor er det bare dejligt at høre 

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Kæmpe tillykke!

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

brummeline skriver:

dejligt at høre alt stadig er godt!

Anmeld

15. oktober 2012

Sofia24

brummeline skriver:

Dejligt at de trives derinde alle 3 Tillykke med dem - jeg glæder mig til at følge Jer!

Må vi se et mave billede? Det ku være sjovt at se en trillingemave

Anmeld

15. oktober 2012

brummeline

Sofia24 skriver:

Dejligt at de trives derinde alle 3 Tillykke med dem - jeg glæder mig til at følge Jer!

Må vi se et mave billede? Det ku være sjovt at se en trillingemave

hvis jeg  var lidt mere tilfreds med min mave, ville det ikke være et problem at ligge min container mave ud . men efter 3 fødsler hænger det altså lidt. og det ville jeg være ked af at vise frem. og så har jeg flere 1000 strækmærker og det er sku ikke kønt

Anmeld

15. oktober 2012

Kofoed.

brummeline skriver:

hvis jeg  var lidt mere tilfreds med min mave, ville det ikke være et problem at ligge min container mave ud . men efter 3 fødsler hænger det altså lidt. og det ville jeg være ked af at vise frem. og så har jeg flere 1000 strækmærker og det er sku ikke kønt

Hav en tæt siddende bluse på

Tillykke med dem. Vil i vide kønnene?

Anmeld

15. oktober 2012

brummeline

Kofoed. skriver:

Hav en tæt siddende bluse på

Tillykke med dem. Vil i vide kønnene?

jo kønnene vil vi vide. da jeg jo skal finde noget mere tøj af den ener eller anden  art

Anmeld

15. oktober 2012

Kofoed.

brummeline skriver:

jo kønnene vil vi vide. da jeg jo skal finde noget mere tøj af den ener eller anden  art

Ja, det er en af de mange fordele. Men det kan de vel snart sige, altsåi kønnene? Det var tveægget, hvor det ene æg, havde delt sig til to eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.