trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

brummeline

Dorthe1986 skriver:

Hvor er det spændende Det bliver vel ved kejsersnit? Har du fået dato på det? Og synes det er en rigtig flot vægt, med tanke på at der er hele TRE!

ja det er ved kejsersnit de små bliver forløst. vi har fået det ekstra store operationsrum. og 3 af alt  3 børnelæger 3 jordmødre osv. det er lidt vildt at tænke på der skal være så mange folk der inde. men vi er glade for de er der til at tage sig af vores børn og mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Miss Church

brummeline skriver:

ja det er ved kejsersnit de små bliver forløst. vi har fået det ekstra store operationsrum. og 3 af alt  3 børnelæger 3 jordmødre osv. det er lidt vildt at tænke på der skal være så mange folk der inde. men vi er glade for de er der til at tage sig af vores børn og mig

Og jeg synes der skal mange med til min fødsel 

Anmeld

28. februar 2013

spj

brummeline skriver:

Hvor er det altså bare fantastisk at du har 3 så store guldklumper i maven.
Glæder mig meget til at se dem og høre om det hele.
Du er altså ret sej

Anmeld

28. februar 2013

Dorthe1986

brummeline skriver:

Hvor vildt at tænke på Hvor bliver det altså spændende Og i får da noget at se til i det lille hjem

Anmeld

1. marts 2013

Lilje82

brummeline skriver:

ja så er den sidste scanning overstået, hvor alt stadig er super fint. har en dreng der vejer 2370 g og pigerne lidt mindre. så det kan da ikke være mere perfekt. næste gang jeg skriver er de små rollinger kommet til verden. så det må jo nok flyttes over til fødsel. jeg vil gerne takke jer alle for jeres opbakning og søde kommentare hele vejen igennem. vi glæder os til at dele de små pus med jer

Ej hvor spændende  Held og lykke med det hele 

Anmeld

1. marts 2013

eliemmada

Er du besværet pga den store mave, eller er du meget mobil?

Anmeld

10. marts 2013

eliemmada

Hvordan er fødslen gået, hvis de er kommet til verden nu?

Anmeld

25. marts 2013

brummeline

undskylder den lange vente tid. og tro at fødselsberetningen kommer over under fødsel :-)

Anmeld

25. marts 2013

bøllen

brummeline skriver:

undskylder den lange vente tid. og tro at fødselsberetningen kommer over under fødsel :-)

Er de kommet til verden ??

Anmeld

25. marts 2013

Muhmi

brummeline skriver:

Neeeeeeiiiiiiiiiii har du født???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.