trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

brummeline

der er ikke noget mere skønt end at tage til scanning og det hele bare er perfekt. de små poder vejer nu mellem 750 og 863 g så det går jo stærkt fremad. og man skulle tro det var et helt zumba hold jeg havde der inde, så meget gang er der i den. de ville ikke sprøjte mig med lunge modnings væske denne gang, da alt ser godt ud og min livmoder hals stadig er lang og godt lukket, så ingen fare for jeg føder lige rundt om hjørnet. de ligger stadig inden for normalen, det er dejligt de følges godt ad alle 3. så ens julehumør stiger lige et par ekstra grader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
brummeline skriver:

der er ikke noget mere skønt end at tage til scanning og det hele bare er perfekt. de små poder vejer nu mellem 750 og 863 g så det går jo stærkt fremad. og man skulle tro det var et helt zumba hold jeg havde der inde, så meget gang er der i den. de ville ikke sprøjte mig med lunge modnings væske denne gang, da alt ser godt ud og min livmoder hals stadig er lang og godt lukket, så ingen fare for jeg føder lige rundt om hjørnet. de ligger stadig inden for normalen, det er dejligt de følges godt ad alle 3. så ens julehumør stiger lige et par ekstra grader.

Hvor er det altså spændende at følgende dig herinde

Glæder mig til at læse mere

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

brummeline skriver:

ih hvor dejligt

hvor langt er du henne efterhånden?

Anmeld

18. december 2012

brummeline

FrkZier skriver:

ih hvor dejligt

hvor langt er du henne efterhånden?

jeg er nu 25 uger henne, så der mangler lige nogle uger endnu før jeg kan få de små vidunder at se. men lad dem bare blive der inde så længe som muligt

Anmeld

18. december 2012

gædde/gitte

brummeline skriver:

jeg er nu 25 uger henne, så der mangler lige nogle uger endnu før jeg kan få de små vidunder at se. men lad dem bare blive der inde så længe som muligt

neeeej... hvor dejligt!!

misunder dig (på den gode måde)

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

brummeline skriver:

ih altså

men der er vel stor sandsynlighed for at du føder før tid nu der er tre?

Anmeld

18. december 2012

AMM00

Hvor lyder det spændene må man gerne se din mave,hvis det er iorden ? gad godt se en trillinge mave hvor der er 3 små i

Anmeld

18. december 2012

M (:

brummeline skriver:

Hvor længe må du længst gå med dem? 

Og så hører du vel egentlig til i aprilgruppen? Vi har en facebook-gruppe, hvis du skulle være interesseret (:

Anmeld

19. december 2012

brummeline

FrkZier skriver:

ih altså

men der er vel stor sandsynlighed for at du føder før tid nu der er tre?

jo sandsynligheden for jeg føder før tid er stor. men det satser jeg ikke på. men ved godt jeg ikke går hele tiden ud håber at gå til hvertfald 34 uge for så er vi sikker på de kan klare sig.

Anmeld

19. december 2012

brummeline

M (: skriver:

Hvor længe må du længst gå med dem? 

Og så hører du vel egentlig til i aprilgruppen? Vi har en facebook-gruppe, hvis du skulle være interesseret (:

helst gå tiden ud jo. men ellers til efter 34 uge, så længe det går super fint. så tro jeg også jeg går længe.

jo jeg høre til april gruppen, jeg er sat til 1 aåril og vil da gerne være med i jeres gruppe er det bare aprilgruppen jeg skal lede efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.