Bøllemyr skriver:
i
Der forbeholder jeg mig rettten til at være uenig. Eftersom man ikke kan udtale sig om noget rigtig før man står i situationen, er det svært at vide hvordan man præcis vil agere. Men jer som udtaler jeg så positivt er ikke selv i en situation hvor i skal tage stilling til det at et fremmed menneske i ikke kender skal ind i jeres barns liv. Ens barn er ens kæreste eje og det er ikke bare spdan mige til. Nu er der ikke noget kæreste i min eks liv ig som det ser ud med samvær lige nu, ville det alligevl ingen betydning have. Jeg er fint ud i stand til at tænke på min søn før mig selv og skulle det blive aktuelt ville mine holdninger, kun komme til udtrykke når min søn ikke er til stede. Og jeg vil så forvente at de blev respekteret i og med at jeg er hans mor!
Mine brødre er bonusfædre og de er da med i opdragelsen, fordi de bor sammen, så det er naturligt. De hedder deres navnew, og selv hos de børn hvor deres egen far har valgt dem fra. Man retter ikke børn på den strenge måde, men fortæller dem hvordan tingene er, så de ikke bliver forvirret. Jeg har også oplevet den største idilt af en bonusmor, der bare skulle blande sig udenom. Min mor var papmor og min far papfar, da begge havde børn da de mødte hinanden. Og ja jeg ved godt at man gør alt for at beskytte sine børn, men man er nød til at være åben for at der kan komme nye voksne ind i børnenes liv.
Så hvis du får en kæreste/mand må han ikke rose eller "straffe" Charlie?
Anmeld