Kalder dit bonusbarn dig for mor/far, bonusmor/bonusfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

TNBC

Gigl skriver:

Jeg ville for det første være glad for at min eks fandt sig en pige (det trænger han til!) - og jo flere omsorgsgivere min søn har jo bedre. Og når man er omsorgssgiver er har man naturligt også del i opdragelse - da opdragelse er en del af omsorgen til barnet.

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

2721

Gigl skriver:

Min eks har "overleveret" vores søn til min kæreste på tidspunkter hvor han har været den eneste hjemme og jeg er ude af huset. De går også ture sammen og hygger sig alene. Og havde min eks en kæreste ville jeg da kun være lykkelig for at hun ville knytte bånd til min søn på den måde også. Nej, hun ville aldrig få mor-rollen, men hun/min kæreste har en primær omsorgsgiver-rolle. Sådan er det at være en splittet familie.  

Jeg har ikke valgt at være en splittet familie

Anmeld

12. september 2012

DitteFisk

Bøllemyr skriver:

Jeg har ikke valgt at være en splittet familie

Okay.. 

Jeg skulle lige til at skrive at jeg trods alt sagtens kan forstå dig. I starten kunne jeg absolut heller ikke forholde mig til tanken om andre primær-personer i mit lille barns liv end os som forældre! Det var dybt skræmmende.. Så det er absolut ikke fordi jeg kører på dig eller vil ændre din holdning - ville bare fortælle hvordan det står til hos mig, der er kommet de år videre  

Anmeld

12. september 2012

2721

Gigl skriver:

Min eks har "overleveret" vores søn til min kæreste på tidspunkter hvor han har været den eneste hjemme og jeg er ude af huset. De går også ture sammen og hygger sig alene. Og havde min eks en kæreste ville jeg da kun være lykkelig for at hun ville knytte bånd til min søn på den måde også. Nej, hun ville aldrig få mor-rollen, men hun/min kæreste har en primær omsorgsgiver-rolle. Sådan er det at være en splittet familie.  

Fær nok det fungere for jer, men det ville ikke fungere for mig. Men tiden må vise hvad der kommer til at ske

Anmeld

12. september 2012

2721

Gigl skriver:

Okay.. 

Jeg skulle lige til at skrive at jeg trods alt sagtens kan forstå dig. I starten kunne jeg absolut heller ikke forholde mig til tanken om andre primær-personer i mit lille barns liv end os som forældre! Det var dybt skræmmende.. Så det er absolut ikke fordi jeg kører på dig eller vil ændre din holdning - ville bare fortælle hvordan det står til hos mig, der er kommet de år videre  

Tak, jeg er nok lidt mærket af hvor nyt det er. Jeg ved ikke hvad tiden vil bringe men som udgangspunkt kan jeg slet ikke overskue tanken

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Bøllemyr skriver:

Nej, charlie er aldrig blevet passet.
Det kan jeg igen ikke forholde mig til. Som udgangspunkt, ja, som å ham tage charlie med eller takke nej.
Men igen det kommer an på hans alder og hvor længe han hat kendt personen.

Det synes jeg ikke er fair. Så om han skal en hurtig i netto eller aflevere bilen til reperation? Så skal han tage charlie med. Må de gå en tur alle tre eller skal hun blive derhjemme?
Undskyld men synes ikke du er fair. Hvorfor må din søn ikke en se en film eller gå på legepladsen med en der ikke lige er dig el din eks? Han skal at i ikke er de eneste voksne. Er han aldrig sammem med bedsteforældre eller jeres søskende?

Anmeld

12. september 2012

2721

Yurie skriver:

Du skal altid sætte Charlie først, men du er nk desværre nød tiæ at acceptere at der kan komme en kvinde i hans liv, der også vil have en betydning og del i hans liv

Nu må vi se. Vi har altid været utraditionelle og ikke gjort som andre. Pt er vi forsat enige omkring tingene og det er jeg har charlie og hans far besøger os. Hans far trives med den ordning og lige så gør charlie og jeg

Anmeld

12. september 2012

DitteFisk

Bøllemyr skriver:

Tak, jeg er nok lidt mærket af hvor nyt det er. Jeg ved ikke hvad tiden vil bringe men som udgangspunkt kan jeg slet ikke overskue tanken

Og det er der intet unaturligt i at du ikke kan. Eller overhovedet har lyst til at "finde ud af" at du med tiden måske kommer til at skulle forholde dig til... det kan tids nok komme.

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Bøllemyr skriver:

Nej, charlie er aldrig blevet passet.
Det kan jeg igen ikke forholde mig til. Som udgangspunkt, ja, som å ham tage charlie med eller takke nej.
Men igen det kommer an på hans alder og hvor længe han hat kendt personen.

Det er ikke fordi at jeg vil lyde ond og skrap, jeg jar bare svært ved at forholde mig til det. Sidst jeg var hos min bror sagde han at han har to børn og han er kun far til den ene.

Anmeld

12. september 2012

2721

Yurie skriver:

Det synes jeg ikke er fair. Så om han skal en hurtig i netto eller aflevere bilen til reperation? Så skal han tage charlie med. Må de gå en tur alle tre eller skal hun blive derhjemme?
Undskyld men synes ikke du er fair. Hvorfor må din søn ikke en se en film eller gå på legepladsen med en der ikke lige er dig el din eks? Han skal at i ikke er de eneste voksne. Er han aldrig sammem med bedsteforældre eller jeres søskende?

Han er sammen med masser af mennesker som han holder af og holder af ham

Men igen, pt er jeg farvet af at det hele er så nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.