Yurie skriver:
Jeg håber lidt at du ændre mening hvis du finder en ny kæreste, for hvis han ikke kan sige noget, kommer der jo ingen respekt fra barnet. "han kan ikke skælde mig ud"
Det er fair nok at du har din mening, men du har også oplevet at Charlie ligesom er blevet svigtet af den ene person som han burde kunne stole på og det er du jo også.
Mem hvis du bliver gift, vil det altså være normalt at dem nye mand er med i opdragelsen. Hvad sker der hvis der kommee et barn til? Han kan kun opdrage den ene.
Kan du følge mig?
Jeg kan godt følge dig, et stykke hen af vejen. Jeg skal ikke have flere børn, så det bliver ikke et problem. Selvfølgelig skal de sige fra hvis en grænse bliver overskredet, men medbestemmelse har de i min verden ikke. Min eks og jeg som forældre sætter spillereglerne for hvordan vores barn skal opdrages, tager beslutninger angående tøj, hul div steder, skole, at vare tage hans interesser og er hans primære omsorgspersoner osv osv.
Om han eller hun blander sig i oprydning og sådanne ting er noget helt andet, men de har i min verden ingen medbestemmelse over Charlie.
Måsje er jeg firkantet, men det er min holdning
Anmeld