Bøllemyr skriver:
Altså nu ser min søn næsten ikke sin far og deres forhold og tid sammen- selv da vi var sammen har altid været
Minimal, så jeg har lidt svært ved at relatere til evt kæreste osv, da de knap nok ses i forvejn, han er meget sensetiv og knyttet sig sjældent til folk og er i det hele taget ikke særlig menneske glad, så ville glo noget, hvis det blev aktuelt i nærmer fremtid.
Men hvordan det end ender med at blive, er sikker på at jeg altid vil handle efter min søns bedste.
Men som udgangspunkt vil jeg ikke se hende som en der er andet et fars kæreste
Ligesom hvisk jeg selv mod forventning skulle få en kæreste, ville han heller ikke have noget at skulle sige.
Jeg forstår ikke det med " hvis jeg får en kæreste så vil han ikke have noget at have sagt". Vil det sige, at hvis du flytter sammen med en ny mand så skal han bare være en statist i din og dit barns liv? Hvis han er sammen med jer, så vil han vel deltage i jeres liv og have lige så meget at have sagt om forskellige ting i jeres dagligdag (hvornår barnet skal i seng, holdninger til opdragelse osv) ellers så kan jeg ikke se hvorfor man så skulle finde sig en partner. Hvis man bare vil være alene og selv bestemme alt om ens barn, så synes jeg ikke man kan byde en anden velkommen i ens liv.
Det samme synes jeg er gældende hvis man bliver skilt og exkæresten finden er ny, så må man vel gå ud fra at de to nye nu sammen lægger rammerne om hvordan det foregår i deres nye hjem. Selvfølgelig skal nye kærester ikke bestemme de allervigtigste ting i barnets liv, men alle de dagligdags ting er man vel sammen om at bestemme hvis man bor sammen?
Anmeld