Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Hvordan gik det?

glemte at spørge med den liste der.. dog snakkede vi en del om min flytning, hvordan det bliver i forhold til hvor jeg skal føde, hvor jeg skal til jm frem over osv..

derud over snakkede vi om min ønskeseddel til fødsel og den syndes hun os var fin..

har været til sukker belastnings test 2 gange da jeg har haft +3 i sukker i urin i gennem 2½ måned.. men nu er der ingen sukker igen så det var os super fedt, og baby blev skønnet til at veje omkring 1800 gram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Vi bestilte allerede vores barnevogn da jeg var i uge 23 og har allerede hentet den og stilet den hjemme hos min mor og far

Hvilken startpakke skal i have ?

ønskebørns startpakke med trille fix barnevognen til 2999..

mit problem er at jeg har været bange for hvad nfén sku sige, så var jeg bange for hvad mdén sku sige og pludselig var alt fint og jeg var faktis ret langt henne da det gik op for mig at vi sku til at have købt en hel masse udstyr osv til baby  

så fik lidt travlt og stress.. men nu er jeg ved at være med igen  mangler kun småting og barnevogn

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

JJe

ønskebørns startpakke med trille fix barnevognen til 2999..

mit problem er at jeg har været bange for hvad nfén sku sige, så var jeg bange for hvad mdén sku sige og pludselig var alt fint og jeg var faktis ret langt henne da det gik op for mig at vi sku til at have købt en hel masse udstyr osv til baby  

så fik lidt travlt og stress.. men nu er jeg ved at være med igen  mangler kun småting og barnevogn

Jeg frygtede virkelig også nf'en, da jeg har oplevet ingen hjerteblink, i graviditeten før denne .. Og md'en skulle alt bare være fint! Haha.

Men da alt bare har været perfekt turde jeg godt begynde at købe osv. Men jeg synes stadig vi mangler ting

Anmeld

29. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg frygtede virkelig også nf'en, da jeg har oplevet ingen hjerteblink, i graviditeten før denne .. Og md'en skulle alt bare være fint! Haha.

Men da alt bare har været perfekt turde jeg godt begynde at købe osv. Men jeg synes stadig vi mangler ting

min søster skræmte mig med historier om hendes første graviditet fordi de til mdén fandt ud af den dreng hun ventede havde voldsom hjertefejl og det faktis endte i en sen abort da han ville sku opereres minimum 4 gange inden for hans første år..  så var meget bange for hvad mdén viste..  

Anmeld

29. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

min søster skræmte mig med historier om hendes første graviditet fordi de til mdén fandt ud af den dreng hun ventede havde voldsom hjertefejl og det faktis endte i en sen abort da han ville sku opereres minimum 4 gange inden for hans første år..  så var meget bange for hvad mdén viste..  

Så kan jeg da godt forstå du var bange  

Jeg var mest bange for nf'en pga. min tidligere sene abort der. Kender heldigvis ikke nogen der har haft dårlige md'er  

Anmeld

29. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Så kan jeg da godt forstå du var bange  

Jeg var mest bange for nf'en pga. min tidligere sene abort der. Kender heldigvis ikke nogen der har haft dårlige md'er  

nfén var jeg bange for fordi min kusine til sin nf i første graviditet fandt ud af den lille hun ventede ikke levede

så alle de der skræk historier gjore mig meget bange så der gik længe før jeg turde købe de første ting

Anmeld

30. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

nfén var jeg bange for fordi min kusine til sin nf i første graviditet fandt ud af den lille hun ventede ikke levede

så alle de der skræk historier gjore mig meget bange så der gik længe før jeg turde købe de første ting

Ja .. Det er helt syrealistisk at ens graviditet er gået godt og vores små bebser kommer snart  

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja .. Det er helt syrealistisk at ens graviditet er gået godt og vores små bebser kommer snart  

jeg syndes min graviditet med opkast og kvalme fra uge 7 til 27 har været lidt hård at komme igennem og måske os lidt syrealistisk når man tænker på at de bevægelser manhar i maven faktis er en baby

men hold da op jeg glæder mig til at se hvad den lille er for en og nyde den

Anmeld

30. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

jeg syndes min graviditet med opkast og kvalme fra uge 7 til 27 har været lidt hård at komme igennem og måske os lidt syrealistisk når man tænker på at de bevægelser manhar i maven faktis er en baby

men hold da op jeg glæder mig til at se hvad den lille er for en og nyde den

Ja okay, kvalme er ikke rart  

Og ja, synes nogle gange godt min kan være meget voldsom derinde! Det er meget ubehageligt til tider, og tænk at han kun bliver større, haha

Anmeld

30. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja okay, kvalme er ikke rart  

Og ja, synes nogle gange godt min kan være meget voldsom derinde! Det er meget ubehageligt til tider, og tænk at han kun bliver større, haha

haha ja kan godt følge dig.. er jo selv en lille pige med ikke voldsom stor mave så baby fylder det hele ud.. så nogle af de spark der kommer gør altså ret ondt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.