Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

haha ja kan godt følge dig.. er jo selv en lille pige med ikke voldsom stor mave så baby fylder det hele ud.. så nogle af de spark der kommer gør altså ret ondt  

Ja, de har mange kræfter de små babyer!
Men alligevel så skrøbelige når de kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, de har mange kræfter de små babyer!
Men alligevel så skrøbelige når de kommer ud

ja det er faktis lidt imponerende

os imponerende hvor godt de kan holde fanst i fx ens finger når de kommer ud

Anmeld

31. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det er faktis lidt imponerende

os imponerende hvor godt de kan holde fanst i fx ens finger når de kommer ud

Ja, de har alligevel mange kræfter!  

Min mands nevø kunne hænge fra en stang 1½ meter over jorden (vi holdte selvfølgelig armene under til at gribe) og trække sig selv op og ned flere gange i træk, da han var 2 år  Jeg synes det er vildt!

Anmeld

2. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, de har alligevel mange kræfter!  

Min mands nevø kunne hænge fra en stang 1½ meter over jorden (vi holdte selvfølgelig armene under til at gribe) og trække sig selv op og ned flere gange i træk, da han var 2 år  Jeg synes det er vildt!

det er alligevel lidt vildt  

kommer til at tænke på et progarm jeg så nogle år tilbage med verdens stærkeste dreng, han var ikke mere end lig sluppet for bleen og var ikke andet end et "stort" muskel bundt der var på special kost og ellers styrketrænede dagen lang..

Anmeld

2. september 2012

christina92

Vil da også lige komme med en lille update

I går ramte jeg endnu en milepæl 35+0 og i dag er der kun 34 dage til termin.

Jeg har det stadig rigtig rigtig godt, er dog begyndt at få lidt ondt i ryggen, men det er jo hvad det er.  Er absolut sluppet for alt der hedder bækkenløsning og plukkeveer indtil videre

Børneværelset står klar, sengetøjet og tøjet er vasket og jeg er begyndt at pakke tasken

På søndag d. 9/9 skal jeg løbe Skiveløb på ruten 5,3 km. Regner bestemt ikke med at løbe hele vejen, til trods for det stadig går rigtig godt med at være aktiv.

Utålmodigheden kommer nu snigende med stor hastighed og glæder mig SÅ meget til snart at se vores datter, dog synes jeg det er svært at forholde sig til at hun lige pludselig ikke vil være i maven længere og mosle rundt  Nyder den sidste tid med maven al det jeg kan

Anmeld

2. september 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Jeg har det stadig rigtig rigtig godt, er dog begyndt at få lidt ondt i ryggen, men det er jo hvad det er.  Er absolut sluppet for alt der hedder bækkenløsning og plukkeveer indtil videre

Børneværelset står klar, sengetøjet og tøjet er vasket og jeg er begyndt at pakke tasken

På søndag d. 9/9 skal jeg løbe Skiveløb på ruten 5,3 km. Regner bestemt ikke med at løbe hele vejen, til trods for det stadig går rigtig godt med at være aktiv.

Utålmodigheden kommer nu snigende med stor hastighed og glæder mig SÅ meget til snart at se vores datter, dog synes jeg det er svært at forholde sig til at hun lige pludselig ikke vil være i maven længere og mosle rundt  Nyder den sidste tid med maven al det jeg kan

det lyder rigtig rigtig dejligt

ja den svære ventetid men alligevel os underligt, kan godt følge dig selv om jeg er et par uger bageftr  

men det bliver ihværtifal spændende

Anmeld

2. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

det er alligevel lidt vildt  

kommer til at tænke på et progarm jeg så nogle år tilbage med verdens stærkeste dreng, han var ikke mere end lig sluppet for bleen og var ikke andet end et "stort" muskel bundt der var på special kost og ellers styrketrænede dagen lang..

Når du siger det, minder det mig om noget. Han kunne ikke sove før sent om aftenen, fordi han havde så meget energi, og tog med sin far i træningscenter hver after for at brænde krudt af osv. ? Ved ikke om det er den samme  

Anmeld

2. september 2012

Chili

christina92 skriver:

Dejligt du har det så nemt  Jeg har kun plukveer, hvis jeg er meget aktiv, desværre.. Men ellers heller intet  

Så godt din tråd med børneværelset, og synes det ser så hyggeligt ud!  

Held og lykke med løbet siger jeg bare!  

Anmeld

2. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Når du siger det, minder det mig om noget. Han kunne ikke sove før sent om aftenen, fordi han havde så meget energi, og tog med sin far i træningscenter hver after for at brænde krudt af osv. ? Ved ikke om det er den samme  

tja det kan egentligt godt være ? jeg kan ikke huske så mange detaljer  det er en del år siden..

Anmeld

2. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

tja det kan egentligt godt være ? jeg kan ikke huske så mange detaljer  det er en del år siden..

Ja, det er en del år siden, det var en dokumentar på kanal 4, kan jeg huske, haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.