Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.586 visninger
135 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Princesspigen

hej alle i skønne kommede oktober mødre..

jeg tænkte det var på tide vi lige stak hovederne sammen igen og fortalte lidt om hvordan det går, om i er ved at være klar osv.. nu nærmer tiden sig jo

jeg selv er 33+2 idag, har stort set ikke kvalme mere, kaster ikke op mere, maven erikke vildt stor med den lille trives der inde..  

vi ved stadig ikke kønnet så det blivet meget spændende..

er s småt ved at få alt hjem lige så stille.. alle de store og vigtige ting er på plads så det er snart kun småting der mangler..

baby værelset er ikke indrettet eller malet endnu men regner med at gøre det her efter den 1

hvor langt er i og har i det godt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

hej alle i skønne kommede oktober mødre..

jeg tænkte det var på tide vi lige stak hovederne sammen igen og fortalte lidt om hvordan det går, om i er ved at være klar osv.. nu nærmer tiden sig jo

jeg selv er 33+2 idag, har stort set ikke kvalme mere, kaster ikke op mere, maven erikke vildt stor med den lille trives der inde..  

vi ved stadig ikke kønnet så det blivet meget spændende..

er s småt ved at få alt hjem lige så stille.. alle de store og vigtige ting er på plads så det er snart kun småting der mangler..

baby værelset er ikke indrettet eller malet endnu men regner med at gøre det her efter den 1

hvor langt er i og har i det godt ?

God ide  Så vi lige får brugt vores Oktober gruppe  

Jamen jeg har det godt, det har jeg haft stort set hele graviditeten  

Jeg er 32+1 i dag og var til sidste lægebesøg i fredags, hvor alt bare så fint ud  Og vægten siger nu 9kg. Så det har jeg det egentlig fint med  Jeg er startet på VUC sidste mandag, skal læse biologi, så nu har jeg noget at fordrive tiden med  

Min mand har været så sød at male børneværelset, også skal han også lige have malet en kommode. Derudover skal jeg have vasket alt babytøjet, så det er klar  Vi har hentet vores barnevogn, som står hjemme hos mine forældre nu  Og vi har fået skaffet os en altan barnevogn også. Vi mangler stadig puslebord og dyne og nogle andre små ting. Ellers tror jeg der er styr på det  

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

God ide  Så vi lige får brugt vores Oktober gruppe  

Jamen jeg har det godt, det har jeg haft stort set hele graviditeten  

Jeg er 32+1 i dag og var til sidste lægebesøg i fredags, hvor alt bare så fint ud  Og vægten siger nu 9kg. Så det har jeg det egentlig fint med  Jeg er startet på VUC sidste mandag, skal læse biologi, så nu har jeg noget at fordrive tiden med  

Min mand har været så sød at male børneværelset, også skal han også lige have malet en kommode. Derudover skal jeg have vasket alt babytøjet, så det er klar  Vi har hentet vores barnevogn, som står hjemme hos mine forældre nu  Og vi har fået skaffet os en altan barnevogn også. Vi mangler stadig puslebord og dyne og nogle andre små ting. Ellers tror jeg der er styr på det  

det lyder ellers dejligt..

men hvordan med vuc nu du skal til at på barsel og sådan ?

Anmeld

26. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

det lyder ellers dejligt..

men hvordan med vuc nu du skal til at på barsel og sådan ?

Jeg læser kun 1 fag, og skal komme til undervisning indtil jeg føder, og derefter skal jeg læse hjemme. Hvis der er mulighed for det, tage derned. Men nu må vi se  

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg læser kun 1 fag, og skal komme til undervisning indtil jeg føder, og derefter skal jeg læse hjemme. Hvis der er mulighed for det, tage derned. Men nu må vi se  

ar okay på den måde  jamen det er da fornuftigt at slå tiden ihjæl på den måde

selv står jeg midt i flytning så jeg har os en masse at se til  så føles ventetiden heller ikke så lang

Anmeld

26. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ar okay på den måde  jamen det er da fornuftigt at slå tiden ihjæl på den måde

selv står jeg midt i flytning så jeg har os en masse at se til  så føles ventetiden heller ikke så lang

Nej, der er altid noget at lave når man skal flytte  Synes bare den sidste tid skal gå hurtigt nu  Det virker som så laaaaaang tid, når jeg kun mangler at vaske tøj og en tur i ikea  

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Nej, der er altid noget at lave når man skal flytte  Synes bare den sidste tid skal gå hurtigt nu  Det virker som så laaaaaang tid, når jeg kun mangler at vaske tøj og en tur i ikea  

ja det er rigtigt, vi mangler så lidt mere  

men har da lige samlet tremmeseng idag, og får det sidste hjem til vuggen her den 1 så jeg kan samle den  

plus jeg venter på 3 pakker her omkring den 1 os.. en med baby tøj jeg skal købe, en med alt muligt spændende, og en med sutter, flasker og div..

plus der bliver holdt baby shower for mig den første så der kommer sikkert et par af de småting jeg mangler

Anmeld

26. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det er rigtigt, vi mangler så lidt mere  

men har da lige samlet tremmeseng idag, og får det sidste hjem til vuggen her den 1 så jeg kan samle den  

plus jeg venter på 3 pakker her omkring den 1 os.. en med baby tøj jeg skal købe, en med alt muligt spændende, og en med sutter, flasker og div..

plus der bliver holdt baby shower for mig den første så der kommer sikkert et par af de småting jeg mangler

Det lyder hyggeligt  Jeg elsker at gå og shoppe babyting eller hente diverse gratis baby pakker  Men mangler kun matas og Libero nu. Så han skal altså bare komme meget snart!   

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det lyder hyggeligt  Jeg elsker at gå og shoppe babyting eller hente diverse gratis baby pakker  Men mangler kun matas og Libero nu. Så han skal altså bare komme meget snart!   

uh ja, de samme 2 pakker mangler jeg os..  den i matas må jeg se at hente

og så mangler jeg den fra babysam men den henter min mor idenne uge

Anmeld

26. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

uh ja, de samme 2 pakker mangler jeg os..  den i matas må jeg se at hente

og så mangler jeg den fra babysam men den henter min mor idenne uge

Der er ikke meget over den fra babysam, desværre.. En masse reklamer og nogle forskellige små prøver, også selvfølgelig ble spanden, men det var sådan set det jeg fik. Og en sut og en lille bamse, men altså  

Må også have hente den fra Matas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.