Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, det er en del år siden, det var en dokumentar på kanal 4, kan jeg huske, haha  

utroligt hvad man kan huske at små underlige detaljer ind i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

utroligt hvad man kan huske at små underlige detaljer ind i mellem

Ja, haha  Hvis tingene har gjort indtryk

Anmeld

3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

jeg har jo haft kvalme og opkast fra uge 7 til 27.. tabte mig hurtigt 7 kilo.. startede på lige knapt 67, kom ned lig under 60 kg, og nu ligger jeg på omkring 65 kg.. men min mave er ikke meget andet end baby så hvis jeg ikke tager meget mere på er jeg måske enda heldig at være mindre end da jeg blev gravid

ja fornuftigt at se hvad storesøster har..  vi ved jo bevidst ikke hvad kønnet er så alt er købt i neutralt og bliver det stadig  men det eneste svære syndes jeg er at finde tøj tøj i neutral.. men der er jeg glad for at man kan købe brugt

Nej det er ikk nemt at finde noget i neutralt, uden det kan blive lidt "kedeligt", synes jeg   Men det kan lade sig gøre  

Anmeld

3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Ja
Eller et par tvillinger

De skal være velkommen  Haha,. Har sagt til at ham han sagtens kan nå at skifte mening, så får ma bare den der "Ja! Men det kan du også!" Ej lille skat, kan jeg ikk

Anmeld

3. september 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

De skal være velkommen  Haha,. Har sagt til at ham han sagtens kan nå at skifte mening, så får ma bare den der "Ja! Men det kan du også!" Ej lille skat, kan jeg ikk

Ja synes i hvert fald ikke man hører om kvinder der skifter mening, nærmere får sin vilje med antallet af børn

Anmeld

3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Ja synes i hvert fald ikke man hører om kvinder der skifter mening, nærmere får sin vilje med antallet af børn

Ja det har jeg også kun hørt

Anmeld

3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Vil lige høre om der er nogle af jer piger herinde der lider af jernmangel/lav blodprocent? eller som måske ved noget omkring dette og fødsel???

Anmeld

3. september 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Vil lige høre om der er nogle af jer piger herinde der lider af jernmangel/lav blodprocent? eller som måske ved noget omkring dette og fødsel???

Desværre nej  

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, haha  Hvis tingene har gjort indtryk

hihi ja, lige precis

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Nej det er ikk nemt at finde noget i neutralt, uden det kan blive lidt "kedeligt", synes jeg   Men det kan lade sig gøre  

hihi ja lige precis..

jeg har fået lidt mere tøj hjem her i weekenden og der kommer mere en af dagene så nu skal jeg snart finde ud af hvad jeg har og mangler

og så snart der er nok til at "klare" den så køber jeg ikke mere neutralt, men derimod venter til den lille er kommet til verden og vi kan se hvad farver vii så skal købe  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.