Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Princesspigen

Camillamuz skriver:

Håber ikke det er for sent jeg også kommentere herinde, har ikke lige fået kigget herinde.. 

Jeg er idag, 37+2 så der er KUN 19 dage tilbage, puha..

Jeg har virkelig nydt de sidste måneder, med spark, kærlighed og masser af utilpashed.. Men nu er jeg faktisk ved at være godt utålmodig, jeg går og tror jeg er den mest utålmodige blandt mine nærmeste, men NEJ .... 

Hver dag vågner jeg til beskeder som, fød nu, har du født, skal du ikke snart føde osv osv...

Jeg håber at jeg inden de næste 14 dage har født... Er begyndt at få nogle småveer som kommer og går, det gør dælme ondt, men så længe de ikke bliver ved i lang tid, så tror jeg ikke der sker noget.. 

nej det er bestemt ikke for sent at være med på en lille opdatering  

hold da op en utålmodig omgangs kræs du har så..

her er de mere interesseret i den lille venter lidt men nok fordi vi ikke er helt klar med børneværelset og så står alle mine ting i spise stuen da jeg næsten lig er flyttet ind...

små veer allerede, ja så tyder det da ikke på du går over tid  det er da altid noget når nu du går og er utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Min mand kan heller ikke vente det er skønt vores mænd glæder sig

Tasken med vores tingmangler jeg godt nok det må blive en gang i næste uge

Jeg ved ikke om man kan sige det, men jeg glæder migtil den smerte

Ja det er dejligt med de kære mænd.. 

Puha, du har også lidt igen, men jeg er nu meget glad for det hele er klar nu, især med de slemme smerter der er begyndt at komme engang imellem... 

Anmeld

16. september 2012

Deaktiveret profil

Princesspigen skriver:

nej det er bestemt ikke for sent at være med på en lille opdatering  

hold da op en utålmodig omgangs kræs du har så..

her er de mere interesseret i den lille venter lidt men nok fordi vi ikke er helt klar med børneværelset og så står alle mine ting i spise stuen da jeg næsten lig er flyttet ind...

små veer allerede, ja så tyder det da ikke på du går over tid  det er da altid noget når nu du går og er utålmodig

Ja utålmodige, det kan man vidst roligt kalde dem..

Men ja, det er nu ved at være godt trættende at høre på, for jeg vil da også ønske hun snart kom ud, men jeg kan jo ikke skynde på hende, hvilket jeg heller ikke ønsker.. Men jeg ville nu ikke sige nej tak hvis hun valgte at komme inden alt for længe. 

Ja, jeg tror også at fødslen er tættere på nu her, med de små veer jeg oplever dagligt.. 

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Camillamuz skriver:

Ja utålmodige, det kan man vidst roligt kalde dem..

Men ja, det er nu ved at være godt trættende at høre på, for jeg vil da også ønske hun snart kom ud, men jeg kan jo ikke skynde på hende, hvilket jeg heller ikke ønsker.. Men jeg ville nu ikke sige nej tak hvis hun valgte at komme inden alt for længe. 

Ja, jeg tror også at fødslen er tættere på nu her, med de små veer jeg oplever dagligt.. 

ja mon ikke det er snart med de små veer.. det er ihværtifal spændende

Anmeld

16. september 2012

Deaktiveret profil

Princesspigen skriver:

ja mon ikke det er snart med de små veer.. det er ihværtifal spændende

Jo jeg håber da også. 

Men jeg tænker "Mon ikke det også bare kan være nogle drille veer, som egentlig bare skal være der, som sagtens kan betyde der kan gå længe endnu inden fødslen går igang?"..... Selvom jeg virkelig håber på at det snart giver pote med den smerte. 

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Camillamuz skriver:

Jo jeg håber da også. 

Men jeg tænker "Mon ikke det også bare kan være nogle drille veer, som egentlig bare skal være der, som sagtens kan betyde der kan gå længe endnu inden fødslen går igang?"..... Selvom jeg virkelig håber på at det snart giver pote med den smerte. 

hihi nej det er ikke nemt at finde ud af hvad de små vil  de er jo desværre vilje stærke allerede fra de ligger i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.