Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Chili

piadas skriver:

Hehe, så skal I bare gøre lige som en fra min første mødregruppe - hun ville have 4, og han ville have 2.

De fik først en pige og så et hold tvillinger bagefter! Så det blev altså et kompromis på 3!

Mine forældre lavede den samme  1 dreng også 2 piger, 3 børn og 2 graviditeter  Hihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Chili

piadas skriver:

Puh, så kan I låne min mand!

Det er jo nr. 4, vi venter - og stod det til ham, fortsatte vi, men jeg har altså sagt stop, selvom det er fristende at blive ved. De er jo lækre sådan nogle små nogen! Jeg tænker bare økonomi, bil, hus osv. + ikke mindst tid og overskud til dem alle! Så vi stopper her!

4 er også et godt nummer synes jeg  Men selvfølgelig skal man jo have det større hus og bilen skal lige pludselig være en minibus og ferier!  

Min mand er selv fra en flok på 4, og han synes de var for mange.. Men hans forældre har også eget firma, så der gik meget tid med arbejde. Hvis man priotere rigtigt, kan det jo sagtens lade sig gøre  

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Ja, jeg tror, der er nogenlunde styr på det - men jeg har ikke helt overblik over det endnu! Men mon ikke jeg får det i løbet af de næste par uger, når jeg er gået på barsel!

Pas! Mon ikke det er nogenlunde ens? Men de laver jo hele tiden om - jeg fødte i Viborg for 1½ år siden. Dengang skulle man ikke selv have babydyne med, men det skal man nu....ellers skal du vel snart til jdm? Så ville jeg spørge der, hvis det var mig...

skal til jm om 1 time  

Anmeld

28. august 2012

HPMAM

Vi blev i går nat forældre til en lille prinsesse, født 29+4 

Anmeld

28. august 2012

Chili

HPMAM skriver:

Vi blev i går nat forældre til en lille prinsesse, født 29+4 

Årh, tillykke med hende

Håber i alle har det godt, efter omstændighederne  

Hvordan kan det være hun kom så meget for tidligt ?

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Og en husleje på 7500kr  Haha. Men vi har et lavt forbrug af andre ting  Vi klarer os, vi mangler ingenting  

Har da formodet at købe emmaljunga BSS uniq stellet, betalt det hele selv  

ja hold da op så lyder det da som om i er gode til at spare andre steder

det har jeg vidst ikke lært endnu

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja hold da op så lyder det da som om i er gode til at spare andre steder

det har jeg vidst ikke lært endnu

Det er jeg heldigvis god til
Og min mand bliver bedre og bedre til det. Men han kan godt lide at bruge pengene når man har dem, men han vil jo også gerne på ferie og have forskellige ting

Så må han vælge, hehe

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det er jeg heldigvis god til
Og min mand bliver bedre og bedre til det. Men han kan godt lide at bruge pengene når man har dem, men han vil jo også gerne på ferie og have forskellige ting

Så må han vælge, hehe

ja det er rigtigt, der lever vi nok begge 2 lidt for meget her og nu og hvad vi vil og kan lige nu  både godt og skidt, for syndes da vi nyder livet men syndes jo os det er trist når pengene så er brugt

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

K

ja det er rigtigt, der lever vi nok begge 2 lidt for meget her og nu og hvad vi vil og kan lige nu  både godt og skidt, for syndes da vi nyder livet men syndes jo os det er trist når pengene så er brugt

Ja.. Vi har også et beløb til sjov hver måned, men resten af pengene bliver gemt

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja.. Vi har også et beløb til sjov hver måned, men resten af pengene bliver gemt

det hjælper jo nok i det vi får fælles økonomi fra 1 oktober  

som det er nu bor vi stadig i hver vores lejlighed/hus og derved har mange dobbelt udgifter som vi slipper for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.