Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Lige pt ja, min mand starter dog uddannelse januar

2 på kontanthjælp, puha det må ikke være sjovt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg vil gerne have 4 og manden 2 så synes kompromi må være 3

ja det lyder fair nok at i mødes på midten

Anmeld

27. august 2012

piadas

Chili skriver:

Jeg vil gerne have 4 og manden 2 så synes kompromi må være 3

Hehe, så skal I bare gøre lige som en fra min første mødregruppe - hun ville have 4, og han ville have 2.

De fik først en pige og så et hold tvillinger bagefter! Så det blev altså et kompromis på 3!

Anmeld

27. august 2012

piadas

Chili skriver:

Sådan er der mange mænd der har det  2 må være nok!

Men jeg er heller ikke helt enig  

Puh, så kan I låne min mand!

Det er jo nr. 4, vi venter - og stod det til ham, fortsatte vi, men jeg har altså sagt stop, selvom det er fristende at blive ved. De er jo lækre sådan nogle små nogen! Jeg tænker bare økonomi, bil, hus osv. + ikke mindst tid og overskud til dem alle! Så vi stopper her!

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Puh, så kan I låne min mand!

Det er jo nr. 4, vi venter - og stod det til ham, fortsatte vi, men jeg har altså sagt stop, selvom det er fristende at blive ved. De er jo lækre sådan nogle små nogen! Jeg tænker bare økonomi, bil, hus osv. + ikke mindst tid og overskud til dem alle! Så vi stopper her!

fornuftigt..

min mor stoppede ikke i tide, hun har 7 og alle lider vi af omsorgs svigt  

Anmeld

27. august 2012

piadas

God ide med en lille opdatering!

Jeg er ved at være en smule utålmodig - ikke så meget efter at få ham ud, men mere efter at gå på barsel. Jeg har sidste arbejdsdag tirsdag i næste uge, så det glæder jeg mig til!

Jeg har lige købt sengen, men den er endnu ikke blevet samlet. Derudover mangler jeg at få vasket hans tøj og sorteret det tøj, jeg har købt brugt bl.a. herinde samt sorteret det tøj, jeg har lånt af en veninde (der er en hel sæk i alle mulige størrelser). Det stresser mig lidt, at det endnu ikke er vasket, for tænk hvis nu jeg fødte før tid, og ikke havde noget tøj klar til ham!

Ellers har jeg købt bleer i str. 1 og 2, hentet alle de babypakker, der er at komme efter, købt sutter, en brik MME i nødstilfælde, mepilax til at hele brystvorter med osv.

Nå ja...jeg mangler også at pakke tasken til sygehuset, men jeg har skrevet en liste ud fra Viborg Sygehus' hjemmeside med de ting, man skal have med!

Ellers er vi vist ved at være klar! Så bare vent - når alle de ting er på plads, er jeg sikkert ved at dø af utålmodighed!

Det er så vildt - imorgen er jeg 35+0, så i princippet er han jo klar til at komme ud om to uger!

Hov, og så skal jeg da også lige have bagt en masse ting, så fryseren er fyldt op med boller, pizzasnegle osv. til det første stykke tid.

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

piadas skriver:

God ide med en lille opdatering!

Jeg er ved at være en smule utålmodig - ikke så meget efter at få ham ud, men mere efter at gå på barsel. Jeg har sidste arbejdsdag tirsdag i næste uge, så det glæder jeg mig til!

Jeg har lige købt sengen, men den er endnu ikke blevet samlet. Derudover mangler jeg at få vasket hans tøj og sorteret det tøj, jeg har købt brugt bl.a. herinde samt sorteret det tøj, jeg har lånt af en veninde (der er en hel sæk i alle mulige størrelser). Det stresser mig lidt, at det endnu ikke er vasket, for tænk hvis nu jeg fødte før tid, og ikke havde noget tøj klar til ham!

Ellers har jeg købt bleer i str. 1 og 2, hentet alle de babypakker, der er at komme efter, købt sutter, en brik MME i nødstilfælde, mepilax til at hele brystvorter med osv.

Nå ja...jeg mangler også at pakke tasken til sygehuset, men jeg har skrevet en liste ud fra Viborg Sygehus' hjemmeside med de ting, man skal have med!

Ellers er vi vist ved at være klar! Så bare vent - når alle de ting er på plads, er jeg sikkert ved at dø af utålmodighed!

Det er så vildt - imorgen er jeg 35+0, så i princippet er han jo klar til at komme ud om to uger!

Hov, og så skal jeg da også lige have bagt en masse ting, så fryseren er fyldt op med boller, pizzasnegle osv. til det første stykke tid.

fornuftigt at få fyldt fryseren op

men ja lyder da som om du har styr på det og kun mangler småting, det er en dejlig ting  

tror du listen fra viborg sygehus er ens med hvad man skal have med på andre sygehuse ? jeg syndes nemlig det er svært som førstegangs gravid hvad jeg skal have med.. men har selvfølgelig ikke undersøgt om roskilde har ligende på deres hjemmeside

Anmeld

27. august 2012

piadas

Princesspigen skriver:

fornuftigt at få fyldt fryseren op

men ja lyder da som om du har styr på det og kun mangler småting, det er en dejlig ting  

tror du listen fra viborg sygehus er ens med hvad man skal have med på andre sygehuse ? jeg syndes nemlig det er svært som førstegangs gravid hvad jeg skal have med.. men har selvfølgelig ikke undersøgt om roskilde har ligende på deres hjemmeside

Ja, jeg tror, der er nogenlunde styr på det - men jeg har ikke helt overblik over det endnu! Men mon ikke jeg får det i løbet af de næste par uger, når jeg er gået på barsel!

Pas! Mon ikke det er nogenlunde ens? Men de laver jo hele tiden om - jeg fødte i Viborg for 1½ år siden. Dengang skulle man ikke selv have babydyne med, men det skal man nu....ellers skal du vel snart til jdm? Så ville jeg spørge der, hvis det var mig...

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

2 på kontanthjælp, puha det må ikke være sjovt  

Og en husleje på 7500kr  Haha. Men vi har et lavt forbrug af andre ting  Vi klarer os, vi mangler ingenting  

Har da formodet at købe emmaljunga BSS uniq stellet, betalt det hele selv  

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det lyder fair nok at i mødes på midten

Det synes jeg nemlig også !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.