God ide med en lille opdatering!
Jeg er ved at være en smule utålmodig - ikke så meget efter at få ham ud, men mere efter at gå på barsel. Jeg har sidste arbejdsdag tirsdag i næste uge, så det glæder jeg mig til!
Jeg har lige købt sengen, men den er endnu ikke blevet samlet. Derudover mangler jeg at få vasket hans tøj og sorteret det tøj, jeg har købt brugt bl.a. herinde samt sorteret det tøj, jeg har lånt af en veninde (der er en hel sæk i alle mulige størrelser). Det stresser mig lidt, at det endnu ikke er vasket, for tænk hvis nu jeg fødte før tid, og ikke havde noget tøj klar til ham!
Ellers har jeg købt bleer i str. 1 og 2, hentet alle de babypakker, der er at komme efter, købt sutter, en brik MME i nødstilfælde, mepilax til at hele brystvorter med osv.
Nå ja...jeg mangler også at pakke tasken til sygehuset, men jeg har skrevet en liste ud fra Viborg Sygehus' hjemmeside med de ting, man skal have med!
Ellers er vi vist ved at være klar!
Så bare vent - når alle de ting er på plads, er jeg sikkert ved at dø af utålmodighed!

Det er så vildt - imorgen er jeg 35+0, så i princippet er han jo klar til at komme ud om to uger!
Hov, og så skal jeg da også lige have bagt en masse ting, så fryseren er fyldt op med boller, pizzasnegle osv. til det første stykke tid.
Anmeld