Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

piadas

MillesMor111010 skriver:

Vil lige høre om der er nogle af jer piger herinde der lider af jernmangel/lav blodprocent? eller som måske ved noget omkring dette og fødsel???

Desværre!

Det skal dog siges, at jeg tidligere var bloddonor, men de kan ikke bruge mig længere, da min blodprocent ligger lige på grænsen...

I min forrige graviditet plus denne er jeg dog begyndt at spise jernpiller allerede fra omkring uge 8-9-stykker pga. jeg begyndte at døje med svimmelhed. Det hjalp, da jeg begyndte på jern, og der har ikke været noget siden...heller ikke da jeg fødte sidst, men jeg mistede heller ikke ret meget blod.

Jeg går ud fra, at du spiser jernpiller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Mor Til Oktober Børn

piadas skriver:

Desværre!

Det skal dog siges, at jeg tidligere var bloddonor, men de kan ikke bruge mig længere, da min blodprocent ligger lige på grænsen...

I min forrige graviditet plus denne er jeg dog begyndt at spise jernpiller allerede fra omkring uge 8-9-stykker pga. jeg begyndte at døje med svimmelhed. Det hjalp, da jeg begyndte på jern, og der har ikke været noget siden...heller ikke da jeg fødte sidst, men jeg mistede heller ikke ret meget blod.

Jeg går ud fra, at du spiser jernpiller?

Tager to gange amino jern om morgen, for at se om det måske kan hjælpe lidt, men den pokkers svimmelhed er stadig lige slem :-(

Anmeld

5. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

hihi ja lige precis..

jeg har fået lidt mere tøj hjem her i weekenden og der kommer mere en af dagene så nu skal jeg snart finde ud af hvad jeg har og mangler

og så snart der er nok til at "klare" den så køber jeg ikke mere neutralt, men derimod venter til den lille er kommet til verden og vi kan se hvad farver vii så skal købe  hihi

Og det er når man står og ikk mangler noget, andet end baby at tiden går langsomt

Anmeld

5. september 2012

piadas

MillesMor111010 skriver:

Tager to gange amino jern om morgen, for at se om det måske kan hjælpe lidt, men den pokkers svimmelhed er stadig lige slem :-(

Øv, hvor træls...jeg tager kun en enkelt pille - også aminojern, og det er fint for mig.

Drikker du appelsinjuice sammen med? Det fremmer jo optagelsen af jern? Og så har jeg fået at vide, at det bedste tidspunkt at tage det på er om aftenen, inden man skal i seng, for man må ikke tage dem samtidig med, at man indtager mad - og det gør man jo typisk ikke lige inden man skal i seng!

Anmeld

5. september 2012

Mor Til Oktober Børn

piadas skriver:

HH

Øv, hvor træls...jeg tager kun en enkelt pille - også aminojern, og det er fint for mig.

Drikker du appelsinjuice sammen med? Det fremmer jo optagelsen af jern? Og så har jeg fået at vide, at det bedste tidspunkt at tage det på er om aftenen, inden man skal i seng, for man må ikke tage dem samtidig med, at man indtager mad - og det gør man jo typisk ikke lige inden man skal i seng!

Jeps, tager et glas kold juice til, :-) og så tager jeg den sidste før jeg går i seng .. skal tage morgen og aften, for får jeg ikk om morgen er jeg sengeliggende resten af dagen pga svimmelhed .. :-( så tager den når står op og venter så (cirka) 3 timer før jeg spiser morgenmad .

Anmeld

5. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Og det er når man står og ikk mangler noget, andet end baby at tiden går langsomt

hihi ja lige precs

Anmeld

5. september 2012

mortilnoahogmelina

JEg vil os være med ..
Jeg er idag 32+2..
Jeg er temmelig besværet af min graviditet den her gang desværre .. jeg har en voldsom bækkenløsning udover det har jeg en dreng på 20 måneder som lige pt mener mor skal bære ham hele tiden , det er hverken min ryg eller pluk veer særlig glade for ..

Vi har købt alt faktisk på nær puslekommode . Men har intet sat på plads eller noget endnu . Det stresser mig lidt .
MEn skal have købt puslekommnde før jeg kan komme igang .

Jeg har fået bagt en masse til fryseren skønt . Ellers så nyder jeg bare den sidste tid .

Anmeld

5. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

JEg vil os være med ..
Jeg er idag 32+2..
Jeg er temmelig besværet af min graviditet den her gang desværre .. jeg har en voldsom bækkenløsning udover det har jeg en dreng på 20 måneder som lige pt mener mor skal bære ham hele tiden , det er hverken min ryg eller pluk veer særlig glade for ..

Vi har købt alt faktisk på nær puslekommode . Men har intet sat på plads eller noget endnu . Det stresser mig lidt .
MEn skal have købt puslekommnde før jeg kan komme igang .

Jeg har fået bagt en masse til fryseren skønt . Ellers så nyder jeg bare den sidste tid .

det lyder dejligt på nær selvfølgelig dine gener

nedere du ik kan komme videre uden, men så må i se at få fat på sådan en kommode

men lækkert du har fået bagt en masse til fryseren

Anmeld

6. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

hihi ja lige precs

Det er sådan ca der vi også står nu  Skal dog lig have vasket baby dyne og tøj i weekenden .. Og så skal der lige rykkes rundt i soveværelset så vi kan få tremmeseng herind det første stykke tid  

Anmeld

6. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Det er sådan ca der vi også står nu  Skal dog lig have vasket baby dyne og tøj i weekenden .. Og så skal der lige rykkes rundt i soveværelset så vi kan få tremmeseng herind det første stykke tid  

skal den lille ligge direkte i tremmesengen eller vil i bruge tyk sengerand, eller hvad vil i ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.