Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

det hjælper jo nok i det vi får fælles økonomi fra 1 oktober  

som det er nu bor vi stadig i hver vores lejlighed/hus og derved har mange dobbelt udgifter som vi slipper for..

Ja, fælles økonomi hjælper lidt synes jeg i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, fælles økonomi hjælper lidt synes jeg i hvert fald.

jeg/vi satser ihværtifal meget på en lysere økonomi så snart jeg er færdig med mine udgifter til lejligheden (har 3 måneders opsigelse men havde jeg glemt så har sagt lejligheden op med 1 måneds varsel, så skal betale et par ekstra måneder )

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

jeg/vi satser ihværtifal meget på en lysere økonomi så snart jeg er færdig med mine udgifter til lejligheden (har 3 måneders opsigelse men havde jeg glemt så har sagt lejligheden op med 1 måneds varsel, så skal betale et par ekstra måneder )

Det er bare så øv alt det med lejlighed, så skal man betale for det ene og det andet

Jeg frygter også når vi skal flytte fra vores, vi har hund, og gulvene er lakeret.. Så når hun skøjter frem og tilbage i lejligheden kommer der bare så mange ridser!

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det er bare så øv alt det med lejlighed, så skal man betale for det ene og det andet

Jeg frygter også når vi skal flytte fra vores, vi har hund, og gulvene er lakeret.. Så når hun skøjter frem og tilbage i lejligheden kommer der bare så mange ridser!

ja puha, er godt nok os spændt på at se om det kommer nogle penge tilbage fra mit indskud..

og i sin tid da jeg flyttede ind i lejligheden lånte jeg pengene af kommunen, men jeg ved så ikke om pengene kommer direkte ind på min konto eller på kommunens..

sku det "heldige" ske at de går ind på min konto "kommer jeg nok til" at bruge det halve på en barnevogn og det halve til kommunen og så afbetale resten til kommunen  

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja puha, er godt nok os spændt på at se om det kommer nogle penge tilbage fra mit indskud..

og i sin tid da jeg flyttede ind i lejligheden lånte jeg pengene af kommunen, men jeg ved så ikke om pengene kommer direkte ind på min konto eller på kommunens..

sku det "heldige" ske at de går ind på min konto "kommer jeg nok til" at bruge det halve på en barnevogn og det halve til kommunen og så afbetale resten til kommunen  

Det lyder som en god idé, halv halv

Og kommuner er altid til at lave aftaler med, så længe de får deres penge

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det lyder som en god idé, halv halv

Og kommuner er altid til at lave aftaler med, så længe de får deres penge

lige precis

men sku pengene gå direkte ind på kommunens konto, ja så er det sådan det er.. pengene til barnevognen skal vi nok finde

(ved godt det er sent ude men den start-pakke vi skal have har de altid hjemme og højest 1 uges ventetid på )

Anmeld

28. august 2012

piadas

Chili skriver:

Mine forældre lavede den samme  1 dreng også 2 piger, 3 børn og 2 graviditeter  Hihihi

Jamen, så kan jeg regne ud, at du er tvilling!

Er hun også gravid? Man hører så tit om tvillinger, der følges ad...

Anmeld

28. august 2012

piadas

Princesspigen skriver:

skal til jm om 1 time  

Hvordan gik det?

Anmeld

28. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

lige precis

men sku pengene gå direkte ind på kommunens konto, ja så er det sådan det er.. pengene til barnevognen skal vi nok finde

(ved godt det er sent ude men den start-pakke vi skal have har de altid hjemme og højest 1 uges ventetid på )

Vi bestilte allerede vores barnevogn da jeg var i uge 23 og har allerede hentet den og stilet den hjemme hos min mor og far

Hvilken startpakke skal i have ?

Anmeld

28. august 2012

Chili

piadas skriver:

Jamen, så kan jeg regne ud, at du er tvilling!

Er hun også gravid? Man hører så tit om tvillinger, der følges ad...

Jeg er tve ægget tvilling, så vores chance for det er 50% faktisk hehe.

Og nej, men hun glæder sig til at blive moster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.