Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Ja det synes jeg  og resten af familien 

Også har du også en af hver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Også har du også en af hver  

Ja  og så har manden sagt stop  (ikke at det passer ind i min verden, men mon ikk han ombestemmer sig) 

Anmeld

27. august 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Ja  og så har manden sagt stop  (ikke at det passer ind i min verden, men mon ikk han ombestemmer sig) 

Sådan er der mange mænd der har det  2 må være nok!

Men jeg er heller ikke helt enig  

Anmeld

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Ja og når man så får én af hver så er det fint  Neej, det er fint hvis der kommer en lille efternøler om nogle år 

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Var også til glucosebelastning i min sidste graviditet, og havde håbet jeg aldrig skulle det igen 

HOLD DA OP!!  Ville også ønske jeg kunne blive dernede, hvor jeg rent faktisk havde tabt mig 

Nej, vi havde HELDIGVIS intet købt, da vi ville bruge alt storesøsters, men nu skal vi til at samle lidt sammen  Men vi har besluttet os for lige at se hva der er af neutrale ting fra storesøster, og så købe efterhånden  For har ikk lyst til at vi skal stå og købe en masse blåt og så de har taget fejl 

jeg har jo haft kvalme og opkast fra uge 7 til 27.. tabte mig hurtigt 7 kilo.. startede på lige knapt 67, kom ned lig under 60 kg, og nu ligger jeg på omkring 65 kg.. men min mave er ikke meget andet end baby så hvis jeg ikke tager meget mere på er jeg måske enda heldig at være mindre end da jeg blev gravid

ja fornuftigt at se hvad storesøster har..  vi ved jo bevidst ikke hvad kønnet er så alt er købt i neutralt og bliver det stadig  men det eneste svære syndes jeg er at finde tøj tøj i neutral.. men der er jeg glad for at man kan købe brugt

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Vores penge er heller ikke store, kontanthjælp har ikke den største udbetaling  Så jeg tager også alt hvad jeg kan få

er du eller i begge på kontanthjælp ?

jeg er på kontanthjælp go kæresten har job..  

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

min kæreste er så lidt useriøst der, han vil have 15 børn..  et helt håndboldt hold med udskiftere  

selv vil jeg gerne have 3, måske 4..

Anmeld

27. august 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Ja og når man så får én af hver så er det fint  Neej, det er fint hvis der kommer en lille efternøler om nogle år 

Ja
Eller et par tvillinger

Anmeld

27. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

er du eller i begge på kontanthjælp ?

jeg er på kontanthjælp go kæresten har job..  

Lige pt ja, min mand starter dog uddannelse januar

Anmeld

27. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

min kæreste er så lidt useriøst der, han vil have 15 børn..  et helt håndboldt hold med udskiftere  

selv vil jeg gerne have 3, måske 4..

Jeg vil gerne have 4 og manden 2 så synes kompromi må være 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.