Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MillesMor111010 skriver: Ja det synes jeg og resten af familien
Ja det synes jeg og resten af familien
Også har du også en af hver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chili skriver: Også har du også en af hver
Ja og så har manden sagt stop (ikke at det passer ind i min verden, men mon ikk han ombestemmer sig)
MillesMor111010 skriver: Ja og så har manden sagt stop (ikke at det passer ind i min verden, men mon ikk han ombestemmer sig)
Sådan er der mange mænd der har det 2 må være nok!
Men jeg er heller ikke helt enig
Chili skriver: Sådan er der mange mænd der har det 2 må være nok! Men jeg er heller ikke helt enig
Ja og når man så får én af hver så er det fint Neej, det er fint hvis der kommer en lille efternøler om nogle år
MillesMor111010 skriver: Var også til glucosebelastning i min sidste graviditet, og havde håbet jeg aldrig skulle det igen HOLD DA OP!! Ville også ønske jeg kunne blive dernede, hvor jeg rent faktisk havde tabt mig Nej, vi havde HELDIGVIS intet købt, da vi ville bruge alt storesøsters, men nu skal vi til at samle lidt sammen Men vi har besluttet os for lige at se hva der er af neutrale ting fra storesøster, og så købe efterhånden For har ikk lyst til at vi skal stå og købe en masse blåt og så de har taget fejl
Var også til glucosebelastning i min sidste graviditet, og havde håbet jeg aldrig skulle det igen
HOLD DA OP!! Ville også ønske jeg kunne blive dernede, hvor jeg rent faktisk havde tabt mig
Nej, vi havde HELDIGVIS intet købt, da vi ville bruge alt storesøsters, men nu skal vi til at samle lidt sammen Men vi har besluttet os for lige at se hva der er af neutrale ting fra storesøster, og så købe efterhånden For har ikk lyst til at vi skal stå og købe en masse blåt og så de har taget fejl
jeg har jo haft kvalme og opkast fra uge 7 til 27.. tabte mig hurtigt 7 kilo.. startede på lige knapt 67, kom ned lig under 60 kg, og nu ligger jeg på omkring 65 kg.. men min mave er ikke meget andet end baby så hvis jeg ikke tager meget mere på er jeg måske enda heldig at være mindre end da jeg blev gravid
ja fornuftigt at se hvad storesøster har.. vi ved jo bevidst ikke hvad kønnet er så alt er købt i neutralt og bliver det stadig men det eneste svære syndes jeg er at finde tøj tøj i neutral.. men der er jeg glad for at man kan købe brugt
Chili skriver: Vores penge er heller ikke store, kontanthjælp har ikke den største udbetaling Så jeg tager også alt hvad jeg kan få
Vores penge er heller ikke store, kontanthjælp har ikke den største udbetaling Så jeg tager også alt hvad jeg kan få
er du eller i begge på kontanthjælp ?
jeg er på kontanthjælp go kæresten har job..
min kæreste er så lidt useriøst der, han vil have 15 børn.. et helt håndboldt hold med udskiftere
selv vil jeg gerne have 3, måske 4..
MillesMor111010 skriver: Ja og når man så får én af hver så er det fint Neej, det er fint hvis der kommer en lille efternøler om nogle år
Princesspigen skriver: er du eller i begge på kontanthjælp ? jeg er på kontanthjælp go kæresten har job..
Princesspigen skriver: min kæreste er så lidt useriøst der, han vil have 15 børn.. et helt håndboldt hold med udskiftere selv vil jeg gerne have 3, måske 4..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128