Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Der er ikke meget over den fra babysam, desværre.. En masse reklamer og nogle forskellige små prøver, også selvfølgelig ble spanden, men det var sådan set det jeg fik. Og en sut og en lille bamse, men altså  

Må også have hente den fra Matas

da vi er midt i flytning så er pengene ikke store før oktober måned og frem så alt gratis jeg kan få nu skal jeg os have fat i  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

hej alle i skønne kommede oktober mødre..

jeg tænkte det var på tide vi lige stak hovederne sammen igen og fortalte lidt om hvordan det går, om i er ved at være klar osv.. nu nærmer tiden sig jo

jeg selv er 33+2 idag, har stort set ikke kvalme mere, kaster ikke op mere, maven erikke vildt stor med den lille trives der inde..  

vi ved stadig ikke kønnet så det blivet meget spændende..

er s småt ved at få alt hjem lige så stille.. alle de store og vigtige ting er på plads så det er snart kun småting der mangler..

baby værelset er ikke indrettet eller malet endnu men regner med at gøre det her efter den 1

hvor langt er i og har i det godt ?

er idag 33+4 . og synes tiden sneeeeeeegler sig afsted nu  
Alt er fint, lige borstset fra den sk*de bækkenløsning og et jerntal der er helt a h til, hvilket så ogsa påvirker blodprocent ..  Baah,. 

Skal til JM imorgen, og snakke om min tidligere fødsel, da der stadig er nogle ting jeg gruer for fra den gang .. og onsdag står den på glucosebelastning (havde lige håbet den kunne undgåes!!)
Vægten siger faktisk kun +1 kg, fra min startevægt (da vi fandt ud af at jeg var gravid), så både jeg selv og min læge er ret stolte

og jo, så blev lille pigen  til lille manden , for 2 uger siden  VIDUNDERLIGT!!  

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Alt er fint, lige borstset fra den sk*de bækkenløsning og et jerntal der er helt a h til, hvilket så ogsa påvirker blodprocent ..  Baah,. 

Skal til JM imorgen, og snakke om min tidligere fødsel, da der stadig er nogle ting jeg gruer for fra den gang .. og onsdag står den på glucosebelastning (havde lige håbet den kunne undgåes!!)
Vægten siger faktisk kun +1 kg, fra min startevægt (da vi fandt ud af at jeg var gravid), så både jeg selv og min læge er ret stolte

ja sukker belastningen har jeg os været igennem 2 gange, den er ikke sjov  

ja det er flot du ikke har taget mere på  er selv stadig under min start vægt

håber ikke nu hun/han skiftede køn at i har fået købt for meget lyserødt

Anmeld

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

ja sukker belastningen har jeg os været igennem 2 gange, den er ikke sjov  

ja det er flot du ikke har taget mere på  er selv stadig under min start vægt

håber ikke nu hun/han skiftede køn at i har fået købt for meget lyserødt

Var også til glucosebelastning i min sidste graviditet, og havde håbet jeg aldrig skulle det igen 

HOLD DA OP!!  Ville også ønske jeg kunne blive dernede, hvor jeg rent faktisk havde tabt mig 

Nej, vi havde HELDIGVIS intet købt, da vi ville bruge alt storesøsters, men nu skal vi til at samle lidt sammen  Men vi har besluttet os for lige at se hva der er af neutrale ting fra storesøster, og så købe efterhånden  For har ikk lyst til at vi skal stå og købe en masse blåt og så de har taget fejl 

Anmeld

27. august 2012

Chili

Princesspigen skriver:

da vi er midt i flytning så er pengene ikke store før oktober måned og frem så alt gratis jeg kan få nu skal jeg os have fat i  hihi

Vores penge er heller ikke store, kontanthjælp har ikke den største udbetaling  Så jeg tager også alt hvad jeg kan få

Anmeld

27. august 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Flot med 1kg.  

Hvis du kunne vælge, skal det så helst være en dreng eller pige ?

Anmeld

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Flot med 1kg.  

Hvis du kunne vælge, skal det så helst være en dreng eller pige ?

Er faktisk ligeglad hvad det bliver, bare den er sund og rask, men er nu meget fedt med en dreng, da det er over 50 år siden vi fik en dreng i min familie 

Anmeld

27. august 2012

Chili

MillesMor111010 skriver:

Er faktisk ligeglad hvad det bliver, bare den er sund og rask, men er nu meget fedt med en dreng, da det er over 50 år siden vi fik en dreng i min familie 

Hold da op  Så må det også snart være på tide med en dreng  

Anmeld

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Chili skriver:

Hold da op  Så må det også snart være på tide med en dreng  

Ja det synes jeg  og resten af familien 

Anmeld

27. august 2012

Mor Til Oktober Børn

MillesMor111010 skriver:

Fandt lige ud af at jeg havde skrevet 33+4, når jeg er 33+5  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.