Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Jeg tænker altså lidt... Hvorfor ikke bare vende den anden kind til lige hvad det angår?

Fordi når jeg ser sådan noget som bliver skjut (ned i pengekassen), så undre jeg mig (man sidder jo heller ikke med hænderne nede i pengekassen, når der ingen kunder er), og jeg spørger undrene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Pige2009

Ina33 skriver:

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

Helt enig! Synes efterhånden vi lever i en slags sladresamfund

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Du får lige samme svar  Det virkede bare meget HEMMELIGT.. Hvorfor så ikke vente til man har fri, og så tage de mærker som kunderne har sagt nej tak til. Så kan cheften også se med, istedet for i skjul..

Hvis det virkede så hemmeligt, havde hun nok ikke gjort det foran kunder og lige under overvågningskameraet

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Helt enig! Synes efterhånden vi lever i en slags sladresamfund

Hvad nu vist jeg havde set det som hun havde taget af kassen, skulle jeg så også bare hold mund, "fordi hun får jo nok en dårlig løn" ?? Bare lige et side-spørgsmål

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Hvis det virkede så hemmeligt, havde hun nok ikke gjort det foran kunder og lige under overvågningskameraet

Hun gjorde det med hænderne nede i kassen, så kunne kun se det, pga jeg pakkede mine ting..

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

KittyCatta skriver:

Selvfølgelig må vi da det! Vi må bare ikke deltage i konkurrencen om at vinde 9 x gavekort a' 10.000 kr.

Jeg har selv fået alle gryderne og jeg er teamkoordinator i Dansk Supermarked.

Men vi må ikke selv tage mærker fra kunder, der ikke vil have dem, da det er på linje med at tage af kassen. Og sådan er det!

Nemlig

Anmeld

21. august 2012

Barejegsnartergravid

Synes det er godt du ikke melder hende personligt, men mon ikke de hurtigt finder ud af, hvem der snyder med mærkerne. Så håber jeg bare der er flere der gør det,så det måske ender med en kollektiv advarsel og.ikke en personlig fyring. Og det er nok det, der undrer mig mest, at du vil risikere en andens job, bare fordi det er forkert, men absolut ikke forkert så det påvirker dig på nogen som helst måde...og det påvirker ikke vores skatter, børn, vejr, du så hende ikke tage fra kassen, det er så latterlig en lille ting, der bare kan have stor virkning for hende, og fet synes jeg ærligt talt er synd, og hvad får du selv ud af det, et tak, og det er det.

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Nu er TS MIG - så synes da lige JEG vil svare, istedet for du mener du JEG er sur over de 12 mærker..

Jeg er bestemt ikke sur over de 12 mærker - da jeg allerede selv har samlet et hæfte (fast kunde i Føtex). Leger bestemt heller ikke politibetjent, jeg undre mig blot over dette, og det er åbenbart ikke på baby.dk man må komme med sin undre og oplevelser i hverdagen.

P.s. JEG har været ANSAT i Dansk Supermarked i 8 år (+ udlært hos dem), så kender godt til reglerne

Men helt ærligt. Jeg forstår så bare ikke, hvorfor du vil bruge tid og kræfter på at melde hende, hvis du bare undrer dig?

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Barejegsnartergravid skriver:

Synes det er godt du ikke melder hende personligt, men mon ikke de hurtigt finder ud af, hvem der snyder med mærkerne. Så håber jeg bare der er flere der gør det,så det måske ender med en kollektiv advarsel og.ikke en personlig fyring. Og det er nok det, der undrer mig mest, at du vil risikere en andens job, bare fordi det er forkert, men absolut ikke forkert så det påvirker dig på nogen som helst måde...og det påvirker ikke vores skatter, børn, vejr, du så hende ikke tage fra kassen, det er så latterlig en lille ting, der bare kan have stor virkning for hende, og fet synes jeg ærligt talt er synd, og hvad får du selv ud af det, et tak, og det er det.

Nu ved jeg personligt (efter de 8 år - som jeg har nævnt, du nok husker) hvordan det vil forgå når en kunder er kommet med en anklage/undren: de holder et PERSONALE møde, hvor de forklar hvordan tingene SKAL forgå (så INGEN bliver banket i hovedet - bare rolig)

Bare rolig, du behøver ikke at tænke på hvad jeg får ud af det  Og så lader vi den ligge her, da du ikke kommer med noget nyt

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Men helt ærligt. Jeg forstår så bare ikke, hvorfor du vil bruge tid og kræfter på at melde hende, hvis du bare undrer dig?

Vi tager den lige en gang til - for dem som ikke læser hele debatten igennem, inden de svare   - da det åbenbart ikke er tydeligt for alle.. Hun bliver ikke meldt personligt !!! Nævner bare situationen for en, og så må de selv tage stilling til hvad de vil gør !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.