Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Så må vi håbe, hun snart har de mærker, hun skal bruge
Så må vi håbe, hun snart har de mærker, hun skal bruge
Ja, ellers tager hun jo nok bare flere på næste vagt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Har ikke tænkte mig at nævne hendes navn (dette har jeg heller ikke givet udtrykt for på noget som helst tidspunkt i denne debat) Vil bare nævne hvad jeg har overværet og min undren..
Har ikke tænkte mig at nævne hendes navn (dette har jeg heller ikke givet udtrykt for på noget som helst tidspunkt i denne debat) Vil bare nævne hvad jeg har overværet og min undren..
Men jeg forstår bare ikke hvorfor du har behov for at nævne det Der undrer jeg mig
Nadia&Daniel skriver: Det er så din mening, men jeg undrede mig over det, og søgte et svar, og det har jeg nu fået. Så må vi se om jeg oplever flere ligegyldige (ifølge nogle) ting imorgen God aften
Det er så din mening, men jeg undrede mig over det, og søgte et svar, og det har jeg nu fået. Så må vi se om jeg oplever flere ligegyldige (ifølge nogle) ting imorgen God aften
Lige over, du
Nadia&Daniel skriver: Du får lige mit svar igen
Du får lige mit svar igen
Got it
Baagøe skriver: Men jeg forstår bare ikke hvorfor du har behov for at nævne det Der undrer jeg mig
Fordi jeg ser det som at stjæle fra kassen vist de IKKE må. Vist de må, skal min bekendt nok fortælle mig det, og så undre jeg mig ikke
Got it again
Baagøe skriver: Got it
Nu vil jeg ikke ud på et sidespor - men det vil jeg synes personligt vil være det samme som at sige: "Jeg går ind for bedrageri - og folk må gerne stjæle fra Deres virksomhed, bare de ikke gør det fra mig" Men igen, vi har være vores mening..
Men helt ærligt... Guldmærker
Baagøe skriver: Men helt ærligt... Guldmærker
Siger det bare det var nu også mere til dit svar ang. at vist det havde været penge havde du heller ikke sagt noget...
Nadia&Daniel skriver: Ja, ellers tager hun jo nok bare flere på næste vagt
Ja, og hvad så? Skal man så også trækkes i løn, hvis man tager en kuglepen med hjem fra sit arbejde?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128