Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Prøver igen - da det åbenbart ikke er tydeligt for alle.. Hun bliver ikke meldt personligt !!! Nævner bare situationen for en, og så må de selv tage stilling til hvad de vil gør !!! Er det nemmere at forstå nu

P.s. er ikke en smålige og bitre kunde - så havde jeg da skabt meget meget opmærksomhed på hende

I min optik er det det samme som at melde hende, hvis du nævner hendes navn over for din bekendte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

I min optik er det det samme som at melde hende, hvis du nævner hendes navn over for din bekendte 

Har ikke tænkte mig at nævne hendes navn (dette har jeg heller ikke givet udtrykt for på noget som helst tidspunkt i denne debat) Vil bare nævne hvad jeg har overværet og min undren..

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Fordi når jeg ser sådan noget som bliver skjut (ned i pengekassen), så undre jeg mig (man sidder jo heller ikke med hænderne nede i pengekassen, når der ingen kunder er), og jeg spørger undrene 

Ja, men jeg synes stadig det virker en smule småligt at gå op i det. Sorry to say 

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Ja, men jeg synes stadig det virker en smule småligt at gå op i det. Sorry to say 

Det er så din mening, men jeg undrede mig over det, og søgte et svar, og det har jeg nu fået. Så må vi se om jeg oplever flere ligegyldige (ifølge nogle) ting imorgen  God aften

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Vi tager den lige en gang til - for dem som ikke læser hele debatten igennem, inden de svare   - da det åbenbart ikke er tydeligt for alle.. Hun bliver ikke meldt personligt !!! Nævner bare situationen for en, og så må de selv tage stilling til hvad de vil gør !!!

Jeg HAR læst hele debatten, tak og som jeg skrev, så er det i min optik det samme som at melde hende, hvis du giver din bekendte navnet på vedkommende

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Hvad nu vist jeg havde set det som hun havde taget af kassen, skulle jeg så også bare hold mund, "fordi hun får jo nok en dårlig løn" ?? Bare lige et side-spørgsmål

Personligt ville jeg intet sige ja...

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Jeg HAR læst hele debatten, tak og som jeg skrev, så er det i min optik det samme som at melde hende, hvis du giver din bekendte navnet på vedkommende

Du får lige mit svar igen

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Har ikke tænkte mig at nævne hendes navn (dette har jeg heller ikke givet udtrykt for på noget som helst tidspunkt i denne debat) Vil bare nævne hvad jeg har overværet og min undren..

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Hun gjorde det med hænderne nede i kassen, så kunne kun se det, pga jeg pakkede mine ting..

Så må vi håbe, hun snart har de mærker, hun skal bruge

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Personligt ville jeg intet sige ja...

Nu vil jeg ikke ud på et sidespor - men det vil jeg synes personligt vil være det samme som at sige: "Jeg går ind for bedrageri - og folk må gerne stjæle fra Deres virksomhed, bare de ikke gør det fra mig"  Men igen, vi har være vores mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.