Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
KittyCatta skriver:

Selvfølgelig må vi da det! Vi må bare ikke deltage i konkurrencen om at vinde 9 x gavekort a' 10.000 kr.

Jeg har selv fået alle gryderne og jeg er teamkoordinator i Dansk Supermarked.

Men vi må ikke selv tage mærker fra kunder, der ikke vil have dem, da det er på linje med at tage af kassen. Og sådan er det!

Det jo det, jeg hele tiden har sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Barejegsnartergravid

EJ men så lad hende dog, helt ærligt hun arbejdet i føtex, og ikke fordi der er noget galt med det, men nu har jeg selv arbejdet i butik, og jeg ved der ingen medarbejderfordele er. Hvad er det lige der går af dig ved at vende det blinde øje til...er du sur over du ikke kan få mærkerne. Ej jeg bliver så harm, så kan du tale med din bekendte og måske få hende fyret, ej men tillykke hvor er du sej...godt verden ikke er fyldt med.mennesker som dig, hold kæft hvor ville vi alle have ondt i fødderne af dr små sko vi alle gik i...undskyld kunne have skrevet det meget pænere, men det havde jeg ikke lyst til...

Anmeld

21. august 2012

KittyCatta

Barejegsnartergravid skriver:

EJ men så lad hende dog, helt ærligt hun arbejdet i føtex, og ikke fordi der er noget galt med det, men nu har jeg selv arbejdet i butik, og jeg ved der ingen medarbejderfordele er. Hvad er det lige der går af dig ved at vende det blinde øje til...er du sur over du ikke kan få mærkerne. Ej jeg bliver så harm, så kan du tale med din bekendte og måske få hende fyret, ej men tillykke hvor er du sej...godt verden ikke er fyldt med.mennesker som dig, hold kæft hvor ville vi alle have ondt i fødderne af dr små sko vi alle gik i...undskyld kunne have skrevet det meget pænere, men det havde jeg ikke lyst til...

Der findes regler - og de skal overholdes. Færdig! Så kan du blive så sur, som du vil, men når man er ansat i Dansk Supermarked (og alle andre steder), så overholder man altså de regler der er. Og kan man ikke dette, så er det ud!

Anmeld

21. august 2012

LR85

jeg synes godt nok også det er lidt småligt a gå op i, ja beklager!

Hun tager jo ikke penge eller noget andet fra dig af, eller andre af.

det kunne jeg virkelig ikke bruge min tid, bekymring eller tanker på.

Anmeld

21. august 2012

Barejegsnartergravid

Kittycatta. Den er jeg fuldt med på, men nu lyder det ikke til at ts er ansat i dansk supermarked, så hvorfor kommer det hende ved? Kunne forstå hvis hun arbejdede der selv og havde en personlig interesse i at håndhæve reglerne, men nu lyder det bare til at ts er sur over 12 mærker kom en anden til gode, og derfor vil lege politibetjent.

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Barejegsnartergravid skriver:

Kittycatta. Den er jeg fuldt med på, men nu lyder det ikke til at ts er ansat i dansk supermarked, så hvorfor kommer det hende ved? Kunne forstå hvis hun arbejdede der selv og havde en personlig interesse i at håndhæve reglerne, men nu lyder det bare til at ts er sur over 12 mærker kom en anden til gode, og derfor vil lege politibetjent.

Nu er TS MIG - så synes da lige JEG vil svare, istedet for du mener du JEG er sur over de 12 mærker..

Jeg er bestemt ikke sur over de 12 mærker - da jeg allerede selv har samlet et hæfte (fast kunde i Føtex). Leger bestemt heller ikke politibetjent, jeg undre mig blot over dette, og det er åbenbart ikke på baby.dk man må komme med sin undre og oplevelser i hverdagen.

P.s. JEG har været ANSAT i Dansk Supermarked i 8 år (+ udlært hos dem), så kender godt til reglerne

Anmeld

21. august 2012

sarahb

Ina33 skriver:

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

helt enig, synes man har lidt travlt...

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

sarahb skriver:

helt enig, synes man har lidt travlt...

Så man må ikke tænke/undre sig over tingene eller hvordan?? Hun er jo ikke meldt eller noget

Anmeld

21. august 2012

Barejegsnartergravid

Dejligt for dig...når du siger du har været ansat i 8 år, og godt kender reglerne, så behøver du vel hverken undre dig eller spørge din veninde i kundeservice om det er forkert...det giver vel sig selv, at det er det...

Du må da undre dig og dele din undren alt det du vil, men nu lyder det bare ikke som om det er en undren, men mere et behov for at blive bekræftet i, at det er okay at sladre, og nu når du må undre dig over hende, må jeg vil gøre det samme over dig..

Anmeld

21. august 2012

sarahb

Nadia&Daniel skriver:

Så man må ikke tænke/undre sig over tingene eller hvordan?? Hun er jo ikke meldt eller noget

Jeg synes bare det er meget at bruge tid energi osv. på.
At man skal gå videre med det.

Men der er vi alle så forskellige. Jeg ville personligt bare ikke have tid eller overskud til at bekymre mig om sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.