Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Nadia&Daniel

Barejegsnartergravid skriver:

Dejligt for dig...når du siger du har været ansat i 8 år, og godt kender reglerne, så behøver du vel hverken undre dig eller spørge din veninde i kundeservice om det er forkert...det giver vel sig selv, at det er det...

Du må da undre dig og dele din undren alt det du vil, men nu lyder det bare ikke som om det er en undren, men mere et behov for at blive bekræftet i, at det er okay at sladre, og nu når du må undre dig over hende, må jeg vil gøre det samme over dig..

Hvorfor bruger du egentlig tid på at undre dig over mig?? Hvad begrunder du din undre over?? Når min undren bare handler om om de må eller ej. Kan jo være reglerne er blevet lavet om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Nadia&Daniel

sarahb skriver:

Jeg synes bare det er meget at bruge tid energi osv. på.
At man skal gå videre med det.

Men der er vi alle så forskellige. Jeg ville personligt bare ikke have tid eller overskud til at bekymre mig om sådan noget.

Tja, det er jo min fritid  Sådan er vi så forskellige

Anmeld

21. august 2012

BellaT

Jeg har større respekt for den småsnydende ekspedient end for den smålige og bitre kunde, der melder hende og muligvis får hende fyret pga noget så småt og ligegyldigt.

Vis dog lidt næstekærlighed i stedet for.

Jeg kunne IKKE sige det pænere, sorry.

Anmeld

21. august 2012

Thereseh

Ina33 skriver:

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

Her er jeg altså ret enig... Kassearbejderen får sikkert ikke en fyrstelig løn, og så tænker hun "hey, jeg kan spare på en grydeserie"... Det er altså fint med mig, uanset om de "må" eller ej... 

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

BellaT skriver:

Jeg har større respekt for den småsnydende ekspedient end for den smålige og bitre kunde, der melder hende og muligvis får hende fyret pga noget så småt og ligegyldigt.

Vis dog lidt næstekærlighed i stedet for.

Jeg kunne IKKE sige det pænere, sorry.

Prøver igen - da det åbenbart ikke er tydeligt for alle.. Hun bliver ikke meldt personligt !!! Nævner bare situationen for en, og så må de selv tage stilling til hvad de vil gør !!! Er det nemmere at forstå nu

P.s. er ikke en smålige og bitre kunde - så havde jeg da skabt meget meget opmærksomhed på hende

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Thereseh skriver:

Her er jeg altså ret enig... Kassearbejderen får sikkert ikke en fyrstelig løn, og så tænker hun "hey, jeg kan spare på en grydeserie"... Det er altså fint med mig, uanset om de "må" eller ej... 

Så må hun handle som alle andre kunder

Anmeld

21. august 2012

Barejegsnartergravid

Hehe ja undrer og undrer det er måske så meget sagt, men forstår bare ikke du kan gå så meget op i det, men som du selv siger til en anden Så er det din fritid, underforstået ikke andres, og så er jeg tænker, at det vel er kasseassistentens hovedpine om hun må eller ej og underforstået ikke din

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Barejegsnartergravid skriver:

Hehe ja undrer og undrer det er måske så meget sagt, men forstår bare ikke du kan gå så meget op i det, men som du selv siger til en anden Så er det din fritid, underforstået ikke andres, og så er jeg tænker, at det vel er kasseassistentens hovedpine om hun må eller ej og underforstået ikke din

Ja, også derfor hun ikke bliver meldt personligt, og jeg bare lader min undre til skue herinde.. Jeg får svar på min undren, men ved ikke om du får svar på din

Anmeld

21. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Husk at holde tonen

Der er ikke nogen grund til at være på nakken af hinanden - hold jer til enmet.

Fortsat god debat.

- PÅ vegne af staff -

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

Jeg tænker altså lidt... Hvorfor ikke bare vende den anden kind til lige hvad det angår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.