Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.475 visninger
145 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Nadia&Daniel

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

signe.

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

Det lyder i hvert fald ret groteskt synes jeg. Må de overhovedet "deltage"? altså ligesom ved konkurrencer må medarbejdere jo ikke deltage. Synes i hvert fald ikke det hører nogen steder hjemme...

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

signe. skriver:

Det lyder i hvert fald ret groteskt synes jeg. Må de overhovedet "deltage"? altså ligesom ved konkurrencer må medarbejdere jo ikke deltage. Synes i hvert fald ikke det hører nogen steder hjemme...

Det er jo også en konkurrence ang. gavekort - og der står der, at ansatte og Deres husstand ikke kan deltage.. Men der står selvfølgelig ikke om de må tage "nej tak-mærkerne"..

Anmeld

20. august 2012

Valle81

Det er snyd, ganske enkelt snyd.

Jeg ville sku være fræk nok at sige det oppe i informationen.

Christina

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Det er jo også en konkurrence ang. gavekort - og der står der, at ansatte og Deres husstand ikke kan deltage.. Men der står selvfølgelig ikke om de må tage "nej tak-mærkerne"..

Måske de er med i konkurrencen under andre familiemedlemmer's navne  

Anmeld

20. august 2012

signe.

Valle81 skriver:

Christina

Anmeld

20. august 2012

ESV

Nadia&Daniel skriver:

Det må de ikke og hvis du går videre med det risikere hun en fyreseddel, mærkerne er jo penge så der vil nok blive set på det som hvis hun tog af kassen. Man må jo heller ikke tage penge som kunderne glemmer...

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Valle81 skriver:

Christina

Kender en personlig i kunderservice (i den overnævnet Føtex), vil tage den med hende (hun var ikke lige på job i dag)..

Anmeld

20. august 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nadia&Daniel skriver:

Kender en personlig i kunderservice (i den overnævnet Føtex), vil tage den med hende (hun var ikke lige på job i dag)..

ja. Se og gå videre med det, total fusk og ulovligt. Om hun så i sidste ende fyres ! Ja hva så, hun kender sku reglerne !!

Hvis de er 25 kr værd, har hun faktisk snuppet 300,- lige i lommen/bogen !! IKKE iorden overhoved !

Anmeld

20. august 2012

Ina33

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.