Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Ja, og hvad så? Skal man så også trækkes i løn, hvis man tager en kuglepen med hjem fra sit arbejde?

Nu er der en lille forskel på at "låne" en kuglepen med hjem fra job, og at "låne" 500.- fra kassen med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Barejegsnartergravid

Hehe ikke komme med noget nyt, lige over makker...du undrer dig, men har allerede besluttet hvad du vil gøre, hvorfor så denne debat...puha søg.ind i politiet og udlev din drøm der...

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Fordi jeg ser det som at stjæle fra kassen vist de IKKE må. Vist de må, skal min bekendt nok fortælle mig det, og så undre jeg mig ikke 

Der ser vi så forskelligt på det

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Siger det bare  det var nu også mere til dit svar ang. at vist det havde været penge havde du heller ikke sagt noget...

Det har jeg ikke sagt Synes der er forskel på penge og klistermærker

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Til alle

Især til dem som tror jeg er en smålige og bitre kunde, fordi jeg ikke får andres guldmærker - kan jeg lige hilse og sige, at jeg IKKE samler på dem mere, da jeg ikke skal risiker at ødelægge vores komfur

Så giver gerne mine mærker til kassedamen, vist hun er i pengenød og mangler gryder, vist det altså er tilladt

God aften til alle - p.s. har får svar på min undren, så nu vil jeg tænke over noget nyt  Måske en hygge-tråd med billeder af vores skønne unger

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Nu er der en lille forskel på at "låne" en kuglepen med hjem fra job, og at "låne" 500.- fra kassen med hjem

Lige præcis! I min optik rangerer klistermærker på linie med kuglepenne

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Det har jeg ikke sagt Synes der er forskel på penge og klistermærker

Du skrev bare lige ja til det med penge, men det er også lige meget

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

Til alle

Især til dem som tror jeg er en smålige og bitre kunde, fordi jeg ikke får andres guldmærker - kan jeg lige hilse og sige, at jeg IKKE samler på dem mere, da jeg ikke skal risiker at ødelægge vores komfur

Så giver gerne mine mærker til kassedamen, vist hun er i pengenød og mangler gryder, vist det altså er tilladt

God aften til alle - p.s. har får svar på min undren, så nu vil jeg tænke over noget nyt Måske en hygge-tråd med billeder af vores skønne unger

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Til alle

God aften til alle - p.s. har får svar på min undren, så nu vil jeg tænke over noget nyt  Måske en hygge-tråd med billeder af vores skønne unger

Muuuaaahahahaah Elsker også mit komfur og samler ikke mine forældre handler dog i Bilka hver uge og de handler så meget, at de har et fuldt hæfte hver uge! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.