Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Nadia&Daniel

skønneunger skriver:

jeg ville ikke tænke videre over det, kunden ville jo ikke have dem.

og ligefrem at melde det til en anden medarbejder eller chefen...... nej cmon hvad nu hvis hun bliver fyret? det er lidt småligt i mine øjne, prøv at tænk på hvor svært det er at finde et job i disse dage

Er selv ledig, så du behøver du ikke tænke på at jeg ved

Men nu er det sådan, at jeg ikke melder personen, siger bare hvad jeg har set/oplevet, og så må de tage fat i Deres medarbejder, vist de mener tingene skal på det rene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
skønneunger skriver:

jeg ville ikke tænke videre over det, kunden ville jo ikke have dem.

og ligefrem at melde det til en anden medarbejder eller chefen...... nej cmon hvad nu hvis hun bliver fyret? det er lidt småligt i mine øjne, prøv at tænk på hvor svært det er at finde et job i disse dage

Anmeld

21. august 2012

FrkT

ESV skriver:

Det må de ikke og hvis du går videre med det risikere hun en fyreseddel, mærkerne er jo penge så der vil nok blive set på det som hvis hun tog af kassen. Man må jo heller ikke tage penge som kunderne glemmer...

Jeg synes bestemt du skal tage den videre! Det er sq ikke i orden! 

Anmeld

21. august 2012

KittyCatta

mor2011_ skriver:

de må de ikke de må slet ikke samle på den fordi de arb der kender nemlig en somarb i bilka..ligesom man må ikke spille lotto hvis man arb for danske spil 

Selvfølgelig må vi da det! Vi må bare ikke deltage i konkurrencen om at vinde 9 x gavekort a' 10.000 kr.

Jeg har selv fået alle gryderne og jeg er teamkoordinator i Dansk Supermarked.

Men vi må ikke selv tage mærker fra kunder, der ikke vil have dem, da det er på linje med at tage af kassen. Og sådan er det!

Anmeld

21. august 2012

Anette&Sophia

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

Ej, det kan de da ikke?! 
Det er da noget grisseri. 

Anmeld

21. august 2012

Nadia&Daniel

KittyCatta skriver:

Selvfølgelig må vi da det! Vi må bare ikke deltage i konkurrencen om at vinde 9 x gavekort a' 10.000 kr.

Jeg har selv fået alle gryderne og jeg er teamkoordinator i Dansk Supermarked.

Men vi må ikke selv tage mærker fra kunder, der ikke vil have dem, da det er på linje med at tage af kassen. Og sådan er det!

Det var så det jeg så hun gjorde..

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

Jeg er personligt ligeglad. MEN min venindes far sidder i kassen i føtex. I kender godt dem med at sige "den beholder du bare" om kvitteringen, ikke? Når kunderne siger det om guldmærkerne, så forstå han det som at dem beholder HAN bare. På den måde har de fået to hæfter. Det fortalte hun netop i dag.

Jeg synes det er forkert, og jeg ville ikke selv gøre det - men jeg er egentlig ligeglad med hvad andre gør. Men jeg mener forkert i det omfang, at man jo gainer på hvad andre har gjort. Men omvendt - butikken mister jo intet på det!

Anmeld

21. august 2012

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

Nej det måå man bestemt ikke !!! Sådan fungerer det dælme ikke.. Nixen biksen..

Anmeld

21. august 2012

MilleRasmussen

Jeg har været ansat i BR, vi måtte IKKE tage de BR mærker til vores egne bøger! Hvis vi skulle have mærker så skulle vi selv købe noget, dog måtte vi bruge vores rabatkort med procenter 

Anmeld

21. august 2012

SaNiNa

Ved at hvis de ikke for køberne til at tage mærkerne skal de ligge dem til siden.

Hvis de så ikke får nok til at tage mærkerne så kommer de til en personlig samtale

Men tror nu ikke de må tag dem selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.