Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Overskriften er forresten: Gav vide om de må det?
IKKE: er det MIG som er smålig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Men hold da op - lige frem elsker, godt så
Men hold da op - lige frem elsker, godt så
Olivia's Moar skriver: Overdrivelse fremmer forståelsen Der kom da et stort smil på læberne At du kender 2, var jo ikk til at vide
Overdrivelse fremmer forståelsen Der kom da et stort smil på læberne At du kender 2, var jo ikk til at vide
Fandt også først ud af det imorges.. Tror også bare de har været uheldige.. Men vi har selv rimelig okay nye grynder og pander, så vi klare os med dem
Nadia&Daniel skriver: Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)
Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den
Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)
Hun må så vidt jeg ved gerne samle mærker og købe billige gryder, men hun må ikke deltage i konkurrencen om gavekortene
Plysbjørnen skriver: Hun må så vidt jeg ved gerne samle mærker og købe billige gryder, men hun må ikke deltage i konkurrencen om gavekortene
Hun må gerne samle mærker, men kun som betalende kunde
Nadia&Daniel skriver: Hun må gerne samle mærker, men kun som betalende kunde
og med den konklusion lukker vi tråden her
MVH Staff
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128