Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
signe. skriver:

Det lyder i hvert fald ret groteskt synes jeg. Må de overhovedet "deltage"? altså ligesom ved konkurrencer må medarbejdere jo ikke deltage. Synes i hvert fald ikke det hører nogen steder hjemme...

Selvfølgelig må de ikke tage andre kunders guldkuponer - dog må de godt få dem når de selv handler. Det er rabatkuponer, og når de handler i deres fritid må de godt optjene, så de får 70% på ligefod med andre kunder. De må tilgengæld ikke være med i konkurrencen om de 10.000 kr.

Fik en laaaang forklaring af svigerfar igår, han arbejder som rejsemontør for koncernen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Ina33 skriver:

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

Anmeld

20. august 2012

mor2011_

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

de må de ikke de må slet ikke samle på den fordi de arb der kender nemlig en somarb i bilka..ligesom man må ikke spille lotto hvis man arb for danske spil 

Anmeld

20. august 2012

klmf

Ina33 skriver:

Ajjj undskyld mig, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt - jeg synes godt nok vi danskere efterhånden alle tror vi skal agere politibetjente.

Nu er det jo ikke sådan hun FÅR noget GRATIS ved at samle de mærker, så jeg kan slet ikke se nogen som helst problematik i det!

Hvorfor ikke lade denne kasseansatte tage de mærker? Går der noget fra dig, mig eller andre ved at hun får nogle mærker som nogle kunder ikke gider have???

Hvis det var mig ville jeg bare trække på smilebåndet, og være glad for at en anden fik af glæde af noget, som jeg eller en anden kunde ikke kunne bruge...

Helt enig!

Det er jo ikke penge, hun har taget direkte fra kassen - det er nogle mærker, som en kunde har sagt NEJ TAK til som den her pige så kan samle og derved købe nogle ting billigere for. Det er da bare godt for hende...

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Ina33 skriver:

Det virkede bare meget HEMMELIGT.. Hvorfor så ikke vente til man har fri, og så tage de mærker som kunderne har sagt nej tak til. Så kan cheften også se med, istedet for i skjul..

Anmeld

20. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg synes godt nok at det lyder lidt lusket med de mærker der. Jeg synes heller ikke at det er noget hun må gøre. Får man ikke så og så mange mærker for det antal beløb man har handlet for??

Anmeld

20. august 2012

TeamRocket

Personalegoder. Det kunne ikke pisse mig af altså.

Anmeld

20. august 2012

2721

Ina33 skriver:

Enig
Der går jo ingen skår af os.
Hvem ved, måske hun sider rigtig hårdt i det pt, eller hjælper nogen hun har kær.

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

Bøllemyr skriver:

Enig
Der går jo ingen skår af os.
Hvem ved, måske hun sider rigtig hårdt i det pt, eller hjælper nogen hun har kær.

Du får lige samme svar  Det virkede bare meget HEMMELIGT.. Hvorfor så ikke vente til man har fri, og så tage de mærker som kunderne har sagt nej tak til. Så kan cheften også se med, istedet for i skjul..

Anmeld

20. august 2012

Nadia&Daniel

TeamRocket skriver:

Personalegoder. Det kunne ikke pisse mig af altså.

Du får lige samme svar Det virkede bare meget HEMMELIGT.. Hvorfor så ikke vente til man har fri, og så tage de mærker som kunderne har sagt nej tak til. Så kan cheften også se med, istedet for i skjul..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.