hævn - hvad hjælper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Kløver

Dinna88 skriver:

Jaaaaa, det er absurd!! Hvor er jeg glad for at jeg lever i DENNE tid lige på det punkt.

Dog synes jeg lige vi har nogle lande der skal følge trop, og komme ind i 2012. Det er jo SÅ meget nemmere sagt/skrevet end gjort, men så priser jeg mig lykkelig over jeg bor i Danmark

Helt enig, især når man hører om en pige som blev voldtaget, og derefter stenet fordi det var en synd, og måtte være hende som havde forført manden, så frygteligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja84 skriver:

åh nej lyder dog forfærdeligt, kender intet til historien, men hvad kan dog have drevet en far så langt ud han bruger så drastiske midler

Der ligger vidst mere bag end vi kender til og sådan er det jo oftest. En bruger har skrevet her i tråden lidt mere om det, da hun kender lidt mere til faren.

Anmeld

13. august 2012

Mettefpigen

Dinna88 skriver:

Jeg skriver jo netop at det er afmagt og vrede. Og det ville jeg helt sikkert have i mig. Men jeg er IKKE en person der går ind for "an eye for an eye"

Nej det er du ikk..... Men det kan jo godt skifte, og det gjorde det for mig... Men ligemeget vi blir ikk enige.... Du må have en god aften :-)

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Maja84 skriver:

Helt enig, især når man hører om en pige som blev voldtaget, og derefter stenet fordi det var en synd, og måtte være hende som havde forført manden, så frygteligt

Det er BIMS! Det er så skide åndssvagt. For helvede, altså... undskyld bandeordene. Men jeg har sgu ikke så meget andet at komme ud med i forhold til det!!

Anmeld

13. august 2012

Kløver

mor:) skriver:

Der ligger vidst mere bag end vi kender til og sådan er det jo oftest. En bruger har skrevet her i tråden lidt mere om det, da hun kender lidt mere til faren.

okay, ja det er godt nok frygteligt. stakkels tvillinger, stakkels mor, og stakkels ham han må leve med hvad han har gjort

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Mettefpigen skriver:

Nej det er du ikk..... Men det kan jo godt skifte, og det gjorde det for mig... Men ligemeget vi blir ikk enige.... Du må have en god aften :-)

Det tvivler jeg på. Om ikke andet, så ikke på lang sigt. Sådan en person er jeg ikke. Men ja, enige om at være uenige. I lige måde

Anmeld

13. august 2012

Kløver

Det er BIMS! Det er så skide åndssvagt. For helvede, altså... undskyld bandeordene. Men jeg har sgu ikke så meget andet at komme ud med i forhold til det!!

nej, det er frygteligt, den eneste trøst jeg kan finde i de grusomme ting, er at man får en øjenåbner over hvor godt man selv har det, trods hverdagens problemer. Selvom det nu et sted er en ringe trøst

Anmeld

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja84 skriver:

ååh- det er så forfærdeligt. Ikke nok med at kvinden er blevet voldtaget som er ganske forfærdligt i sig selv, så skal hun føle at hun har syndet.

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Maja84 skriver:

nej, det er frygteligt, den eneste trøst jeg kan finde i de grusomme ting, er at man får en øjenåbner over hvor godt man selv har det, trods hverdagens problemer. Selvom det nu et sted er en ringe trøst

Ja, der er jeg med det. Det sætter jo alt i perspektiv - derfor skriver jeg også tidligere at jeg er såååå glad for lille Danmark. Vi er sgu fornuftigere end så mange andre, selvom vores system har mange huller

Anmeld

13. august 2012

Kløver

mor:) skriver:

oogmåmamanmånemandemandenhha

ååh- det er så forfærdeligt. Ikke nok med at kvinden er blevet voldtaget som er ganske forfærdligt i sig selv, så skal hun føle at hun har syndet.

Ja og manden går fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.