trunte24 skriver:
Jeg synes faktisk du er rigtig strid mod ts.
Hvordan kan du retfærdiggøre at skrive, at hendes følelser ikke er rigtige, ved at sige hun kun er ude på at skabe problemer?
Da jeg var nybagt mor på 2 dag, var jeg selv ude i lidt af det samme som ts er i nu. Min svigermor var på besøg og sagde nu skal jeg vidst holde ham. Jeg var ikke klar til at give slip på ham, vi havde haft mange gæster og han havde gået meget på omgang. Jeg havde brug for selv at sidde med ham, kigge på ham, dufte ham, røre ham osv. Jeg sagde oret NEJ, og alligevel tager hun ham ud af mine arme.
Det var det mest respekløse jeg nogensinde har oplevet. Det var menlig Mit/ Vores barn, og hvis jeg ikke mener han skal holdes af andre, så er det sådan det skal være!
Jeg har haft det meget svært med min svigermor siden, som jeg ellers havde et rigtig godt forhold til inden.
Og nej, jeg prøvede ikke bare på at skabe problemer,! Den form for tankegang har jeg slet ikke i mig
Selvfølgelig må hun også holde ham når jeg synes det er ok,og have et tæt forhold til ham(hvilket hun også har) Der er det samme for alle andre jeg kender og er i familie med.
Mange tak for det. Folk kan være rigtig stride mod en når man spørger om hjælp. Faktisk er jeg begyndt at miste lysten til dette forum da jeg ikke synes det er rimligt at folk svare en sådan.
Jeg ved godt hun er to måneder, og jeg har ikke før haft problemer med at folk ville holde hende. De spurgte også altid eller ventede til jeg selv spurgte. Men efter denne episode så har jeg det ikke godt med det. Jeg får så ondt i maven og det er jo fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med at hun bare blev taget fra mig.
Jeg har haft et okay forhold til min svigermor. Har da kunne være irriteret på hende da hun blander sig i hvad vi bruger vores penge på osv. Men det har jeg kunne se igennem fingre med. Men jeg har ikke rigtig lyst til at se hende for tiden fordi jeg er bange for hun ikke respektere og forstår de ting jeg/vi siger til hende.