MorDk skriver:
Det virker som om du total misforstår hvad det her handler om! Selvfølge må svigermor holde barnet MEN ikke hvis hun ikke kan respekterer reglerne... længere er den ikke og det er vel fair nok!
Hele denne situation omhandler Aften"ritualerne" og de regler bør da overholdes!
Kan heller ikke forstå hvorfor TS skyder sig selv i foden som du skrev tidligere? Svigermor og barnebarn har da rig mulighed for at knytte bånd. BARE ikke om aften! Det er sådan jeg forstår det og læser det...
Til sidst så sys jeg det du skriver meget nedladent til TS
Nu svare jeg for sidste gang....
Samanhta starter med at skrive:
Men hvordan får jeg lige sagt på en pæn måde at jeg ikke har det godt med at vedkommende holder min datter. kan jo ikke sige til vedkommende at det kun er hende. er jo nød til at sige generalt.
(Der blev der jo skrevet svigermor.. Men man blev nød til at sige alle.. Og vil det så sige at alle må holde hende om aftenen undtagen svigermor?)
Er der noget at misforstå? Eller er det kun mig der er så "dum" der kan misforstå det?
Med hensyn til det men at skyde sig selv i foden... Mener jeg at det jeg skriver... Man skyder sku sig selv i foden, hvis man vil gå ind og forbyde ens svigermor at holde sit barn.. Altså jeg mener det er vigtigt at barnet for den tætte kontakt med sine bedsteforældre fra starten... Har skrevet hvorfor tidligere...
Mener bestemt ikke jeg er nedladene.. Blev forarget og skrev min mening..
Gider ikke sidde i rundkreds og stryge med hårene i noget jeg er dybt uenig i...
Anmeld