trunte24 skriver:
Jeg synes faktisk du er rigtig strid mod ts.
Hvordan kan du retfærdiggøre at skrive, at hendes følelser ikke er rigtige, ved at sige hun kun er ude på at skabe problemer?
Da jeg var nybagt mor på 2 dag, var jeg selv ude i lidt af det samme som ts er i nu. Min svigermor var på besøg og sagde nu skal jeg vidst holde ham. Jeg var ikke klar til at give slip på ham, vi havde haft mange gæster og han havde gået meget på omgang. Jeg havde brug for selv at sidde med ham, kigge på ham, dufte ham, røre ham osv. Jeg sagde oret NEJ, og alligevel tager hun ham ud af mine arme.
Det var det mest respekløse jeg nogensinde har oplevet. Det var menlig Mit/ Vores barn, og hvis jeg ikke mener han skal holdes af andre, så er det sådan det skal være!
Jeg har haft det meget svært med min svigermor siden, som jeg ellers havde et rigtig godt forhold til inden.
Og nej, jeg prøvede ikke bare på at skabe problemer,! Den form for tankegang har jeg slet ikke i mig
Selvfølgelig må hun også holde ham når jeg synes det er ok,og have et tæt forhold til ham(hvilket hun også har) Der er det samme for alle andre jeg kender og er i familie med.
Strid, måske? Nej det syndes jeg faktisk ikke... Er sku glad for at jeg ikke ikke er i jeres svigermødre!!! Eller ander famile " der overskrider grænser"
Come on!!!... I får det VIRKELIGT svært, hvis der ikke skal mere til at "ødelægge" jeres forhold/ udlukke nogle mennesker fra at holde jeres børn...
Synes ærlig talt det er synd for jeres børn!!! Har selv en datter på 10 måneder og jeg har aldrig forbundt nogen at holde hende... Tænker at det bare er fantatisk, at folk så gerne vil hende!!! Jeg har det gladeste lille datter, der er tryk og smiler til alle mennesker (Skaber køere i supermarkede, fordi hun smiler og griner og vil alle mennekser)....
Derimod har hun to fættre, hvis forældre helst ville selv... og bla bla bla... De er blevet til de største tude prinse, man ikke kan nærme sig... Fordi det kun er mor og far der duer... De er asociale og bange for fremmet... Fordi at de ikke har fået lov til at være ved andre... Stakkels stakkels børn!!!!
Og gæt selv hvem af børnebørne min svigerforældre kan være mest for...
Er dybt uenige med jer... Men
fingre for der aldrig komnmer en sten eller andet på jeres eller jeres børns vej... For så for i det virkelig svært...
Hvad siger jeres mænd til dette??? Altså at i får et dårlig forhold/ at deres mødre ikke må holde jeres børn, fordi det ikke passede jer på det tidspunkt... (kort sagt... at i vil udlukke deres mødre fra deres barn)