samantha1986 skriver:
Nu er jeg på på mobil og derfor har jeg ikke lige svaret på det de andre har skrevet men blev så gal over dit svar.
Jeg har ikke forbudt min svigermor at holde vores barn. Men om aften har vi fundet ud af at det gør vores datter urolig hvis hun bliver holdt af andre. Og ja så er det sku os der bestemmer at hun ikke skal holdes af nogen. Og det har vi ret til da det er vores barn og vi ed hvad der er bedst for hende.
Så bliver godt nok harm over dit svar. For du har valgt at tolke det på din m
Du må også meget gerne blive harm
Nu skriver du det er om aftenen, at man ikke må holde din datter... Er det så også kun om aftenen din svigermor ikke må holde hende? Eller er hendes forbud hele dagen? Du søger jo råd til, hvordan du skal sige hun ikke må holde hende mere!!!!
Ja det er jeres datter... Og ja det er dig der kan bestemme: hvem der må holde hende? Hvornår man må holde hende? Hvad man skal lege med hende? Ja du bestemmer ALT...
Men derfor kan andre, da god ha en mening... Det skal man jo regne med, når man skriver i et debat forum
Men jeg syntes det er synd for din svigermor og din datter hvis du tager "retten" til at holde din datter fra din svigermor... For det er i sidste ende din datter der bliver staffet... Ikke din svigermor...
Ved at forældrene til vores datters fættre fortryder deres forbud, da deres 2 sønner i dag ikke har en normalt "bedsteforældre" forhold og de kan se hvordan vores datter hygger sig...
Men der er dit barn... Din svigermor...Din beslutning...
Tror bare du er ved at skyde dig selv i foden..
Anmeld