Hvordan får man det lige sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

samantha1986

christina1234 skriver:

Er du flov på mine vejne...

Hvad men du med " I ved godt hvem i selv er????

Nu må du da stoppe... Der er sku da stor forskel på, at lade 60 mennesker til en barnedåb holde sit barn og lade sin svigermor holde sit barn i vante omgivelser...

Det er sku da hysterisk at man ikke vil ha sin svigermor, må holde ens barn mere... Fordi hun tog hende på det forkerte tidspunkt...

Tror i svigermor har tænk... NU VIL JEG LIGE LAVE LIDT RAV I DEN... OG GENERE MIN SVIRGERDATTER, SÅ NU SNUBBER JEG DA LIGE BARNET HA HA... Det tror jeg ikke... Hun har jo gjort det i bedste menning... Og nu skal hun altså straffes for det!!!!!!!!!!!!!!

Tog hende på et forkert tidspunkt. Undskyld mig er du dum eller læser du ikke det jeg har skrevet???? VI HAVDE PÅ FORHÅND SAGT VI IKKE ØNSKEDE BESØG OM AFTEN, OG VALGTE FOLK AT KOMME SÅ MÅTTE DE FORSTÅ AT DET IKKE GIK AT HOLDE VORES DATTER DA HUN ENDER MED AT BLIVE UROLIG OG MEGET ULYKKELIG. VI HAVDE SET DET GANG PÅ GANG. OG TIL SIDST VALGTE VI AT SIGE SÅDAN. fOLK RESPEKTEREDE VORES VALG, BARE IKKE MIN SVIGERMOR. jEG HAR IKKE SAGT HUN IKKE MÅ HOLDE HENDE, MEN JEG HAR DET SÅDAN LIGE NU EFTER DETTE AT JEG IKKE ER GLAD FOR AT FOLK HOLDER HENDE. OG DET ER IKKE KUN MIN SVIGERMOR JEG HAR DET SÅDAN MED.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

MilleRasmussen

Ved ikke hvad vedkommende har gjort. Men, mine forældre sagde en gang (har en søster på 3) " er I søde og lade vær med og stikke jeres hoveder helt ned til Christine, for hun bliver utryg" det gjorder hun virkelig og især med ældre mennesker med briller, det kunne hun slet ikke.. Ellers synes jeg du skal trække vedkommende til side og snakke om det under fire øjne, sige at du godt ved det nok ikke var persons hensigt, men fortælle hvordan du opfattede det!

Jeg er gravid nu og når vi er hos mine svigerforældre når vi er blevet forældre og hvis deres vennepar forsat er der når vi er der, får de et nej, har set hvordan de behandler deres egen datter så har tænkt mig at sige " jo du må godt holde hende/ham, hvis du har noget og tilbyde som os der står hende/ham nært ikke kan tilbyde", tit bliver folk mærkeligt, men mit barn skal ikke være en vandrepokal!! 

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

Becks skriver:

Undskyld mig, men det er da vist tydeligt at DU ikke har et barn som er særlig sensitiv?!

Min niece, kunne ikke holdes af nogen andre end hendes mor om aftenen det 1 år - hverken far, svigermor, mormor osv...

Så jeg synes slet ikke du kan tillade dig at skrive til TS som du gør, du aner ikke hvad der ligger til grund for, hvorfor deres datter er utryg om aftenen, og ts og hendes mand forsøger for pokker bare at hjælp deres datter, ved ikke at lave andre holde hende.. Ja svigermor er tæt på, men nogen gange har de små bare behov for at være tætte med mor for at føle sig trygge og så hjælper det ikke at andre holder hende!

Mange tak Jeg skulle måske nævne det for sp i morgen. Far kan til dels godt holde hende. men hun er meget morsyg og om aften er det bare kun mig der dur.

Og jeg tænker også at der er en grund til at hun reagere som hun gør.

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

christina1234 skriver:

Du må også meget gerne blive harm 

Nu skriver du det er om aftenen, at man ikke må holde din datter... Er det så også kun om aftenen din svigermor ikke må holde hende? Eller er hendes forbud hele dagen? Du søger jo råd til, hvordan du skal sige hun ikke må holde hende mere!!!!

Ja det er jeres datter... Og ja det er dig der kan bestemme: hvem der må holde hende? Hvornår man må holde hende? Hvad man skal lege med hende? Ja du bestemmer ALT...

Men derfor kan andre, da god ha en mening... Det skal man jo regne med, når man skriver i et debat forum

Men jeg syntes det er synd for din svigermor og din datter hvis du tager "retten" til at holde din datter fra din svigermor... For det er i sidste ende din datter der bliver staffet... Ikke din svigermor... 

Ved at forældrene til vores datters fættre fortryder deres forbud, da deres 2 sønner i dag ikke har en normalt "bedsteforældre" forhold og de kan se hvordan vores datter hygger sig...

Men der er dit barn... Din svigermor...Din beslutning...

Tror bare du er ved at skyde dig selv i foden..

Hun er mere end velkommen til at komme om dagen. At hun så ikke gør det er hendes problem. Og nu har jeg det jo så heller ikke så godt med at andre holder hende efter den dag. så der vil gå lidt tid før jeg er okay med det igen. Det er jo en slags tillid der er brudt som skal bygges op igen.

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

christina1234 skriver:

Nej... Jeg har ikke et sensitivt barn.. Ved godt at børn er forskellige... Men oftes er der forældrene der præger barnet...

Og hvis barnet ikke for lov til at blive holdt af andre end mor og far, er det da klart at barnet ikke vil holdes af andre... Logik for perlehøns!!!

Men selvf. skal for tidligt fødte, små babyer o.s.v beskyttes mod for mange indtryk... Men vi taler altså om svigermor i eget hjem!!!

Mener du at svigermor ikke skal ha lov til at holde sit barnbarn mere?

Prøv at hør her. Om dagen er der ikke noget problem med at folk holder hende. Det bliver dog for meget hvis hun får på omgang. Men om aften bliver det et problem. Vi ved ikke hvorfor men vi vælger for at varetage hendes behov, at sige så er der ikke besøg eller holden om aften. Så må folk komme om dagen.

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

MilleRasmussen skriver:

Ved ikke hvad vedkommende har gjort. Men, mine forældre sagde en gang (har en søster på 3) " er I søde og lade vær med og stikke jeres hoveder helt ned til Christine, for hun bliver utryg" det gjorder hun virkelig og især med ældre mennesker med briller, det kunne hun slet ikke.. Ellers synes jeg du skal trække vedkommende til side og snakke om det under fire øjne, sige at du godt ved det nok ikke var persons hensigt, men fortælle hvordan du opfattede det!

Jeg er gravid nu og når vi er hos mine svigerforældre når vi er blevet forældre og hvis deres vennepar forsat er der når vi er der, får de et nej, har set hvordan de behandler deres egen datter så har tænkt mig at sige " jo du må godt holde hende/ham, hvis du har noget og tilbyde som os der står hende/ham nært ikke kan tilbyde", tit bliver folk mærkeligt, men mit barn skal ikke være en vandrepokal!! 

Nemlig. Vi som forældre ved jo hvilke behov vores børn har, men det er også os der skal beskytte dem så de ikke bliver utrygge. og så må man jo sige fra.

Anmeld

13. august 2012

Becks

christina1234 skriver:

Nej... Jeg har ikke et sensitivt barn.. Ved godt at børn er forskellige... Men oftes er der forældrene der præger barnet...

Og hvis barnet ikke for lov til at blive holdt af andre end mor og far, er det da klart at barnet ikke vil holdes af andre... Logik for perlehøns!!!

Men selvf. skal for tidligt fødte, små babyer o.s.v beskyttes mod for mange indtryk... Men vi taler altså om svigermor i eget hjem!!!

Mener du at svigermor ikke skal ha lov til at holde sit barnbarn mere?

Du behøver ikke at være FTF for at være sensitiv!!!

Jo selvfølgelig skal svigermor have lov til at holde, det er jo for pokker heller ikke det TS skriver.. Men at hun skal respektere de grænser de som forældre har sat! Kan deres lille datter ikke holde til at blive holdt af andre end mor om aftenen, så er det det der skal respekteres - længere er den ikke!!!!!!

Anmeld

13. august 2012

Becks

samantha1986 skriver:

Mange tak Jeg skulle måske nævne det for sp i morgen. Far kan til dels godt holde hende. men hun er meget morsyg og om aften er det bare kun mig der dur.

Og jeg tænker også at der er en grund til at hun reagere som hun gør.

Det synes jeg bestemt du skal, sensitivitet vises forskelligt...

Håber du får en god snak med svigermor

Anmeld

13. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi beder jer holde tonen pæn og kommentarerne til ts og andre i tråden respektfulde!

Det er åbenbart et emne, som folk har stærke meninger omkring, men derfor skal tonen stadig holdes, og man må måske lige tænke lidt ekstra over hvordan man skriver tingene.

Det er okay at være uenige, men alle skal behandles med respekt - også dem I er uenige med.

Desuden minder vi jer på, at brugen af bræk-smiley'en (= denne: ) ikke er acceptabel, når det kommer til andre personer eller deres holdninger. Vær mere konstruktiv end dette, og brug gennemtænkte ord i stedet!

MVH Staff

Anmeld

13. august 2012

samantha1986

Becks skriver:

Det synes jeg bestemt du skal, sensitivitet vises forskelligt...

Håber du får en god snak med svigermor

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.