FØJ for en kommentar !! Undskyld mig men jeg syntes bare ikke det er okay at leve videre med sådan en KÆMPE løgn om at være hinanden tro... et reelt forhold er bygget på ÆRLIGHED og syntes det er ektremt egoistisk "bare" at leve med at "hov jeg bollede sku udenom i 3 ÅR !!!! men det behøver min mand ikke at vide, for så forlader han mig måske"
JA !! han skal have muligheden for at komme ud at et forhold hvor han ikke bliver behandlet som han fortjener.... det kan være muligt at han bliver ved konen selvom og tilgiver hende.. MEN ikke at fortælle ham hvad hun har lusket bag hans ryg med i så mange år er ikke OKAY...
Og som du siger hvis han opdager det om 10 år så er det noget andet ??? hvad pokker får dig til at tro det.. hun har stadig løget og stadig været utro... vil da mene at det er dobbelt så hård at få sådan en smækket i hovedet efter 10 ÅR hvor man har troet at alting var fryd og gammen ???
jeg ved at hvis min kæreste kom om 10 år og sagde han havde været mig utro i over 3 år så ville jeg ALDRIG ALDRIG kunne elske ham på samme måde igen.. og det værste ville næsten være at han havde holdt sådan noget skjult i så lang tid og leget med mine følelser !! Føj siger jeg bare 

Kan slet ikke forstå nogen mennesker kan hve det godt med sig selv når det gør sådan noget og nogen opfordre til bare at skide højt og flot på sin mand 
Vi er grundlæggende uenige.
Jeg ser ikke utroskab som værende nogen katastrofe.
Jeg ser det som på mange måder ukonstruktivt og smertefuldt, men ikke nødvendigvis som nogen forfærdelig ugerning.
Jeg mener, der er mange måder at være ærlig på. Og ærlighed behøver ikke altid findes i det direkte sagte.
Jeg tror, det er den grundlæggende opfattelse af emnet utroskab, der for mit vedkommende strider manges meninger imod.
Jeg er modstander af utroskab, javist, men samtidig er det jo et enormt udbredt fænomen, som jeg mener får lige vel meget plads i folks skrøbelige hjerter.
Jeg mener, at hvis vi alle behandlede emnet lidt mere "nede på jorden", så ville det heller ikke være nær så ødelæggende for så mange parforhold.