Jeg er bare ved og fucke det hele op! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Krisuer

Rinepigen skriver:

FØJ for en kommentar !! Undskyld mig men jeg syntes bare ikke det er okay at leve videre med sådan en KÆMPE løgn om at være hinanden tro... et reelt forhold er bygget på ÆRLIGHED og syntes det er ektremt egoistisk "bare" at leve med at "hov jeg bollede sku udenom i 3 ÅR !!!! men det behøver min mand ikke at vide, for så forlader han mig måske"

JA !! han skal have muligheden for at komme ud at et forhold hvor han ikke bliver behandlet som han fortjener.... det kan være muligt at han bliver ved konen selvom og tilgiver hende.. MEN ikke at fortælle ham hvad hun har lusket bag hans ryg med i så mange år er ikke OKAY...

Og som du siger hvis han opdager det om 10 år så er det noget andet ??? hvad pokker får dig til at tro det.. hun har stadig løget og stadig været utro... vil da mene at det er dobbelt så hård at få sådan en smækket i hovedet efter 10 ÅR hvor man har troet at alting var fryd og gammen ???

jeg ved at hvis min kæreste kom om 10 år og sagde han havde været mig utro i over 3 år så ville jeg ALDRIG ALDRIG kunne elske ham på samme måde igen.. og det værste ville næsten være at han havde holdt sådan noget skjult i så lang tid og leget med mine følelser !! Føj siger jeg bare  

Kan slet ikke forstå nogen mennesker kan hve det godt med sig selv når det gør sådan noget og nogen opfordre til bare at skide højt og flot på sin mand

Så sandt som det er skrevet  lige mine ord...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

oktoberbabyen skriver:

vil lige sige at jeg og manden tit har haft denne snak ang. utroskab.. hvornår skal man sige tingene osv..

min mand ville ALTID vide det.. alt andet er mangel på respekt over for den anden person - hvilket vi er helt eninge om uden tvivl

det er møg respektløst at være utro, men hold da op man synker lavt hvis ikke engang man tør tage konsekvenserne af det og fortælle det..

3 år med utroskab, du havde et forhold til din eks også blev du gravid med din mand? som jeg forstod og først der stoppede du forholdet? din datter på 6 mdr har du haft med til disse møder?

ej nej.... HVIS du elsker din mand må du sgu tage konsekevenserne... kryds fingre for at han vil tilgive dig - men 3 år? har selv tilgivet utroskab, men 3 år - nej der ville jeg godt nok sætte grænsen, men håber da det bedste for jer begge

og til jer der ikke mener det burde siges.. hold op jeg er glad for jeg har en mand der ser tingende anderledes.. for sandheden skal nok komme frem en dag.. og hvor dum sidder man så og føler sig over man har levet på en løgn i ihvertfald 3 år? man vil da aldrig kunne få tillid til den anden igen..

Anmeld

8. august 2012

aarhusmor

Som Himmelblå skriver, så er det muligt at elske flere på en gang og det tror jeg på. Så jeg forstår godt det kan være svært at styre sig, når man både elsker den ene, men også den anden og på hver sin måde.

Men når man er gift eller kæreste med en som man har forsvoret at ville være tro overfor, så er man nød til at være det. Nogengange får man ikke dækket alle sine behov, men så må man snakke sig til det eller sælge den anden ideen om at de også får noget ud af at opfylde de særlige behov.

Når man elsker et andet menneske, så ønsker man ikke at såre dette menneske - og det gør du. Du sårer din mand. Hvis han finder ud af det, så vil han aldrig stole på sin egen fornemmelser mere, i det han sikkert tror det går godt imellem jer. Så det er kun vejen til ondt, det du har gang i.

Jeg vil foreslå dig at få det stoppet og sige fra og bygge videre på det du har eller erkende både overfor dig selv og din mand at du ikke har følelser nok til at blive

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

oktoberbabyen skriver:

og nu er det jo altså ikke en engang forhold men en affærre på 3 år... så mon ikke vi skulle holde os til de facts

jo.... enig...

Anmeld

8. august 2012

oktoberbabyen

ja man kan godt elske to på engang, men derfor behøver man jo ikke behandle den ene som ja.... i min verden hedder respektløst

hvis man elsker folk indgår der vel respekt...

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

oktoberbabyen skriver:

ja man kan godt elske to på engang, men derfor behøver man jo ikke behandle den ene som ja.... i min verden hedder respektløst

hvis man elsker folk indgår der vel respekt...

jo men når forelskelsen går ind, går fornuften ud...... ?

Anmeld

8. august 2012

modesty

oktoberbabyen skriver:

og nu er det jo altså ikke en engang forhold men en affærre på 3 år... så mon ikke vi skulle holde os til de facts

Hvem har påstået andet?

Anmeld

8. august 2012

Frk. Himmelblå

FØJ for en kommentar !! Undskyld mig men jeg syntes bare ikke det er okay at leve videre med sådan en KÆMPE løgn om at være hinanden tro... et reelt forhold er bygget på ÆRLIGHED og syntes det er ektremt egoistisk "bare" at leve med at "hov jeg bollede sku udenom i 3 ÅR !!!! men det behøver min mand ikke at vide, for så forlader han mig måske"

JA !! han skal have muligheden for at komme ud at et forhold hvor han ikke bliver behandlet som han fortjener.... det kan være muligt at han bliver ved konen selvom og tilgiver hende.. MEN ikke at fortælle ham hvad hun har lusket bag hans ryg med i så mange år er ikke OKAY...

Og som du siger hvis han opdager det om 10 år så er det noget andet ??? hvad pokker får dig til at tro det.. hun har stadig løget og stadig været utro... vil da mene at det er dobbelt så hård at få sådan en smækket i hovedet efter 10 ÅR hvor man har troet at alting var fryd og gammen ???

jeg ved at hvis min kæreste kom om 10 år og sagde han havde været mig utro i over 3 år så ville jeg ALDRIG ALDRIG kunne elske ham på samme måde igen.. og det værste ville næsten være at han havde holdt sådan noget skjult i så lang tid og leget med mine følelser !! Føj siger jeg bare  

Kan slet ikke forstå nogen mennesker kan hve det godt med sig selv når det gør sådan noget og nogen opfordre til bare at skide højt og flot på sin mand

Vi er grundlæggende uenige.

Jeg ser ikke utroskab som værende nogen katastrofe. 

Jeg ser det som på mange måder ukonstruktivt og smertefuldt, men ikke nødvendigvis som nogen forfærdelig ugerning.

Jeg mener, der er mange måder at være ærlig på. Og ærlighed behøver ikke altid findes i det direkte sagte. 

Jeg tror, det er den grundlæggende opfattelse af emnet utroskab, der for mit vedkommende strider manges meninger imod.

Jeg er modstander af utroskab, javist, men samtidig er det jo et enormt udbredt fænomen, som jeg mener får lige vel meget plads i folks skrøbelige hjerter.

Jeg mener, at hvis vi alle behandlede emnet lidt mere "nede på jorden", så ville det heller ikke være nær så ødelæggende for så mange parforhold.

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

Hold fast i det!!

Græsset er IKKE grønnere på den anden side!

Jeg sys ærligt talt du er rigtig, rigtig tarvelig overfor din mand! Hvad ville du sige hvis han gjorde det samme mod dig? Var dig utro?

Når din mand finder ud af hvad du har gjort (får du har vel tænkt dig at være ærlig overfor ham ikke)? Så skal du regne med en lang og sej kamp om at få vundet hans tillid tilbage (hvis nogensinde du får den chance)

Jeg ved godt at jeg er hård! MEN jeg forstår simpelthen ikke at du er utro...  Det er bare SÅ tarveligt! Og INGEN fortjener sådan en behandling!

indimellem er græsset altså grønnere på den anden side

Anmeld

8. august 2012

gædde/gitte

NU er jeg bare nysgerrig!

hvis nu manden havde været et kæmpe røvhul, var det så okay at hun duskede uden om??

bare en tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.