Anonym skriver:
Hej!
Jeg er sammen med min mand nu på 11. år, har 2 børn sammen, elsker ham ufatteligt meget, har rigtig dejlig sex mindst 2 gange om ugen, snakker sammen, hygger sammen, har fælles venner, interesser og ved at det bare er os der skal være sammen 
"Desværre" har jeg nok ødelagt det af
Jeg blev kontaktet af min ekskæreste for 3 år siden, og med jævne mellemrum har vi set hinanden, snakket sammen, drukket kaffe, kysset og krammet (han giver det BEDSTE krammere!) og for 2 år siden havde vi sex op til flere gange.
Jeg blev så gravid med min mand (den er god nok, det er hans), så jeg valgte at stoppe forholdet til ekskæresten. Men da min yngste datter var 6 mdr. gammel, og vi var inde og shoppe i byen, så mødte jeg ham igen. Han så mere pragtfuld ud end nogensinde!!
Vi drak endnu engang kaffe sammen og snakkede i en 2-3 timer
Måtte så hjem og hente den ældste datter i dp. Men vi aftalte at vi skulle ses igen!
Dagen efter sås vi, snakkede igen i et par timer, og pludselig tog han om mig og gav mig det varmeste kram - ku`mærke, jeg havde manglet et eller andet i min hverdag, og det viste sig at være ham. Han fortsatte så med og kysse mig, og jeg stoppede ham ikke. Jeg ELSKEDE det! Ville bare slet ikke hjem 
Nu står jeg så i den situation at jeg tror, jeg elsker ham
Fik jeg fortalt at han har en kone og 4 børn?
Bryder man bare kontakten, og "tager til takke" med det, man har? De kloge siger jo, at man ved hvad man har, men ikke ved hvad man får 
Sådan noget lort!!
Nå men når det så er sagt, du har været sammen med din mand i 11 år, selvfølgelig blusser der spændene følelser op fordi du ser den anden - men de forsvinder nu nok også med tiden.
Syntes ærlig talt du skal blive ved din mand, som du siger så har i det dejligt sammen. Måske er den anden mand også dejlig, men der bliver pludselig hverdag igen og så er den anden mand nok ikke så evig fantastisk.
Men samtidig med syntes jeg også du skal fortælle din mand det, hvor det er det synd for ham at han tror du elsker ham mere end noget andet og så ser du en anden