Jeg er bare ved og fucke det hele op! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg skriver på intet tidspunkt, at det er OK at være utro.

Og nej, jeg kender dem ikke, men jeg forholder mig til det, som TS beskriver. Det virker som et forholdsvis lykkeligt forhold med børn og mange fælles år. Det må da veje tungt..

Det er bare det jeg får ud at læse det du skriver... Men hvis jeg har misforstået må du undskylde

Tjaa måske synes hun det er lykkeligt fordi hun jo sådan set har så lange tøjler, så hun kan gøre hun lyster, når hun burde holdes nede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Det er bare det jeg får ud at læse det du skriver... Men hvis jeg har misforstået må du undskylde

Tjaa måske synes hun det er lykkeligt fordi hun jo sådan set har så lange tøjler, så hun kan gøre hun lyster, når hun burde holdes nede...

Du behøver da ikke undskylde!

Hvad mener du med "holdes nede"? 

Anmeld

8. august 2012

oktoberbabyen

modesty skriver:

Hvem har påstået andet?

ja hvis du læser lidt igennem tråden er der nogen stykker der referere til hvis man havde været i byen og fundet en nu er det her jo altså et forhold de har haft længe så der er da pænt meget forskel.. det er tre år man har løjet over for sin ægtefælle... og som der opfordres til at "glemme" og komme vidre..

for mig er der godt nok meget forskel på om man har haft et orhold ved siden af længe eller om det er en dumhed man lavede i byen...

ville aldrig selv tilgive at min mand havde løjet i 3 år. men jeg ville aldrig nogensinde snakke med ham ever hvis han ikke turde stå frem med det..

Anmeld

8. august 2012

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Du behøver da ikke undskylde!

Hvad mener du med "holdes nede"? 

Holdes nede som i at hun burde have en mand der holdt bedre øje med hende, for hun fortjener ikke de løse tøjler hun har fået sig... Ikke holdes nede som i holdes nede Der er jeg for meget rødstrømpe

Anmeld

8. august 2012

modesty

oktoberbabyen skriver:

ja hvis du læser lidt igennem tråden er der nogen stykker der referere til hvis man havde været i byen og fundet en nu er det her jo altså et forhold de har haft længe så der er da pænt meget forskel.. det er tre år man har løjet over for sin ægtefælle... og som der opfordres til at "glemme" og komme vidre..

for mig er der godt nok meget forskel på om man har haft et orhold ved siden af længe eller om det er en dumhed man lavede i byen...

ville aldrig selv tilgive at min mand havde løjet i 3 år. men jeg ville aldrig nogensinde snakke med ham ever hvis han ikke turde stå frem med det..

Ah okay, på den måde. Troede at der blev refereret til mig. 

Anmeld

8. august 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Holdes nede som i at hun burde have en mand der holdt bedre øje med hende, for hun fortjener ikke de løse tøjler hun har fået sig... Ikke holdes nede som i holdes nede Der er jeg for meget rødstrømpe

Godt så! 

Anmeld

8. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej!

Jeg er sammen med min mand nu på 11. år, har 2 børn sammen, elsker ham ufatteligt meget, har rigtig dejlig sex mindst 2 gange om ugen, snakker sammen, hygger sammen, har fælles venner, interesser og ved at det bare er os der skal være sammen

"Desværre" har jeg nok ødelagt det af Jeg blev kontaktet af min ekskæreste for 3 år siden, og med jævne mellemrum har vi set hinanden, snakket sammen, drukket kaffe, kysset og krammet (han giver det BEDSTE krammere!) og for 2 år siden havde vi sex op til flere gange.

Jeg blev så gravid med min mand (den er god nok, det er hans), så jeg valgte at stoppe forholdet til ekskæresten. Men da min yngste datter var 6 mdr. gammel, og vi var inde og shoppe i byen, så mødte jeg ham igen. Han så mere pragtfuld ud end nogensinde!!

Vi drak endnu engang kaffe sammen og snakkede i en 2-3 timer  Måtte så hjem og hente den ældste datter i dp. Men vi aftalte at vi skulle ses igen!

Dagen efter sås vi, snakkede igen i et par timer, og pludselig tog han om mig og gav mig det varmeste kram - ku`mærke, jeg havde manglet et eller andet i min hverdag, og det viste sig at være ham. Han fortsatte så med og kysse mig, og jeg stoppede ham ikke. Jeg ELSKEDE det! Ville bare slet ikke hjem

Nu står jeg så i den situation at jeg tror, jeg elsker ham  Fik jeg fortalt at han har en kone og 4 børn?  

Bryder man bare kontakten, og "tager til takke" med det, man har? De kloge siger jo, at man ved hvad man har, men ikke ved hvad man får

Sådan noget lort!!

Forstår slet ikke at du kan få dig til at gå så langt 

Nå men når det så er sagt, du har været sammen med din mand i 11 år, selvfølgelig blusser der spændene følelser op fordi du ser den anden - men de forsvinder nu nok også med tiden.

Syntes ærlig talt du skal blive ved din mand, som du siger så har i det dejligt sammen. Måske er den anden mand også dejlig, men der bliver pludselig hverdag igen og så er den anden mand nok ikke så evig fantastisk.

Men samtidig med syntes jeg også du skal fortælle din mand det, hvor det er det synd for ham at han tror du elsker ham mere end noget andet og så ser du en anden 

Anmeld

5. september 2012

bonanza

Hej. Har du valgt hvem du vil ha?

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

Til Trådstarter.

Jeg har ikke læst alle kommentarer, men here it goes. . .

Du er MØGHAMRENDE Egoistisk ! Hvordan kan du finde på at have et forhold til din x mens du hver dag går hjem til din FAMILIE og lader som ingenting ! Utroskab er det værste du kan byde din partner, og jeg ser dig som SVAG fordi du ikke har "nosser" til at fortælle din mand at der er noget galt, og at i skal finde en løsning, i stedet for bare at rende ud og duske en anden ! KÆFT det er dårlig stil, ja undskyld mig, jeg har ondt af din mand. . .

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

Frk. Himmelblå skriver:

Kære allesammen

Det ER muligt at elske to personer samtidig.

Det er ikke altid vores følelsesliv - eller drifter for den sags skyld - kender til vor samfunds civiliserede og kulturelle parterskabs-indretning: Det vi kalder monogami. Højtideligt forankret i ægteskabet.

TS skriver, at hun elsker sin mand. Det er da lykkeligt.

Hun har handlet på en sårende facon over for sin mand. Men det sårer da kun, hvis han kender til det?  TS har jo ikke handlet i ond vilje. Hun har kun handlet for "det gode". Fulgt sit hjerte og sin lyst. Måske egoistisk ja. Men ikke ondt.

Det sker for rigtig mange. Og meget, meget værre ting kan overgå et forhold/en familie. Jeg ville ønske, at vi alle kunne indse dette, - så slap mange hjerter for at knuses og mange uskyldige for at blive dømt og brændemærket af kærlighedspolitiet.

Det er min mening. Tag den lidt med ro.

God dag.

Det handler jo ikke en skid om, om hun har knebbet ved siden af, det handler om at hun holder sin mand for nar ! det er en ærlig sag at blive forelsket i en anden. Men så sig det da for fanden i stedet for at bolle undenom i 3(?!?!??!!!?) År !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.