Jeg er bare ved og fucke det hele op! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.333 visninger
96 svar
2 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er sammen med min mand nu på 11. år, har 2 børn sammen, elsker ham ufatteligt meget, har rigtig dejlig sex mindst 2 gange om ugen, snakker sammen, hygger sammen, har fælles venner, interesser og ved at det bare er os der skal være sammen

"Desværre" har jeg nok ødelagt det af Jeg blev kontaktet af min ekskæreste for 3 år siden, og med jævne mellemrum har vi set hinanden, snakket sammen, drukket kaffe, kysset og krammet (han giver det BEDSTE krammere!) og for 2 år siden havde vi sex op til flere gange.

Jeg blev så gravid med min mand (den er god nok, det er hans), så jeg valgte at stoppe forholdet til ekskæresten. Men da min yngste datter var 6 mdr. gammel, og vi var inde og shoppe i byen, så mødte jeg ham igen. Han så mere pragtfuld ud end nogensinde!!

Vi drak endnu engang kaffe sammen og snakkede i en 2-3 timer  Måtte så hjem og hente den ældste datter i dp. Men vi aftalte at vi skulle ses igen!

Dagen efter sås vi, snakkede igen i et par timer, og pludselig tog han om mig og gav mig det varmeste kram - ku`mærke, jeg havde manglet et eller andet i min hverdag, og det viste sig at være ham. Han fortsatte så med og kysse mig, og jeg stoppede ham ikke. Jeg ELSKEDE det! Ville bare slet ikke hjem

Nu står jeg så i den situation at jeg tror, jeg elsker ham  Fik jeg fortalt at han har en kone og 4 børn?  

Bryder man bare kontakten, og "tager til takke" med det, man har? De kloge siger jo, at man ved hvad man har, men ikke ved hvad man får

Sådan noget lort!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

HeidiØ

Hej!

Jeg er sammen med min mand nu på 11. år, har 2 børn sammen, elsker ham ufatteligt meget, har rigtig dejlig sex mindst 2 gange om ugen, snakker sammen, hygger sammen, har fælles venner, interesser og ved at det bare er os der skal være sammen

"Desværre" har jeg nok ødelagt det af Jeg blev kontaktet af min ekskæreste for 3 år siden, og med jævne mellemrum har vi set hinanden, snakket sammen, drukket kaffe, kysset og krammet (han giver det BEDSTE krammere!) og for 2 år siden havde vi sex op til flere gange.

Jeg blev så gravid med min mand (den er god nok, det er hans), så jeg valgte at stoppe forholdet til ekskæresten. Men da min yngste datter var 6 mdr. gammel, og vi var inde og shoppe i byen, så mødte jeg ham igen. Han så mere pragtfuld ud end nogensinde!!

Vi drak endnu engang kaffe sammen og snakkede i en 2-3 timer  Måtte så hjem og hente den ældste datter i dp. Men vi aftalte at vi skulle ses igen!

Dagen efter sås vi, snakkede igen i et par timer, og pludselig tog han om mig og gav mig det varmeste kram - ku`mærke, jeg havde manglet et eller andet i min hverdag, og det viste sig at være ham. Han fortsatte så med og kysse mig, og jeg stoppede ham ikke. Jeg ELSKEDE det! Ville bare slet ikke hjem

Nu står jeg så i den situation at jeg tror, jeg elsker ham  Fik jeg fortalt at han har en kone og 4 børn?  

Bryder man bare kontakten, og "tager til takke" med det, man har? De kloge siger jo, at man ved hvad man har, men ikke ved hvad man får

Sådan noget lort!!

Nu gider jeg ikke komme med sådan nogle modbydelige kommentarer, som der formentlig kommer.

Men helt ærligt, det er utroskab på det groveste. Jeg tolererer det simpelthen ikke og synes du er tarvelig hvis du vælger ikke at fortælle din mand det. Han blir jo egentlig holdt lidt for nar!

Det ku jo godt lyde til at kontakten med din eks ALDRIG forsvinder, eftersom du har det så skønt med ham!

Anmeld

8. august 2012

oktoberbabyen

du skal gøre det der gør dig lykkelig, men det er jo ikke sikkert han forlader sit for dig

udover det undres jeg over hvorfor du stadig er ved din mand når det har stået på så længe synes da det er skide synd for din mand?

Anmeld

8. august 2012

Zafir

Æhhhh... HVad er der galt i dit liv, siden du trænger til det?

Jeg tror jo ikke på utroskab. Jeg tror på at utroskab er et symptom på noget der er helt galt. Så det skal du finde ud af, før du kan handle. Enten fixe det der er galt, eller bryde dit forhold, så du kan komme ud og lave noget andet.

Anmeld

8. august 2012

come2

Anonym skriver:

Hej!

Sådan noget lort!!

Jeg er rystet over du kan behandle din mand sådan.

Han er da bedre tjent med du afslutter det forhold

Anmeld

8. august 2012

sommerfuglen82

ærlig talt syntes jeg du er en kæmpe gris og din mand fortjener bedre en end dig..
Tænk at du har kunne få dig selv til at holde ham for nar i så mange år ad og ad og atter ad.
Syntes du skulle fortælle ham sandheden og slip ham fri.. 

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Hej!

Sådan noget lort!!

Hold fast i det!!

Græsset er IKKE grønnere på den anden side!

Jeg sys ærligt talt du er rigtig, rigtig tarvelig overfor din mand! Hvad ville du sige hvis han gjorde det samme mod dig? Var dig utro?

Når din mand finder ud af hvad du har gjort (får du har vel tænkt dig at være ærlig overfor ham ikke)? Så skal du regne med en lang og sej kamp om at få vundet hans tillid tilbage (hvis nogensinde du får den chance)

Jeg ved godt at jeg er hård! MEN jeg forstår simpelthen ikke at du er utro...  Det er bare SÅ tarveligt! Og INGEN fortjener sådan en behandling!

Anmeld

8. august 2012

FruK

Når du og din mand har sex flere gange om ugen, og du skriver at du elsker ham, lyder det måske ikke som om jeres forhold er helt dødt?

Jeg synes du skal træffe en beslutning - enten kæmpe for det, du har med din mand, eller vælge den anden (det kræver jo så også at han vil det samme).

Måske skal du tænke over, hvad der skal til for at du kan få spændingen tilbage i dit forhold, er det blevet for meget hverdag, børnepasning og sure sokker?

Elsker du virkelig ham den anden, eller er det bare mere spændende end det derhjemme lige nu - det vil jo også blive hverdag, hvis I gør alvor ad det og bliver skilt begge to. Hverdag med dine og mine børn plus eks'er som I skal kunne samarbejde med om børnene i mange år fremover. 

Jeg ville have det forfærdeligt med at gå bag om ryggen på min mand på den måde... Især når det faktisk lyder til, at I har det godt og elsker hinanden.  Derfor - vælg hvad du/I vil, hvis du vælger at kæmpe for dit forhold, så gør det helhjertet og bryd kontakten helt med den anden.

Det andet er ikke fair overfor jeres partnere.

Anmeld

8. august 2012

MorDk

mortilaoga skriver:

ærlig talt syntes jeg du er en kæmpe gris og din mand fortjener bedre en end dig..
Tænk at du har kunne få dig selv til at holde ham for nar i så mange år ad og ad og atter ad.
Syntes du skulle fortælle ham sandheden og slip ham fri.. 

Jeg er enig!

Han fortjener at få sandheden så han kan vælge om han vil bruge resten af sit liv på dig (som han åbenbart IKKE kan stole på)

Anmeld

8. august 2012

twinny

jeg synes din MAND fortjener at få det afvide også må det være op til ham, hvad han vil gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.