Jeg er bare ved og fucke det hele op! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Zelinasmor

Min ærlige mening er faktisk at du ikke fortjener hverken din mand eller din x  Folk som dig fortjener at være alene! Det er så min holdning til det. Siger stakkels din mand og siger hold nu fast din x er en ligeså stor klaphat som DIG. I er begge gift og med børn. Hvad bilder i jer egentlig ind?? Hvor er jeres samvittighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Frk. Himmelblå

Bassemor<3 skriver:

Det handler jo ikke en skid om, om hun har knebbet ved siden af, det handler om at hun holder sin mand for nar ! det er en ærlig sag at blive forelsket i en anden. Men så sig det da for fanden i stedet for at bolle undenom i 3(?!?!??!!!?) År !

"Det sker for rigtig mange. Og meget, meget værre ting kan overgå et forhold/en familie. Jeg ville ønske, at vi alle kunne indse dette, - så slap mange hjerter for at knuses og mange uskyldige for at blive dømt og brændemærket af kærlighedspolitiet"

Citatet ovenfor er fra den tekst, du svarede på. Det jeg mener er, at hvis vi tog det lidt mere roligt omkring "utroskab", så ville man måske heller ikke tage det så hårdt. Og dermed ville flere sikkert også turde stå frem med - og ved - det. 

(Jeg kan ikke så godt li', at du skriver kneppet og i den dur. Det gør det så grimt og dyrisk, og som jeg forståt TS, så er der netop mere end det på spil)

Anmeld

5. september 2012

Stivdie

Giraffen skriver:

Jeg synes du skal tage 100% udgangspunkt i dig selv.... Altså kan du ikke pt gå op i om elskeren har kone og børn fx...

Dit ansvar er for dig selv og dine børn samt din mand...

DIG: du trives tydeligt ikke i det liv du har med din mand - ellers havde du helt givet ikke haft et behov, der så klart kan mættes af en anden mand -> mit råd: forlad din mand og find ud af hvem du er og hvad du vil

DINE BØRN: her skal trædes varsomt! Jeg vil aldrig anbefale at man skal lyve overfor sine børn, men her tror jeg det er vigtigt at forklare at mor og far elsker hinanden og børnene men at mor har brug for at være alene (eller hvad der passer til børn i den størrelse)

Af respekt til dem mener jeg også det er essentielt ikke fx at introducere dem for elskeren eller involvere dem i hemmeligheder - det må ligge på den voksnes skulder alene

DIN MAND: Eftersom I er gifte og han har viet 11 år af sit liv til at leve i de løfter og i det liv i to har, så skylder du ham den respekt det er at forlade ham - du skylder ham sandheden - måske ikke hele sandheden, da det oftest mere er for eget behov... men han skal vide at I ikke kan være sammen og hvorfor

Om det så skal være dig og elskeren eller ej er i mine øjne fuldstændig ligegyldigt lige nu... du har plejet dit eget behov på en uhensigtsmæssig måde ift dine børn og din mand og i det hele taget det familieilv du er i... derfor skylder du først og fremmest at være til stede i de problemer der er der.... hvad fremtiden bringer er ikke til at sige - og hans familie er hans rod

Håber du kunne bruge det til noget  og held og lykke med de svære beslutninger og samtaler som jeg håber du tager - ingen fortjener at leve på en løgn, hverken dig, elskeren eller de tilhørende familier

Jeg er ret enig her!

Du skriver direkte, at du har manglet noget i forholdet med din mand, som bliver opfyldt da eks'en krammer dig - jeg synes det tyder på, at dit forhold til din mand ikke er så godt som du selv siger!
Hvis du vælger at kæmpe for din mand, familie og historie, så synes jeg du skylder både dig og ham at få talt ud - måske ikke om selve utroskaben, jeg ville gøre det, men det vælger du selv - men I er nødt til at få snakket om hvad det er du mangler i forholdet for at være lykkelig! Er det mere nærhed, mere action, en tur i svinger klub, etc? Det er noget du bør få sat ord på uanset om du går eller bliver.

Desuden, så overvej igen hvad der fik dig og eks'en til at bryde i sin tid? Og sidst, hvis det bliver dig og eks'en, kan du så leve med at han evt har en lignende affære med en anden eks - bare hver du er konen der venter derhjemme?

Anmeld

20. september 2012

JakobM

personligt som mand ville jeg bliver helt knust hvis min kæreste havde knaldet ved siden af bare EN gang, hvis hun aldrig fortæller det ville jeg aldrig kunne vide det men ville helst have sandheden at vide, så hvis han ikke ved det i forvejen skal du fortælle ham det.

Jeg kan ikke sige hvad han vil gøre, og jeg ved ikke hvad jeg selv ville gøre hvis min kæreste gjorde det fordi jeg elsker hende så højt at jeg ikke ved hvad jeg skulle gøre af mig selv, så kan hverken sige at ejg ville gå fra hende eller blive med hende fordi jeg har ikke prøvet det.

men din mand fortjener at vide det, lige så vel som hvis han gjorde det så skulle du også vide det. 

jakob

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Kære ven.

Ja, der er sagt mange kloge og rigtige ord, og også mange grove ord.

Grove ord tyer jeg aldrig til, for mennesker er nu engang mennesker og de handler ud fra de forudsætninger de har.

Sexdrift er en mærkelig ting, og den ting du har kørende med din "ven" er helt sikkert noget særligt, men du bliver nødt til at tage et ansvar...blive voksen.

Du er en voksen kvinde og du bliver ganske enkelt nødt til at tage et ansvar, et valg, som desværre kan medføre, at du mister det sikre og trygge forhold, som du har med din mand.
Du kan ikke rende rundt og være din mand utro, så du må spille med åbne kort, og fortælle ham sandheden, så han også har et valg.
Et valg hvor han kan vælge at acceptere, at du ser den anden mand, kræve at du holder dig fra ham eller kan vælge helt at forlade dig.
Som det er nu, så lever du dit liv på en løgn, og det kan ingen mennesker holde til i længden.

Men først og fremmest bliver du nødt til at blive voksen, at lære at tage ansvar, for du står med en masse menneskers liv og lykke i hånden, og du kan så let som ingen ting knuse den lykke med din adfærd.

Men du kan endnu også tage det valg at stoppe med at se den anden, og helt holde dig til din mand.

Valget er dit..men du bliver nødt til at tage en beslutning..enten det ene eller det andet.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

21. september 2012

Tona

Frk. Himmelblå skriver:

Kære allesammen

Det ER muligt at elske to personer samtidig.

Det er ikke altid vores følelsesliv - eller drifter for den sags skyld - kender til vor samfunds civiliserede og kulturelle parterskabs-indretning: Det vi kalder monogami. Højtideligt forankret i ægteskabet.

TS skriver, at hun elsker sin mand. Det er da lykkeligt.

Hun har handlet på en sårende facon over for sin mand. Men det sårer da kun, hvis han kender til det?  TS har jo ikke handlet i ond vilje. Hun har kun handlet for "det gode". Fulgt sit hjerte og sin lyst. Måske egoistisk ja. Men ikke ondt.

Det sker for rigtig mange. Og meget, meget værre ting kan overgå et forhold/en familie. Jeg ville ønske, at vi alle kunne indse dette, - så slap mange hjerter for at knuses og mange uskyldige for at blive dømt og brændemærket af kærlighedspolitiet.

Det er min mening. Tag den lidt med ro.

God dag.

Anmeld

27. september 2012

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Hej!

Jeg er sammen med min mand nu på 11. år, har 2 børn sammen, elsker ham ufatteligt meget, har rigtig dejlig sex mindst 2 gange om ugen, snakker sammen, hygger sammen, har fælles venner, interesser og ved at det bare er os der skal være sammen

"Desværre" har jeg nok ødelagt det af Jeg blev kontaktet af min ekskæreste for 3 år siden, og med jævne mellemrum har vi set hinanden, snakket sammen, drukket kaffe, kysset og krammet (han giver det BEDSTE krammere!) og for 2 år siden havde vi sex op til flere gange.

Jeg blev så gravid med min mand (den er god nok, det er hans), så jeg valgte at stoppe forholdet til ekskæresten. Men da min yngste datter var 6 mdr. gammel, og vi var inde og shoppe i byen, så mødte jeg ham igen. Han så mere pragtfuld ud end nogensinde!!

Vi drak endnu engang kaffe sammen og snakkede i en 2-3 timer  Måtte så hjem og hente den ældste datter i dp. Men vi aftalte at vi skulle ses igen!

Dagen efter sås vi, snakkede igen i et par timer, og pludselig tog han om mig og gav mig det varmeste kram - ku`mærke, jeg havde manglet et eller andet i min hverdag, og det viste sig at være ham. Han fortsatte så med og kysse mig, og jeg stoppede ham ikke. Jeg ELSKEDE det! Ville bare slet ikke hjem

Nu står jeg så i den situation at jeg tror, jeg elsker ham  Fik jeg fortalt at han har en kone og 4 børn?  

Bryder man bare kontakten, og "tager til takke" med det, man har? De kloge siger jo, at man ved hvad man har, men ikke ved hvad man får

Sådan noget lort!!

nu vil jeg ikke til at give dig en lang smøre om hvad du burde gøre, og hvad du ikke burde gøre.. det er der så mange andre der har sørget for.. MEN når det så er sagt..

mår ærligt indrømme at jeg fik kvalme af at læse dette..

at du har kunne gøre det mod din mand som du ligefrem har lovet troskab, det fatter jeg ikke.. men må også sige at du har kunne holde det skjult for din mand det forstår jeg ikke, hvordan du kan sove roligt om natten er mig en gåde..

at du ikke har gjort et eller andet der har kunne vække mistanke hos din mand, dte fatter jeg ikke..

håber sådan for dig at han faktisk ved det og bare venter på at få det ud i det åbne.. og ja at du er så sikker på at dit yngste er din mands det har jeg lidt mistro til er sandt..

tag at finde ud af hvad du vil og så få det gjort med det samme, det er det bedste for alle partner.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.