Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Karla

Monica P skriver:

Jeg har stemt nej, jeg har intet imod tatoveringer men jeg syntes ikke at man som lærer skal have dem synlige steder hvor børnene kan se dem.

Monica

Tak for dit svar
Tænker du at det er fordi at man som lærer er forbillede for børnene, og derfor ikke skal opfordre til tatoveringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Okay det er også fedt! øv træls du har fortrudt den ene, det er aldrig sjovt! Men hvis den sidder der, kan man heldigvis "glemme" den lidt glemmer tit den jeg har på håndleddet, så når jeg lige ser den, får jeg tit et chok og tror det er et dyr

Ej hvor sjovt, det har jeg også tænkt flere gange.. Tror virkelig jeg kommer til at hoppe på den mange gange, og panisk prøver at fjerne "insektet"

Anmeld

3. august 2012

Karla

lotchen skriver:

Jeg har stemt, at man godt kan i et erhverv som lærer eller i mit tilfælde sygeplejerske. Men synes det kommer lidt an på, hvilke motiver det er og personens yderligere fremtræden.

Havde engang en sygeplejestuderende, der havde store (i mine øjne grimme) tusser op ad armene, altid udstyret med sort rundt om øjnene i en ikke diskret grad og så var havde hun et sprog, der var særdeles groft og direkte upassende. Så det var selvfølgelig ikke tatoveringerne alene, men de gjorde ikke noget positivt for det samlede indtryk. Men mange af mine kolleger har små og flotte diskrete tusser rundt omkring, som ingen overhovedet har noget imod og har aldrig oplevet, at hverken patienter eller pårørende har følt sig stødt over dem.

Tak for dit svar

Forstår godt det du mener. Der er det jo en kombination af personens fremtræden der giver det indtryk jeg er bestemt ikke sådan en type, og kommer aldrig til at have store tatoveringer over det hele

Anmeld

3. august 2012

Karla

Lusi skriver:

Ej hvor sjovt, det har jeg også tænkt flere gange.. Tror virkelig jeg kommer til at hoppe på den mange gange, og panisk prøver at fjerne "insektet"

Haha ja
Jeg arbejde i en Bilka i bistroen, og når jeg stod ved kassen fik jeg et kæmpe chok, hver gang jeg skulle give penge tilbage, for så kom den lige frem, når jeg drejede hånden har haft mange kunder der har grinet af min reaktion

Anmeld

3. august 2012

.....

Jeg har ikke noget imod hvis en lærer har tatoveringer. Så længe det ikke er nøgne damer, kranie hovede osv, på de synlige steder

Anmeld

3. august 2012

klmf

Karla skriver:

Tak for dit svar

Forstår godt det du mener. Der er det jo en kombination af personens fremtræden der giver det indtryk jeg er bestemt ikke sådan en type, og kommer aldrig til at have store tatoveringer over det hele

Havde faktisk en sjov oplevelse engang... Der var en pårørende, der skulle snakke med mig om hans far tror jeg det var. Den her mand havde simpelthen de FLOTTESTE øjne, jeg længe havde set og jeg blev helt væk i de der blå, intense øjne. Aner ikke hvad jeg har sagt og om det gav mening Men bagefter spurgte en af mine kolleger mig, hvad jeg syntes om hans tusser. Hans tusser? Jeg havde intet set, men åbenbart var han tegnet op fra håndleddet og op af halsen og det hele.

Håber aldrig jeg skal være øjenvidne i noget, for jeg kan åbenbart kun se folks øjenfarve

Anmeld

3. august 2012

Karla

Det er en tatovering i stil med denne, som jeg har i tankerne ikke nødvendigvis denne tekst, men skrifttype og slags i stil med den her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2012

Karla

Strawberry skriver:

Jeg har ikke noget imod hvis en lærer har tatoveringer. Så længe det ikke er nøgne damer, kranie hovede osv, på de synlige steder

Tak for dit svar

Anmeld

3. august 2012

Karla

lotchen skriver:

Havde faktisk en sjov oplevelse engang... Der var en pårørende, der skulle snakke med mig om hans far tror jeg det var. Den her mand havde simpelthen de FLOTTESTE øjne, jeg længe havde set og jeg blev helt væk i de der blå, intense øjne. Aner ikke hvad jeg har sagt og om det gav mening Men bagefter spurgte en af mine kolleger mig, hvad jeg syntes om hans tusser. Hans tusser? Jeg havde intet set, men åbenbart var han tegnet op fra håndleddet og op af halsen og det hele.

Håber aldrig jeg skal være øjenvidne i noget, for jeg kan åbenbart kun se folks øjenfarve

Haha ja, det er jo ikke altid det der lige fanger en, det kommer helt an på, hvad det lige er man lægger mærke til Men det er ret sjovt, at du ikke lagde mærke til det overhovedet

Jeg har lige lagt et billede ind af den tatovering, som jeg har haft kigget på

Anmeld

3. august 2012

klmf

Karla skriver:

Haha ja, det er jo ikke altid det der lige fanger en, det kommer helt an på, hvad det lige er man lægger mærke til Men det er ret sjovt, at du ikke lagde mærke til det overhovedet

Jeg har lige lagt et billede ind af den tatovering, som jeg har haft kigget på

Den er fin Den kan ingen da have noget imod....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.