Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Karla

Bebsesmoar skriver:

Min kærestes søn har en lærer der ligner en rocker. Han er en fantasisk lærer. For os er det ikke udssendet af læreren men personligheden og om personen kan lære fra sig der har betydning  

Tak for dit svar

Dejligt at det er det det vægter ved jer.
Men det er det jo nok ved langt de fleste forældre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Mor til Ella

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Har stemt blank.

Da det efter min menig har betydning hvad den forestiller, og hvor den sidder

Anmeld

3. august 2012

Karla

Mor til Ella skriver:

Har stemt blank.

Da det efter min menig har betydning hvad den forestiller, og hvor den sidder

Tak for svar

På side 5 i denne debat er der et billede af den stil jeg forestiller mig jeg gerne vil have. Hvad siger du til den?

Anmeld

3. august 2012

Mor til Ella

Karla skriver:

Tak for svar

På side 5 i denne debat er der et billede af den stil jeg forestiller mig jeg gerne vil have. Hvad siger du til den?

Åh herre gud

Det ville jeg som ungt menneske eller forældre ikke kunne se noget forkert i.

Anmeld

3. august 2012

Karla

Mor til Ella skriver:

Åh herre gud

Det ville jeg som ungt menneske eller forældre ikke kunne se noget forkert i.

Ja det er ikke noget helt vildt men tusind tak for dit svar

Anmeld

3. august 2012

Risen