PT skriver:
Nu går jeg personlig ikke ind for tatoveringer, men jeg går heller ind for at bestemme over andres kroppe eller hvordan de ser ud.
Jeg har stemt ved ikke, da det måske afhænger lidt af motivet.
Hvis det er død og ødelæggelse, der er tatoveret, synes jeg ikke, den hører synligt hjemme på en skole, men alt derudover ville ikke få mig til at fare op 
Tak for dit svar
Jeg vil give dig helt ret i, at der selvfølgelig er forskel på motiv, og også i hvilket omfang tatoveringer er i. Jeg synes selv det er rigtig svært, hvad jeg skal tænke om det.
Er nok en smule dobbeltmoralsk lige på det punkt, og ved ikke helt hvorfor. Jeg har en lille tatovering på mit ene håndled, som nemt kan dækkes med et armbånd eller lignende. Men nu har jeg "forelsket" mig i idéen om, at få lavet en tatovering på ydersiden af underarmen, som består af en enkelt linje. Her kommer mit dilemma så.
Jeg går i klasse med en som lige har valgt at få lavet en kæmpe tatovering, som fylder hele underarmen. Altså sådan at der stort set ikke er en plet fri fra albuen og ned til håndleddet. Tatoveringen er til ren "pynt". Det synes jeg personligt er alt for meget, og synes det udsender forkerte signaler, når man skal være lærer.
Jeg kan bare slet ikke slippe tanken om det citat, som jeg gerne vil have, og skammer mig over at være så dobbeltmoralsk
Anmeld