Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synlig tattoo som lærer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.568 visninger
87 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Karla

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nu går jeg personlig ikke ind for tatoveringer, men jeg går heller ind for at bestemme over andres kroppe eller hvordan de ser ud.

Jeg har stemt ved ikke, da det måske afhænger lidt af motivet.
Hvis det er død og ødelæggelse, der er tatoveret, synes jeg ikke, den hører synligt hjemme på en skole, men alt derudover ville ikke få mig til at fare op

Anmeld

3. august 2012

Camilla..

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Vil gi' pt ret

Men, synes slet ikke det har nogen betydning. Fordi, er det så heller ikke iorden at lærer bruger make up, eller mændene har langt hår osv osv

- Så længe det ikke dråber under øjne og en masse dødning hoveder osv. Så rør det mig ikke

Anmeld

3. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere