An&Jo skriver:
uanset hvem man underviser, og i hvilke aldersgrupper, så synes jeg ikke man kan have en synlig tattoo..
Som lærer skal man være et forbillede, og i min verden er det ikke et godt forbillede at rende rundt med en masse tattoos og vise dem frem til børn og unge.. Som underviser skal man være anstændig, både i udseende og påklædning, og det kan være svært hvis man viser sin tattoo frem..
har man som underviser en tattoo, så må det også være ens ansvar at dække den til med noget, så børn og unge ikke ser den..
Men det er bare min mening..
Tak for dit svar, og for at du deler din mening

Jeg kan godt følge din mening
Jeg synes det er helt fint at du ikke synes man som lærer skal have tatoveringer der er synlige, for der er sikkert en del andre det synes det

jeg har skiftet lidt mening efter min sidste praktik. Her mødte jeg en masse forskellige slags lærer-typer. Jeg ændrede her mit syn på det med synlige tatoveringer. Jeg havde en praktiklærer som var en af de bedste lærere jeg nogensinde har set undervise. Hun havde synlig tatovering. Så havde jeg en anden lærer som var klædt helt efter min overbevisning, som en lærer skal klæde sig, men hun var meget umoden og rigtig forvirrende. Hun udstrålede noget helt forkert! Så her ændrede jeg min holdning. Jeg synes det handler meget mere om udstråling og personlighed!
Anmeld