Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Karla

Kay skriver:

er selv pædagog... pt i en vuggestue... og har en tatovering på mit håndled... på indersiden eller hvad man kalder den...

jeg skjuler den heller aldrig og har aldrig hørt noget skidt om det...

har planer om flere tatoveringer... bla. på foden... men jeg arbejder og bor også i københavns området og der er det ligesom mere tillandt

Ja holdningen er nok lidt anderledes i Kbh frem for Jylland. Men ved ikke om det er så meget anderledes, når det kommer til stykket

Ja ved ikke helt, synes det er lidt svært men det burde jo ikke være et problem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

twinny

ja, helt bestemt. Så længe det ikke er nøgne damer eller sådan noget.

Anmeld

3. august 2012

Karla

twinny skriver:

ja, helt bestemt. Så længe det ikke er nøgne damer eller sådan noget.

Tak for dit svar det bliver det bestemt heller ikke

Anmeld

3. august 2012

Rikke S

Jeg er lærer og har undervist både 2, 2, 5, 7, 8 og 9. klasser. Jeg har en stor drage på ryggen og ud over skulderen, som ikke kan dækkes medmindre jeg bærer langærmet, og jeg har aldrig hørt et ondt ord om det. Har også et lille kinesisk tegn på lænden, men det er let at skjule.

Jeg ville ikke selv bryde mig om, som forældrer, at mine børns lærer bar tatoveringer og/eller pircinger i ansigtet (en lille sten i næse eller ører skader ikke, men ringe og de der klamme store huller/cykeldæk i ørerne, sender et helt forkert signal). Men ryg, læg og overarme har jeg intet imod..

Anmeld

3. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Ja det har du ret i
- de skal nok få set nogle tatoveringer alle mulige andre steder, så hvorfor ikke i skolen tak for dit svar

Så lidt jeg har selv 4 tattoveringer, dog ik så synlige. På foden, lænden, lysken og skulderbladet.. Har fået en tattovering af en, af mine mand venner som jeg skal ha lavet her d 16. Den skal være på håndleddet, så den bliver jo svær at undgå at se.. Men glææææder mig

Anmeld

3. august 2012

Karla

Lusi skriver:

Så lidt jeg har selv 4 tattoveringer, dog ik så synlige. På foden, lænden, lysken og skulderbladet.. Har fået en tattovering af en, af mine mand venner som jeg skal ha lavet her d 16. Den skal være på håndleddet, så den bliver jo svær at undgå at se.. Men glææææder mig

Lækkert jeg er selv blevet ret så vild med tatoveringer. Og vil gerne have lavet flere. Det vigtigste for mig er bare at det betyder noget vil heller ikke komme til at ligne sådan en "badass" type, for det er slet slet slet ikke mig men jeg har selv et lille tegn på håndleddet og så har jeg en tatovering på foden, hvor mit navn og fødselsdato er skrevet, og så er der en blomst ovenover - den er lavet ud fra en porcelænsdukkevogn, som min bedste at håndlavet, som jeg fik i dåbsgave. Så den er rigtig speciel for mig

Anmeld

3. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Lækkert jeg er selv blevet ret så vild med tatoveringer. Og vil gerne have lavet flere. Det vigtigste for mig er bare at det betyder noget vil heller ikke komme til at ligne sådan en "badass" type, for det er slet slet slet ikke mig men jeg har selv et lille tegn på håndleddet og så har jeg en tatovering på foden, hvor mit navn og fødselsdato er skrevet, og så er der en blomst ovenover - den er lavet ud fra en porcelænsdukkevogn, som min bedste at håndlavet, som jeg fik i dåbsgave. Så den er rigtig speciel for mig

Er også vigtigt for mig.. Jeg har min mands navn på foden, dog på koreansk
Min datters navn og fødselsdato ved skulderbladet, et lille kinesisk tegn på lysken, mit navn på lænden (den fortryder jeg dog, så heldigt man ik ser den)
Og skal så ha lavet en lille stjerne og måne, på håndleddet, for mine to børn, Luna og Sirius

Anmeld

3. august 2012

Troldemommi

Jeg har stemt nej, jeg har intet imod tatoveringer men jeg syntes ikke at man som lærer skal have dem synlige steder hvor børnene kan se dem.

Monica

Anmeld

3. august 2012

klmf

Jeg har stemt, at man godt kan i et erhverv som lærer eller i mit tilfælde sygeplejerske. Men synes det kommer lidt an på, hvilke motiver det er og personens yderligere fremtræden.

Havde engang en sygeplejestuderende, der havde store (i mine øjne grimme) tusser op ad armene, altid udstyret med sort rundt om øjnene i en ikke diskret grad og så var havde hun et sprog, der var særdeles groft og direkte upassende. Så det var selvfølgelig ikke tatoveringerne alene, men de gjorde ikke noget positivt for det samlede indtryk. Men mange af mine kolleger har små og flotte diskrete tusser rundt omkring, som ingen overhovedet har noget imod og har aldrig oplevet, at hverken patienter eller pårørende har følt sig stødt over dem.

Anmeld

3. august 2012

Karla

Lusi skriver:

Er også vigtigt for mig.. Jeg har min mands navn på foden, dog på koreansk
Min datters navn og fødselsdato ved skulderbladet, et lille kinesisk tegn på lysken, mit navn på lænden (den fortryder jeg dog, så heldigt man ik ser den)
Og skal så ha lavet en lille stjerne og måne, på håndleddet, for mine to børn, Luna og Sirius

Okay det er også fedt! øv træls du har fortrudt den ene, det er aldrig sjovt! Men hvis den sidder der, kan man heldigvis "glemme" den lidt glemmer tit den jeg har på håndleddet, så når jeg lige ser den, får jeg tit et chok og tror det er et dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.