Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Selvfølgelig kan man det Mennesker er forhåbentligt blevet bedre til at skælne mellem det ydre, og folks ressourcer Jeg er selv pædagogstuderende, og fyldt med synlige tusser specielt på min venstre arm
Selvfølgelig kan man det Mennesker er forhåbentligt blevet bedre til at skælne mellem det ydre, og folks ressourcer Jeg er selv pædagogstuderende, og fyldt med synlige tusser specielt på min venstre arm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Kan godt se, hvad du mener Jeg har en meget enkel lille tatovering på mit ene håndled, den kan nemt skjules med et armbånd. Den tatovering jeg tænker på er et meget kort og simpelt citat, som kun fylder en linje, og jeg vil gerne have den placeret på ydersiden af underarmen. den vil altid kunne skjules af en langærmede trøje Jeg udstråler på ingen måde noget som helst "badass" er meget lille og meget spinkel. Har altid fået at vide, at jeg ligner uskyldigheden selv har ingen piercinger eller noget - ud over almindelige ørestikker i ørerne, og har ikke nogle vilde frisurer Jeg kan selvfølgelig ikke sige, hvor jeg kommer til at arbejde, men det bliver enten i en mellemstor by eller en noget mindre by. I den mindste by har jeg det seneste år arbejdet som vikar, og der har jeg aldrig hørt noget dårligt om den lille tatovering jeg har på håndleddet - skjuler den nemlig ikke til daglig
Kan godt se, hvad du mener Jeg har en meget enkel lille tatovering på mit ene håndled, den kan nemt skjules med et armbånd. Den tatovering jeg tænker på er et meget kort og simpelt citat, som kun fylder en linje, og jeg vil gerne have den placeret på ydersiden af underarmen. den vil altid kunne skjules af en langærmede trøje Jeg udstråler på ingen måde noget som helst "badass" er meget lille og meget spinkel. Har altid fået at vide, at jeg ligner uskyldigheden selv har ingen piercinger eller noget - ud over almindelige ørestikker i ørerne, og har ikke nogle vilde frisurer Jeg kan selvfølgelig ikke sige, hvor jeg kommer til at arbejde, men det bliver enten i en mellemstor by eller en noget mindre by. I den mindste by har jeg det seneste år arbejdet som vikar, og der har jeg aldrig hørt noget dårligt om den lille tatovering jeg har på håndleddet - skjuler den nemlig ikke til daglig
er selv pædagog... pt i en vuggestue... og har en tatovering på mit håndled... på indersiden eller hvad man kalder den...
jeg skjuler den heller aldrig og har aldrig hørt noget skidt om det...
har planer om flere tatoveringer... bla. på foden... men jeg arbejder og bor også i københavns området og der er det ligesom mere tillandt
Ciss skriver: Jeg synes i udgangspunktet godt man kan - men enkelte ting ville være problematisk i mine øjne. Politisk betonede tatoveringer f eks eller tatoveringer, som opfordrer til f eks druk eller vold - men de fleste tatoveringer er jo slet ikke i den kategori.
Jeg synes i udgangspunktet godt man kan - men enkelte ting ville være problematisk i mine øjne. Politisk betonede tatoveringer f eks eller tatoveringer, som opfordrer til f eks druk eller vold - men de fleste tatoveringer er jo slet ikke i den kategori.
VNB skriver: Selvfølgelig kan man som lærer have en synlig Tattoo Min veninde er lærer og hun har en Tattoo på håndledet. Jeg er selv sygeplejerske og jeg har en Tattoo på venstre underarm. Har aldrig fået dårlige kommentarer over den, kun positive faktisk, og især mange af de gamle patienter synes den er rigtig fin Hihi Det er så normalt med tattoos idag at det er meget få der blir stødt... Så længe den er pæn og ikke udstråler noget forkert, så tror jeg ikke der er nogle der tænker videre over det
Selvfølgelig kan man som lærer have en synlig Tattoo
Min veninde er lærer og hun har en Tattoo på håndledet.
Jeg er selv sygeplejerske og jeg har en Tattoo på venstre underarm. Har aldrig fået dårlige kommentarer over den, kun positive faktisk, og især mange af de gamle patienter synes den er rigtig fin Hihi
Det er så normalt med tattoos idag at det er meget få der blir stødt... Så længe den er pæn og ikke udstråler noget forkert, så tror jeg ikke der er nogle der tænker videre over det
Nadia&Daniel skriver: Vil gi' pt, Camilla.. og alle de andre som siger ja ret
Vil gi' pt, Camilla.. og alle de andre som siger ja ret
Fru.Mäes <3 skriver: Synes der er forskel på om man er tusset på begge arme, så de er fuldstændig dækket, i hovedet og hele halsen!! Har man tatoveringer på armene og benene kan jeg ikke se problemet i det Jeg har været i H&M og en børnehave - dog ikke tatoveret, så det kan ses. Men har en piercing under læben - har aldrig hørt noget for den
Synes der er forskel på om man er tusset på begge arme, så de er fuldstændig dækket, i hovedet og hele halsen!!
Har man tatoveringer på armene og benene kan jeg ikke se problemet i det
Jeg har været i H&M og en børnehave - dog ikke tatoveret, så det kan ses. Men har en piercing under læben - har aldrig hørt noget for den
Lusi skriver: Synes virkelig ik man kan dømme folk med tattoveringer mere..Jo hvis man har dem langt op ad halsen, i hoved og den slags. Der tænker JEG ihvertfald "hold da op en brandert, de har ik tænkt sig så godt om" eller at det er en "rockertype" Men altså stort set alle idag har dem jo, så hvorfor ik.? Ser ungerne dem ik i skolen, bliver det bare alle andre steder
Synes virkelig ik man kan dømme folk med tattoveringer mere..Jo hvis man har dem langt op ad halsen, i hoved og den slags. Der tænker JEG ihvertfald "hold da op en brandert, de har ik tænkt sig så godt om" eller at det er en "rockertype" Men altså stort set alle idag har dem jo, så hvorfor ik.? Ser ungerne dem ik i skolen, bliver det bare alle andre steder
MorDk skriver: Mange har tusser nu om dage.... og jeg ser intet problem idet. Har selv en rimlig stor tus på den ene underarm... Har intet hørt for det endnu...
Mange har tusser nu om dage.... og jeg ser intet problem idet. Har selv en rimlig stor tus på den ene underarm... Har intet hørt for det endnu...
michelledam skriver: Jeg kan ikke se at der er noget galt i at have tatoveringer som lærer om det er som lærer for de små eller de store synes jeg er det samme.Der er stor forskel på en tatovering, det er nok ikke det bedste at have fyldt armene med dødningehoveder osv.Men noget neutralt eller feminint kan jeg ikke se der skulle være noget galt i.Og desuden er der også 2/3 der har tatoveringer i dag. Så det er jo meget normalt.
Jeg kan ikke se at der er noget galt i at have tatoveringer som lærer om det er som lærer for de små eller de store synes jeg er det samme.Der er stor forskel på en tatovering, det er nok ikke det bedste at have fyldt armene med dødningehoveder osv.Men noget neutralt eller feminint kan jeg ikke se der skulle være noget galt i.Og desuden er der også 2/3 der har tatoveringer i dag. Så det er jo meget normalt.
B&J skriver: piercinger, tatoo, eller ja hvordan du har lyst til self må man det for det er jo ens egen personlighed
piercinger, tatoo, eller ja hvordan du har lyst til self må man det for det er jo ens egen personlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128