Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Selvfølgelig kan man det Mennesker er forhåbentligt blevet bedre til at skælne mellem det ydre, og folks ressourcer Jeg er selv pædagogstuderende, og fyldt med synlige tusser specielt på min venstre arm
Selvfølgelig kan man det Mennesker er forhåbentligt blevet bedre til at skælne mellem det ydre, og folks ressourcer Jeg er selv pædagogstuderende, og fyldt med synlige tusser specielt på min venstre arm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Kan godt se, hvad du mener Jeg har en meget enkel lille tatovering på mit ene håndled, den kan nemt skjules med et armbånd. Den tatovering jeg tænker på er et meget kort og simpelt citat, som kun fylder en linje, og jeg vil gerne have den placeret på ydersiden af underarmen. den vil altid kunne skjules af en langærmede trøje Jeg udstråler på ingen måde noget som helst "badass" er meget lille og meget spinkel. Har altid fået at vide, at jeg ligner uskyldigheden selv har ingen piercinger eller noget - ud over almindelige ørestikker i ørerne, og har ikke nogle vilde frisurer Jeg kan selvfølgelig ikke sige, hvor jeg kommer til at arbejde, men det bliver enten i en mellemstor by eller en noget mindre by. I den mindste by har jeg det seneste år arbejdet som vikar, og der har jeg aldrig hørt noget dårligt om den lille tatovering jeg har på håndleddet - skjuler den nemlig ikke til daglig