Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Nadia&Daniel

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Vil gi' pt, Camilla.. og alle de andre som siger ja ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Fru.Mäes <3

Synes der er forskel på om man er tusset på begge arme, så de er fuldstændig dækket, i hovedet og hele halsen!!

Har man tatoveringer på armene og benene kan jeg ikke se problemet i det 

Jeg har været i H&M og en børnehave - dog ikke tatoveret, så det kan ses. Men har en piercing under læben - har aldrig hørt noget for den 

Anmeld

3. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Synes virkelig ik man kan dømme folk med tattoveringer mere..
Jo hvis man har dem langt op ad halsen, i hoved og den slags. Der tænker JEG ihvertfald "hold da op en brandert, de har ik tænkt sig så godt om" eller at det er en "rockertype"
Men altså stort set alle idag har dem jo, så hvorfor ik.? Ser ungerne dem ik i skolen, bliver det bare alle andre steder

Anmeld

3. august 2012

Karla