Synlig tattoo som lærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Nadia&Daniel

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Vil gi' pt, Camilla.. og alle de andre som siger ja ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Fru.Mäes <3

Synes der er forskel på om man er tusset på begge arme, så de er fuldstændig dækket, i hovedet og hele halsen!!

Har man tatoveringer på armene og benene kan jeg ikke se problemet i det 

Jeg har været i H&M og en børnehave - dog ikke tatoveret, så det kan ses. Men har en piercing under læben - har aldrig hørt noget for den 

Anmeld

3. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Hej kære baby.dk-brugere

Jeg er ved at læse til lærer - mit drømmestudie, siden jeg var helt lille
Jeg vil gerne høre jeres holdning til at have synlige tatoveringer, når man er lærer?

I må meget gerne uddybe jeres svar - synes i fx der er forskel på, om man underviser de små eller de større elever? Alt hvad I lige tænker omkring dette emne

Synes virkelig ik man kan dømme folk med tattoveringer mere..
Jo hvis man har dem langt op ad halsen, i hoved og den slags. Der tænker JEG ihvertfald "hold da op en brandert, de har ik tænkt sig så godt om" eller at det er en "rockertype"
Men altså stort set alle idag har dem jo, så hvorfor ik.? Ser ungerne dem ik i skolen, bliver det bare alle andre steder

Anmeld

3. august 2012

Karla

Tusind tak for alle jeres svar den generelle holdning er lidt som min egen, ud fra de I skriver som jeg har skrevet i nogle a de tidligere indlæg står jeg selv lidt splittet. Jeg synes små enkle tatoveringer eller "feminine" tatoveringer der er synlige, for det meste er rigtig fede, og tænker ikke over at der er noget som helst forkert ved det.

Så tror jeg godt jeg snart kan få lavet den tatovering jeg går og drømmer om. Jeg tror I har ret i, at langt de fleste folk ikke tænker over, at en tatovering er provokerende - med mindre den selvfølgelig er lavet i den henseende men tusind tak for alle jeres svar!

Anmeld

3. august 2012

Kay

det kommer helt an på hvor mange og hvordan og hvilken "slags" lære...

der mener jeg ik hvilket fag... men hvad læren ellers udstråler...

jeg er personlig mest til tatoveriner jeg kan skjule hvis jeg har lyst... og vise hvis jeg har lyst...

vil nok tænke at der er mange forældre der vil blive lidt  hvis deres lille dreng eller pige der skal starte i 1 klasse, og der så står en ung overtatoveret lærer...

kommer med garanti også an på om du skal arbejde i en stører by eller på landet...

det er da i altflad noget at tænke over  

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Mange har tusser nu om dage.... og jeg ser intet problem idet. Har selv en rimlig stor tus på den ene underarm... Har intet hørt for det endnu...

Anmeld

3. august 2012

Mother-love

Jeg kan ikke se at der er noget galt i at have tatoveringer som lærer om det er som lærer for de små eller de store synes jeg er det samme.
Der er stor forskel på en tatovering, det er nok ikke det bedste at have fyldt armene med dødningehoveder osv.
Men noget neutralt eller feminint kan jeg ikke se der skulle være noget galt i.
Og desuden er der også 2/3 der har tatoveringer i dag. Så det er jo meget normalt.

Anmeld

3. august 2012

B&J

piercinger, tatoo, eller ja hvordan du har lyst til self må man det for det er jo ens egen personlighed

Anmeld

3. august 2012

Karla

Kay skriver:

jeg er personlig mest til tatoveriner jeg kan skjule hvis jeg har lyst... og vise hvis jeg har lyst...

vil nok tænke at der er mange forældre der vil blive lidt  hvis deres lille dreng eller pige der skal starte i 1 klasse, og der så står en ung overtatoveret lærer...

kommer med garanti også an på om du skal arbejde i en stører by eller på landet...

Kan godt se, hvad du mener

Jeg har en meget enkel lille tatovering på mit ene håndled, den kan nemt skjules med et armbånd. Den tatovering jeg tænker på er et meget kort og simpelt citat, som kun fylder en linje, og jeg vil gerne have den placeret på ydersiden af underarmen. den vil altid kunne skjules af en langærmede trøje

Jeg udstråler på ingen måde noget som helst "badass" er meget lille og meget spinkel. Har altid fået at vide, at jeg ligner uskyldigheden selv har ingen piercinger eller noget - ud over almindelige ørestikker i ørerne, og har ikke nogle vilde frisurer

Jeg kan selvfølgelig ikke sige, hvor jeg kommer til at arbejde, men det bliver enten i en mellemstor by eller en noget mindre by. I den mindste by har jeg det seneste år arbejdet som vikar, og der har jeg aldrig hørt noget dårligt om den lille tatovering jeg har på håndleddet - skjuler den nemlig ikke til daglig

Anmeld

3. august 2012

Karla

Kay skriver:

Og tak for dit svar forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.