Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeidiØ skriver:

Hooold da op! JO! Jeg ville være skuffet og edderspændt rasende. Øv, for en "veninde"!!

Godt det ikke kun er mig, der ville føle sådan. Dejligt med noget opbakning fra jer herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor:) skriver:

Det synes jeg er en god måde at tackle situationen på

Jeg håber, hun hører, hvad jeh fortæller hende og ikke bare går i forsvarsposition, for så kommer der ikke meget godt ud af det.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Tanjadamgaard skriver:

Jo, jeg var også blevet skuffet. Hvis jeg var dig, havde jeg pakket mine ting med det samme og kørt hjem! 

Det ville jeg også gerne have gjort, men jeg købt billet til i morgen, og det er ret dyrt at købe en ny (ca 500 kr).

Børnene og jeg gik på legepladsen og fik en is, så fik vi da lidt ud af dagen

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
MortilElias2010 skriver:

Uden tvivl! Ville have det som dig! Hvor ville jeg blive skuffet og enormt ked af det. 

Især fordi jeg ikke kan forestille mig at I bare kommer dumpede ind af døren efter en fire timers køretur uden aftale. 

Det gjorde vi nemlig ikke.
Vi aftalte, vi skulle komme for to uger siden.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Nu ved du hvilken slags veninde hun er. Jeg ville have konfrontere hende med hvordan det føles og blive efterladt i lejligheden alene. Er du stadig i London ? 

Ja, hun har da vist sit sande ansigte.
Ja, vi er i London til i morgen, og så tager vi nordpå igen 3

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Havde ikke kun været skuffet, men sur! Så har du rejst så langt for hende og så er du bare "ligegyldig"

Altid rart at vide, folk synes, man er vigtig

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Babymor2010 skriver:

Jeg tror jeg var blevet så skuffet, at jeg havde pakket mine ting og taget hjem igen, inden hun selv nåede at komme tilbage. 

Øv, for en opførsel 

Hvis det havde været muligt, var jeg også taget afsted.
Tror ikke jeg kommer til at se hende igen

Anmeld

26. juli 2012

B&J

PT skriver:

Det er jeg også.

Nu skal jeg endda selv til ud at købe mad og lave den, da hun kommer senere end beregnet

ej hvor ville jeg også blive en smule sur

Anmeld

26. juli 2012

Clisolka

PT skriver:

Hvis det havde været muligt, var jeg også taget afsted.
Tror ikke jeg kommer til at se hende igen

Er hun kommet tilbage igen? 

Hvis hun er sådan over dig, så er hun da ikke en veninde værdig 

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mariamiss6 skriver:

Hvor i verden sidder du? Jeg synes lrligt talt, at det er ENDNU mere tarveligt, når du endda har forladt dit land for at besøge hende... Hun kunne som minimum have sagt at hun havde en aftale med en veninde, men at i var velkomne til at tage med hende, og ellers ville hun rykke den....

Synes simpelthen det er så tarveligt. DEr er sgu da ikke noget ved at sidde i et andet menneskes hjem, som gæst, ALENE en HEL dag....

Og når i så oven i købet har aftalt det hele for længe siden....

Jeg kunne godt finde på at tigge og bede rejseselskabet om at bytte din billet, eller måske bare refundere halvdelen, og lade dig booke en ny, i aften. 

På den måde kunne du pakke jeres ting, gå ud og hygge med dine børn, komme hjem, når du ved hun ER kommet hjem (som en anden foreslog) og så sige til hende, at i rejser hjem, da det ser ud til hun alligevel ikke har tid til jer, og i ikke bryder jer om at blive droppet, når i er så langt væk hjemmefra. 

Og SÅ kunne du hanke op i dine sage,r og vade direkte ud af døren, mens hun kan stå og glo måbende efter dig. 

Hvis du kan nå at få det passet ind, kan du jo slutte af med, at hvis hun overhovedet er interesseret i et venskab med dig, kan hun jo tønke over hvordan hun lige har behandlet dig, og at du ikke rejser så langt for at se hende igen, men at hun er velkommen hos jer, hvis hun har lyst til at se dig.

Bum!

Vi er i London og pga OL er der ikke meget service hos togselskabet.
Vi er på ferie herovre hele sommeren, men har base nordpå.

Kan godt ske, jeg ikke rejste helt fra Danmark for at se hende, men vi kørte stadig i bus, tog og undergrund i fire timer for at komme herned - på den varmeste dag på året vel og mærket med to små børn.

Så ja det mindste, hun kunne have gjort, var at give mig valget mellem at komme og sidde selv eller at udskyde besøget.

Og nu skal jeg selv ned at købe ind til aftensmad og lave den, da hun først kommer kl 18 ca, og min datter bliver nødt til at spise inden.

Sikke et venskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.