Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Tanjadamgaard

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

Jo, jeg var også blevet skuffet. Hvis jeg var dig, havde jeg pakket mine ting med det samme og kørt hjem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MortilElias2010

PT skriver:

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Uden tvivl! Ville have det som dig! Hvor ville jeg blive skuffet og enormt ked af det. 

Især fordi jeg ikke kan forestille mig at I bare kommer dumpede ind af døren efter en fire timers køretur uden aftale. 

Anmeld

26. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nu ved du hvilken slags veninde hun er. Jeg ville have konfrontere hende med hvordan det føles og blive efterladt i lejligheden alene. Er du stadig i London ? 

Anmeld

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Havde ikke kun været skuffet, men sur! Så har du rejst så langt for hende og så er du bare "ligegyldig"

Anmeld

26. juli 2012

Clisolka

PT skriver:

Jeg tror jeg var blevet så skuffet, at jeg havde pakket mine ting og taget hjem igen, inden hun selv nåede at komme tilbage. 

Øv, for en opførsel 

Anmeld

26. juli 2012

mariamiss6

Hvor i verden sidder du? Jeg synes lrligt talt, at det er ENDNU mere tarveligt, når du endda har forladt dit land for at besøge hende... Hun kunne som minimum have sagt at hun havde en aftale med en veninde, men at i var velkomne til at tage med hende, og ellers ville hun rykke den....

Synes simpelthen det er så tarveligt. DEr er sgu da ikke noget ved at sidde i et andet menneskes hjem, som gæst, ALENE en HEL dag....

Og når i så oven i købet har aftalt det hele for længe siden....

Jeg kunne godt finde på at tigge og bede rejseselskabet om at bytte din billet, eller måske bare refundere halvdelen, og lade dig booke en ny, i aften. 

På den måde kunne du pakke jeres ting, gå ud og hygge med dine børn, komme hjem, når du ved hun ER kommet hjem (som en anden foreslog) og så sige til hende, at i rejser hjem, da det ser ud til hun alligevel ikke har tid til jer, og i ikke bryder jer om at blive droppet, når i er så langt væk hjemmefra. 

Og SÅ kunne du hanke op i dine sage,r og vade direkte ud af døren, mens hun kan stå og glo måbende efter dig. 

Hvis du kan nå at få det passet ind, kan du jo slutte af med, at hvis hun overhovedet er interesseret i et venskab med dig, kan hun jo tønke over hvordan hun lige har behandlet dig, og at du ikke rejser så langt for at se hende igen, men at hun er velkommen hos jer, hvis hun har lyst til at se dig.

Bum!

Anmeld

26. juli 2012

Frk.S

PT skriver:

Vi aftalte det for knap to uger siden, og vi skal hjem i morgen formiddag, hvilket hun også ved, så det var netop ikke en pludselig indskydelse at komme.

Jeg føler mig helt til grin at rejse så langt med to små børn i denne varme for at sidde alene

Det kan jeg sgu godt forstå du gør! 

Anmeld

26. juli 2012

chael

PT skriver:

Jeg har prøvet, men det kan jeg desværre ikke.
Normalt ville jeg sikkert have kunnet overtale dem, men pga OL er der en halv milliard mennesker i byen, så du får ikke så meget service for pengene

Nå, det er ovre i London?!

Ej, så kan jeg godt se det. Så skrider du bare hjem i morgen, og kommer aldrig og besøger hende mere

Kram din vej

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Hvor er det altså bare øv!. Som en anden skriver , tag ud og nyd varmen med børnene. Spis noget mad og få jer en is.  Så længe du har adressen farer du ikke vild. Det ville jeg have gjort.  Desuden , ville det være nice, hvis du ikke er hjemme når hun kommer. Så hun ikke tror at du intet har lavet og bare har ventet på hende. Og når du så er tilbage igen, lader du som ingenting. Være helt normal som om intet er hændt. Fortæl at I hyggede med mad og is. Tro mig, det vil irritere hende, hvis hun er klar over sin opførsel.

Jeg tog jeres råd og gik en tur med børnene. Vi var på legepladsen og fik en is

Tro mig hun forstår ikke, hun har gjort noget forkert. Jeg har akkurat lige talt med hende, og nu kommer hun først kl 18 ca. Det vil sige, jeg selv skal lave mad til min datter i et fremmed køkken, der ikke har noget mad. Så nu skal vi ud og købe det også.

Simpelthen så uforskammet

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
B&J skriver:

hold da op en veninde hvis man kan kalde hende det ej hvor er hun bare en dårlig veninde ja... hvor ville jeg også blive hammer skuffet

Det er jeg også.

Nu skal jeg endda selv til ud at købe mad og lave den, da hun kommer senere end beregnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.