Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.306 visninger
98 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

jo hvis det er en aftale i har haft om at i skulle komme og overnatte... og hun så ik har fortalt at hun havde en anden aftale inden i kom så ville jeg blive skuffet... det er jo en dobbel bookning hun har lavet... det sys jeg ik er ok

Anmeld

26. juli 2012

MissTas

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

kan godt forstå du er skuffet.. havde jeg selv været hvis det var mig der var blevet sat i den situation :O

Anmeld

26. juli 2012

wamse

Ja det ville jeg godt nok være meget skuffet over da

Anmeld

26. juli 2012

Frk.S

Jo, jeg var klart også blevet skuffet, hvis det var mig.

Hvis i har en aftale om, at du kommer og er hos hende nogle dage, er det da også top mærkeligt at hun laver en anden aftale. 
Hvis det var en aftale hun havde inden, skulle hun da have sagt det, så i enten kunne finde et andet tidspunt, eller du kunne overveje, om du bare skulle tage hjem i dag.

Underlig opførsel!!!  

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ville godt nok også blive skuffet. Jeg synes egentlig det er ret uforskammet 

Anmeld

26. juli 2012

chael

Jo, meget skuffet og jeg havde da også pakket sammen og taget hjem!!

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

jeg var nok blevet lidt mere end bare skuffet syntes slet ikk at hun kan være det bekendt når i ikk har set hinanden i 10 mdr.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

jo hvis det er en aftale i har haft om at i skulle komme og overnatte... og hun så ik har fortalt at hun havde en anden aftale inden i kom så ville jeg blive skuffet... det er jo en dobbel bookning hun har lavet... det sys jeg ik er ok

Vi aftalte for næsten 2 uger siden, at vi skulle komme fra onsdag til fredag, så vi dukkede jo ikke bare op ved hendes dør.

Hvis jeg havde vidst, hun havde en anden aftale, var jeg ikke kommet.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
MissTas skriver:

kan godt forstå du er skuffet.. havde jeg selv været hvis det var mig der var blevet sat i den situation :O

Er glad for at høre, det ikke bare er mig.
Hvis jeg havde vidst det inden, var vi ikke kommet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.