Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

A&F

Jeg var blevet utrolig skuffet hvis det skete for mig. I havde aftalt det på forhånd og alligevel laver hun en anden aftale . Det er respektløst over for dig, og sådan opfører man sig da ikke over for sin gæst , der kommer langvejs fra. Håber hun har samvittighed til at undskylde .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

chael

PT skriver:

Jeg har også mest lyst til bare at tage hjem, men jeg har booket og betalt en billet til i morgen, og det koster mig allerede næsten 1000 kr at komme frem og tilbage, så jeg har ikke lyst til at bruge yderligere 500 kr på at tage tidligt hjem.

Hvis jeg havde kunnet ændre min billet, havde jeg gjort det

Kan du ikke bare ringe ind og booke den om til at tage hjem idag?!

Jeg var ikke blevet. Men håber da du finder ud af det!!

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Bøllen skriver:

Jeg var blevet MEGA skuffet og syntes godt nok din veninde er uforskammet. 

Det jo fuldstændig hul i hovedet du er rejst for at besøge hende, og så tar hun i byen det kan man da ikke. 

Hvis hun ikke kan aflyse den aftale, skulle brsøget jo have lagt på et andet tidspunkt. Tror slet ikke jeg ville kunne skjule hvor skuffet, jeg var blevet hvis det var mig

Jeg tror nu også, det lyser ud af mig, at jeg er skuffet.

Det ville ikke have været et problem for os at komme påetandet tidspunkt overhovedet, hvis hun bare havde sagt noget.

Men helt ærligt, jeg havde hende i røret, da jeg bookede billetterne netop for, at det skulle passe ind, og så vi var enige om, hvornår vi kom

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
fairlady skriver:

hvis jeg var i dit sted, ville jeg hygge mig med børnene. Tage ud og få en is, eller noget andet. og så ville jeg også fortælle hvor skuffet jeg var til veninden over hende i aften, når børnene var puttet.

Kan godt forstå du ikke vil bruge yderligere penge på at komme hjem. Det er jo også langt for børnene at rejse i den varme.

Rigtig god ide at tage ud og hygge. Jeg kender bare slet ikke området her, så jeg er lidt bange for at fare vild.

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Jeg var blevet utrolig skuffet hvis det skete for mig. I havde aftalt det på forhånd og alligevel laver hun en anden aftale . Det er respektløst over for dig, og sådan opfører man sig da ikke over for sin gæst , der kommer langvejs fra. Håber hun har samvittighed til at undskylde .

Det er nemlig utroligt respektløst.
Hun havde fortalt mig inden, at hun vil til tawseer bøn i aften, og det er helt fint. Jeg kan ikke komme med pga børnene, men derudover troede jeg, vi havde hele dagen sammen

Tvivler stærkt på hun undskylder. Hun beklagede ikke engang, at hun skulle afsted i dag

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
chael skriver:

Kan du ikke bare ringe ind og booke den om til at tage hjem idag?!

Jeg var ikke blevet. Men håber da du finder ud af det!!

Jeg har prøvet, men det kan jeg desværre ikke.
Normalt ville jeg sikkert have kunnet overtale dem, men pga OL er der en halv milliard mennesker i byen, så du får ikke så meget service for pengene

Anmeld

26. juli 2012

A&F

Det er nemlig utroligt respektløst.
Hun havde fortalt mig inden, at hun vil til tawseer bøn i aften, og det er helt fint. Jeg kan ikke komme med pga børnene, men derudover troede jeg, vi havde hele dagen sammen

Tvivler stærkt på hun undskylder. Hun beklagede ikke engang, at hun skulle afsted i dag

Hvor er det altså bare øv!. Som en anden skriver , tag ud og nyd varmen med børnene. Spis noget mad og få jer en is.  Så længe du har adressen farer du ikke vild. Det ville jeg have gjort.  Desuden , ville det være nice, hvis du ikke er hjemme når hun kommer. Så hun ikke tror at du intet har lavet og bare har ventet på hende. Og når du så er tilbage igen, lader du som ingenting. Være helt normal som om intet er hændt. Fortæl at I hyggede med mad og is. Tro mig, det vil irritere hende, hvis hun er klar over sin opførsel.

Anmeld

26. juli 2012

B&J

hold da op en veninde hvis man kan kalde hende det ej hvor er hun bare en dårlig veninde ja... hvor ville jeg også blive hammer skuffet

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

Hooold da op! JO! Jeg ville være skuffet og edderspændt rasende. Øv, for en "veninde"!!

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PT skriver:

Jeg siger til hende, at jeg er skuffet, og så må hun komme til mig, hvis og når vi skal ses igen.

Det er i hvert fald sidste gang, jeg vil sidde og være til grin på denne måde

Det synes jeg er en god måde at tackle situationen på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.