Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorAnna. skriver:

ajmen altså.. Så må man lade vær med, at have gæster.. Sikke da en opførsel..

Ja, det skulle du da vidst..

Det ved jeg så til næste gang. Ikke at der bliver en næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MorAnna.

PT skriver:

Det ved jeg så til næste gang. Ikke at der bliver en næste gang.

Nej.. Stort kram til dig

Anmeld

26. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorAnna. skriver:

Nej.. Stort kram til dig

Tak skal du have

Anmeld

26. juli 2012

fairlady

PT skriver:

Tak skal du have

godt du hyggede dig med børnene. Hende veninden, kan du da ikke bruge til noget!

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Børnene og jeg tog i går hen til en af mine veninder.
Det tog ca 4 timer at kommer herhen, og vi skal hjem igen i morgen.

I går aftes, inden jeg gik i seng, fortæller min veninde, som jeg i øvrigt ikke har set i 10 mdr, at hun har en aftale i dag med en anden veninde, som hun helst ikke vil aflyse.

Så hun tog afsted kl 10 og kommer først tilbage mellem 16 og 17.

Jeg er dybt skuffet over hendes opførsel, og jeg har det sådan at det overhovedet ikke var tiden eller pengene værd at komme.

Men nu ved jeg da, hvor god en veninde hun er, og hvor stor pris hun sætter på vores venskab!

Ville I ikke også være skuffede, hvis det var jer?

Jeg er så enig, jeg ville dælme selv være noget så skuffet... 

Anmeld

26. juli 2012

SS82

Frk.S skriver:

Jo, jeg var klart også blevet skuffet, hvis det var mig.

Hvis i har en aftale om, at du kommer og er hos hende nogle dage, er det da også top mærkeligt at hun laver en anden aftale. 
Hvis det var en aftale hun havde inden, skulle hun da have sagt det, så i enten kunne finde et andet tidspunt, eller du kunne overveje, om du bare skulle tage hjem i dag.

Underlig opførsel!!!  

Anmeld

26. juli 2012

mariamiss6

PT skriver:

Vi er i London og pga OL er der ikke meget service hos togselskabet.
Vi er på ferie herovre hele sommeren, men har base nordpå.

Kan godt ske, jeg ikke rejste helt fra Danmark for at se hende, men vi kørte stadig i bus, tog og undergrund i fire timer for at komme herned - på den varmeste dag på året vel og mærket med to små børn.

Så ja det mindste, hun kunne have gjort, var at give mig valget mellem at komme og sidde selv eller at udskyde besøget.

Og nu skal jeg selv ned at købe ind til aftensmad og lave den, da hun først kommer kl 18 ca, og min datter bliver nødt til at spise inden.

Sikke et venskab

Arh hvor er det bare for meget altså....

Ringede hun og sagde at hun ikke lige gad komme hjem til mad? 

Har du stadig ikke sagt noget til hende så?

Det er da også lige gyldigt om du er rejst mellem lande....

En tur på 4 timer svarer jo til at vi her i DK tog fra Sjælland til Jylland, for at se venner. Og der ville man sku stadig ikke kunne tillade sig det....

ÅRh, hvor e rhun bare egoistisk.... Har hun selv børn?

Anmeld

27. juli 2012

A&F

PT skriver:

Jep sidste besøg hos hende.

Hun havde mad med hjem fra sin veninde, men kun nok til en, så nu må jeg spise de sørglige rester fra min datters aftensmad.

Nedtur seriøst. Tænk sig, at der findes mennesker der ingen situations fornemmelse har eller følelser og samvittighed . Du kan vælge at bære over med hende ven, og slette hende fra din venneliste. Det ville jeg have gjort.

Anmeld

27. juli 2012

KakaoDrik

Grundet børnene forstår jeg du valgte at blive. 4 timers transport er lang tid. 8 timer på en enkelt dag havde jeg heller ikke budt mine børn. Men jeg ville heller ikke byde dem på sådan et menneske. Første gang det sker er det en fejl,anden gang er det et valg. Det var åbenbart en fejl at tage afsted. Jeg havde konfronteret hende med at hun var en utrolig elendig vært. At jeg var skuffet og ikke kunne se hvorfor jeg skulle komme når hun efterlod os i et hjem uden mad. Hun mmå være hjernedød eller tæt på ihvertfald 

Gør det klart at jeres venskab er forbi inden du rejser. Hun bruger dig som en dørmåtte,og hvad i alverden skal du bruge det til? 

Hvis jeg havde været dig havde jeg sagt at det IKKE var iorden med den aftale,men nogle gange reagere man ikke som man egentlig ville. Jeg håber du nyder din tid i London og at i fåren behagelig hjemmrejse i morgen 

Anmeld

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
mariamiss6 skriver:

Arh hvor er det bare for meget altså....

Ringede hun og sagde at hun ikke lige gad komme hjem til mad? 

Har du stadig ikke sagt noget til hende så?

Det er da også lige gyldigt om du er rejst mellem lande....

En tur på 4 timer svarer jo til at vi her i DK tog fra Sjælland til Jylland, for at se venner. Og der ville man sku stadig ikke kunne tillade sig det....

ÅRh, hvor e rhun bare egoistisk.... Har hun selv børn?

Endelig på nettet igen. Telefonen tog sug lige en tur

Hun kom tilbage med mad til en person, men det endte med, at vi delte den og spiste lidt brød til.

Hun holdte dog fast i, at hun ikke havde gjort noget galt, og at det var mig, der var lidt sippet

Nej, hun har ingen børn og kan ikke rigtig sætte sig ind i, at det ikke bare liiige er så nemt at fragte to børn på tværs af landet - og endnu værre gennem London midt under OL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.